Hallo allemaal,
Ik heb me zojuist aangemeld, beter laat dan nooit.... Heb wel actief meegelezen dit seizoen in de hoop hier duidelijkheid te krijgen inzake de identiteit van de mol, maar helaas. Voor mij blijft het Freek, ook al realiseer ik me dat dit waarschijnlijk een hardnekkige vorm van ontkenning zal blijken. Op de 2e plaats voor mij dan maar Susan, maar ik heb DE aanwijzing gemist dit jaar. Een erg verwarrend seizoen zeg!
Ik ben 38 jaar en kijk sinds het eerste seizoen bekende Nederlanders naar widm.
Ik ben wel een beetje actief geweest op het nl-forum, met name in het seizoen Mexico.
Dit seizoen was voor mij het hoogtepunt widm! Ik was toen overtuigd van Dennis de mol, geloofde in alle prachtige aanwijzingen die we gevonden hadden en het kwam nog uit ook. Ik geloof dat ik dat seizoen teveel verwend ben geraakt, wat een briljante serie was dat. Helaas heb ik de mollen en aanwijzingen sindsdien niet meer zo spannend gevonden. En sinds dat seizoen ook niet meer met hartkloppingen op de bank gezeten aan het eind, tot vorige week dan...
Ik heb aan het eind van de series altijd op de goede mol gezeten, m.u.v. het jaar in Japan. Toen wou ik ook veel te graag dat het Sanne was ipv Kim. Beetje mijn kop in het zand gestoken...
Dat is mogelijk ook wat er dit jaar aan de hand is. Freek zou zomaar weer een briljante mol als Dennis kunnen zijn. Maar ervaring heeft geleerd dat het meestal klopt wat de presentator zegt, ook al wil ik het niet horen.
Reden om me zo laat nog aan te melden voor het forum is dat de meeste mensen in mijn omgeving me niet goed wijs vinden, zo diep als ik dit spel induik. De gemiddelde widm kijker die ik ken loopt er bij lange na niet zo warm voor en beperkt zich tot oppervlakkig kijken. Dus hoop hier een beetje aansluiting te vinden ;-)