Die opmerking over Freek vond ik ook niet leuk, maar Aaf negeren kan gewoon bij het spel horen wat mij betreft.
Ik moet meteen weer denken aan Paulien die haar 'kwart Oostenrijkse kant' naar boven voelde borrelen met die porto in handen.
Volgens mij was dat gewoon ook een beetje wat er hier tussen JW en Aaf gebeurde. JW voelde zich het mannetje met dat ding in handen, vooral omdat Aaf niet erg oplette in het begin leek het. Daarna ging dat een beetje een eigen leven leiden, zo van: De rollen zijn verdeeld, ik praat met Tygo en ik vertel het door aan Aaf die toch verdwaald is.
Aaf raakte steeds gefrustreerder omdat dit niet haar sterkste punt is (geen richtingsgevoel) maar helemaal buitengesloten en genegeerd zijn was nou ook weer niet ok - en communiceren is juist iets wat ze wel heel goed kan zoals ze ook al aangeeft. Was idd niet erg sociaal invoelend van JW maar die heeft dat soort onhandige trekjes nou eenmaal lijkt het, niet weten wanneer je sommige dingen beter wel of niet kunt doen of zeggen.
De bloedhitte zal ook wel niet geholpen hebben.