Auteur Topic: [De Mol] Aflevering 2  (gelezen 7905 keer)

Offline Erik Leppen

• Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Follow the molpunten
Re: [De Mol] Aflevering 2
« Reactie #40 Gepost op: 15-02-2017, 20:10:01 »
Mooie aflevering. De opdracht met het leeuwenhok vond ik wel wat (te?) complex, maar ze hadden ook best wel veel tijd. Ik hou van opdachten waar ze flink goed de tijd voor krijgen, dus dat juich ik alleen maar toe. Ik hou niet zo van gesplitste opdrachten en hoopte dat de kandidaten het zingen mochten jureren, maar helaas. In zijn geheel mooie aflevering. Edit: en lekker speurwaardig. Er is genoeg te ontdekken!

Wel superblij dat Hans groen had. Had het anders niet eerlijk gevonden. Wel echt jammer van Bouba. Jolien had ik (nog) iets minder mee, maar ik kan de dames altijd wat moeilijker uit elkaar houden...

Maar even. Als kandidaten al na 3 uur oefenen een jurylid kunnen misleiden, dan moet dat toch een zeer matig koor zijn ::rofl::
Maar ze gaan natuurlijk niet zeggen van, de mol is, eh, Klaas

Offline Tarbozan

• Forumlid
  • Isidoor is yesteryears dog I’m here to stay
« Reactie #41 Gepost op: 15-02-2017, 22:45:13 »
Of de jury had de hoortoestellen vergeten in te doen  ::schaam::

Offline Rick.

• Forumlid
« Reactie #42 Gepost op: 16-02-2017, 12:47:23 »
Heb zojuist het liedje eens opgezocht (het blijft toch hangen ;D).

Eigenlijk is het maar een heel kort zinnetje dat steeds herhaalt wordt. Ik denk dat het best te doen is om dat in korte tijd goed uit te leren spreken. Alleen wel heel toevallig dat Annelies begon te twijfelen toen het tweede jurylid voor haar stond ::vergroot:: Zo moeilijk is die tekst niet...

Offline Mollepakker

• Forumlid
  • al mijn liefde gaat toe naar de kandidaten van MOL IV
« Reactie #43 Gepost op: 17-02-2017, 06:59:16 »

Eigenlijk is het maar een heel kort zinnetje dat steeds herhaalt wordt. Ik denk dat het best te doen is om dat in korte tijd goed uit te leren spreken.
Inderdaad, dit is echt goed te doen. Ik herinner me tijden van musicalstages dat wij 6 liedjes van elk 4 minuten met meerdere strofes en bruggen moesten kennen. We kregen ongeveer 6 uur zangles in onze groep voor de tekst te leren en stem te vinden. Daarna nog 1,5 uur samenzitten met de andere stemmen.

Zeker en vast te doen!
maar het grootste deel van mijn liefde is voor Stijn!!!!

Offline LdHmolletje

• Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Oh, oh, Den Haag!
« Reactie #44 Gepost op: 19-02-2017, 19:14:28 »
Eindelijk de aflevering kunnen zien. En ik moet zeggen dat het weer een mooie aflevering af. Mooiste opdracht: de dierenopdracht! Die zat perfect in elkaar!
Ich bin ein Bärliner!

Offline Betonmol

• Forumlid
« Reactie #45 Gepost op: 19-02-2017, 19:16:45 »
Eindelijk de aflevering kunnen zien. En ik moet zeggen dat het weer een mooie aflevering af. Mooiste opdracht: de dierenopdracht! Die zat perfect in elkaar!
Heerlijk beginshot.
Marzena die in de auto de mannen voor pussies verwijt omdat ze van spinnen schrik hebben.
En dan hangt ze daar geblinddoekt te panikeren omdat er een geitje zit  ::rofl::

Offline Tarbozan

• Forumlid
  • Isidoor is yesteryears dog I’m here to stay
« Reactie #46 Gepost op: 19-02-2017, 23:50:14 »
Misschien panikeert ze wel om bertrand, die zo dicht bij staat  ::tandpastasmiley::