Aaf saai? Zie vorige aflevering. Ik vind eerder Jan-Willem saai.
Ik heb haar wat zien gillen, maar daar blijft het bij...
JW vind ik ook niet echt veel aan, daar hoor je mij ook niet over. JW heeft nog wat grappige biechten, vind ik. Het liefst zie ik eerst Aaf eruit vliegen en daarna meteen JW.
Ik hoop altijd nog dat Aaf uiteindelijk gaat verrassen, net als Paulien dat uiteindelijk vorig jaar toch deed, maar eigenlijk heb ik deze hoop al opgegeven...
Aaf is anders in de relaxhoek uitgeroepen tot favoriete kandidaat . (Na een lang bloederig gevecht tussen de Aaf fans en de Sofie fans).
Ik mag aannemen dat Tygo ook zonder al te veel achterstand als derde eindigde? Anders kan ik die verkiezing echt niet serieus nemen...
Want in mijn ogen zijn Sofie en Tygo toch echt wel de smaakmakers van de editie. Hoe hun het spel willen spelen. Liegen en bedriegen, zolang het hun maar goed uitkomt etc. Heerlijk joh. Ze moeten juist een hele groep van dat soort typetjes zoeken. Nou ja, 9 van dat soort figuren en een type Dick Jol
Stiekem hoop ik nog steeds dat Sofie of Tygo de mol is, al heb ik die hoop toch al wel erg opgegeven. Het is Susan of Freek, het kan niet anders... Qua 'leukheid' van de kandidaat hoop ik dan op Freek, maar ik denk dat Susan de mol is.