Nieuws Vanaf 24 maart gaan we weer op zoek naar de mol!
Totaal aantal stemmen: 89
Stemmen op 3 personen die het spel 5 op een rij het minst goed spelen? Stel: de mol zit bij dat drietal. En de anderen stemmen tegen hem/haar? De mol gaat immers nooit naar huis. Zit al klaar voor de uitzending!
Ik voorzie dat Tygo en Sofie het gehaaid gaan spelen en zo winnen van de andere drie. Al dan niet door elkaar aan te vullen. Als dan inderdaad de drie verliezers van het spel mogen stemmen gezien er drie papiertjes gespot zijn krijg je altijd 2-1 of 1-2 en wint een van de twee winnaars van vijf op een rij sowieso de vrijstelling. Gezien Sofie de eenling in de groep is en niemand op Tygo zit geloof ik (?) denk ik dat Tygo de beste kaarten heeft om de finalevrijstelling te winnen. Niemand vertrouwt Sofie namelijk echt, terwijl iedereen weet dat Tygo gek doet om het gek doen. Zat ik als eerste de pool in te vullen > vrijstelling wordt gewonnen door Tygo, daarna Sofie, kan ik nu weer terug naar Tygo Het lijkt mij dan aannemelijk dat Tygo na de executie nog apart een praatje heeft met Art (wat de backpackers zagen) voor een volgende opdracht meteen na de executie. En dan na die opdracht nog een keertje: maak je klaar voor.. Bedoel als je in aflevering 1 al twee executies stopt om de kandidaten te sarren, waarom nu dan niet in aflevering 9? Tygo haalt het dus tot aan aflevering 9, maar zal als nog een rood scherm krijgen zoals Karin dat ook kreeg in serie 11. Finale eindspel (enveloppes ophalen) gaat dan tussen Sofie, Freek en Susan, de geadresseerden met post om te verzamelen
je kan beter jouw mol de vrijstelling geven dan een kandidaat dan heb je meer kans dat je door gaat stel dat Sophie is de mol en Tygo heeft de vrijstelling dan gaat het tussen drie mensen maar krijgt sophie gaat het om 4 mensen. het beste manier om te spelen zorg dat je wint kan je niet winnen zorg er dan voor dat jouw mol wint zo vergroot je kans om ronde verder te komen.
Maar dan moeten de kandidaten wel open zijn over hun verdenkingen. En wil je die in dit stadium op tafel gooien?
Misschien maakt de winnaar van de 5 op een rij spel en de winnaar van de zoekopdracht naar Art wel kans op de vrijstelling en moeten de overgebleven kandidaten stemmen wie ze deze het meest gunnen.
Dan kan het shot van Susan en JW die elkaars hand vasthouden bij de executie dus ook de uitslag van de stemming zijn wie de vrijstelling verdient. Susan is wat mij betreft een kanshebber bij 5 op een rij en JW vindt Art als eerste.(Ga ik met deze gedachte mijn pool nog aanpassen? De tijd tikt. De tijd tikt. De tijd tikt.)
(Ga ik met deze gedachte mijn pool nog aanpassen? De tijd tikt. De tijd tikt. De tijd tikt.)
Sofie, Tygo en Susan als het aan mij ligt. 't Is al even mijn favoriete finale, maar hopelijk laten de Molgoden die ook uitkomen. Zij zijn de enigen die elkaar al van bij de eerste afleveringen elkaar verdenken.
Nou dan worden de 3 finalisten dus toch de mensen die op de enveloppen zichtbaar waren bij aflevering 1. Helaas.
Mijn gok:Tygo valt net voor de finale afFreek verliestSofie wintSusan is de mol
De envelop met daarop de naam van Daphne kwam ook in beeld in aflevering 1.
Niet ingelogd
Registreren
Wachtwoord vergeten?
Waarom registreren?
Ga naar:
Nu op de chat
RealityNet
Nu online
946 gasten en 4 vaste bezoekers