Het word tijd dat we de CEJO eens dringend spreken. Zie mij hier eens staan met mijn thermos cichorei! Moeten we de mensen lokken met witloofafval?
Maar onder de klapdeuren van mijn karretje heb gelukkig Het Beter Gerief langs de nachtportiers kunnen loodsen. Verstopt tussen de lege Suzy wafel dozen en blikken koekentrommels heb ik vloeibare geneesmiddeltjes mee.
Kijk eens hier: Drambuie begot! Als we daar geen oude bekenden mee kunnen aantrekken! Omdat Mukundaa toch mijne thee toch niet lust, heb ik de thermos met warm water ondertussen met ijsblokjes gevuld. Drambuie met ijsblokjes! En voor Mukundaa zal het ice-tea worden, ah ja.
Ik besef ook wel dat we geen jonge interim krachten kunnen aantrekken, en daarom heb ik niet enkel Bacardi razz en sprite mee, maar ook rode vodka red bull. Nu ben ik eens benieuwd wat dit zal geven de komende nachten. Ik moet alleen zien dat ik het niet aan de stok krijg met Mukundaa, want naar het schijnt heeft hare nonkel de dichtstbijzijnde nachtwinkel hier, en dit zou later wel eens van pas kunnen komen. Dus al loop je hier 's nachts in bedenkelijke toestand door de gang: ik weet van niets, maar be friendly to Mukundaa, ok?
Maar zeg blondine, nu ben ik wel eens benieuwd naar uwen mol?
Ik heb me niet vastgefixeerd op één persoon, daarvoor is het nog iets te vroeg. Wie weet wordt je dan wel blind voor de actie's van de echte mol. Daarom heb ik schrik om me vast te zetten op onze Griekse vroeggepensioneerde. Haar molattitude komt veel te opvallend in beeld. Maar ze staat wel in mijn top 3.
De CEJO zal het niet graaghoren, maar ik kijk toch regelmatig scheef als ik onze twee ondernemers in actie zie. Vooral Thibaud - bedrijfsleider van twee PVBA's - hou ik goed in de gaten. Al weet ik wel niet wat een mol opschiet met een lekke band, of werd de mol gemold?
En Bruno, komt opvallend onopvallend in beeld, maar op een 100% mollestreek heb ik hem nog niet echt kunnen snappen.
Oh, nog één iets: wat willen jullie drinken?