Prachtige kaart Rat. Zoiets had ik nodig bij deze opdracht. Ik vind vooral 38.40 van Freek en 38.43 van Susan interessant. Kan Freek in 3 seconden de bocht halen zonder dat Susan hem daar ziet?(Of iig zonder dat Susan iemand ziet rennen?) Ook loopt Susan daar achter Freek aan, Zou leuk zijn voor de ontknoping als Susan toekijkt van afstand hoe Freek instapt.
Er is natuurlijk enigszins geknoeid met de montage, maar zou leuk en interessant zijn als van de tijden op je kaart feitelijk nog iets klopt.
(Edit. Oh ik zie nu ineens dat het om het tijdstip in de uitzending gaat, niet om tijden in de opdracht)
Helaas moeten we het doen met die tijden (genoemde tijden zijn overigens op bais van de HD download). Het klokje het ik zelf weinig vertrouwen in.
Het scenario dat jij beschrijft zie ik wel als een van de mogelijkheden. Al denk ik dat Susan dan ergens rond die stip bij 38:50 is. Freek ziet Susan lopen, dus Sofie is waarschijnlijk al afgeslagen (dus in elk geval na de 38:34 stip). De ingang van het winkeltje waar Freek de weg vraagt ligt in het verlengde van dat tussenstraatje, dus Susan zou gezien kunnen hebben dat Freek daar binnen is. De hele familie lijkt er bij geroepen te worden als hij in dat winkeltje is, dus een hit & run is het niet.
Aan de andere kant zou dat niet bepaald slim zijn van Freek... het is misschien wel logischer dat hij in de bosjes gewacht heeft tot Susan voorbij is, voor hij dat winkeltje in duikt.
Als Susan de mol is en ze Freek heeft zien lopen krijgen we dat vast nog terug te zien tijdens de ontknoping.