Nog geen enkele discussie over dit gegeven. Vindt dan niemand het vreemd dat we Susan helemaal niet over haar toekomstfilmpje horen?
Volgens jaar maar weer gewoon een meet-the-mole wat mij betreft. Die toekomstfilmpjes zijn op deze manier vrij nutteloos geweest. Behalve voor JW.
Ok, ik doe mee. De toekomstvisie opdracht leek me echt super vet. Een echte mindfuck, waar je uiteindelijk je voordeel mee kon doen. Om opdrachten te laten slagen en om andere weer mee te fucken. Het resultaat:
* Sofie hoort de toekomstvisie van Aaf en test daarmee Susan. Ontdekt hier de mol.
* JW kiest de goede windmolen en dat levert 2000 euro op
* Tygo kon weten dat de oranje topito's een vrijstelling opleverde en die informatie was beter dan een '?', aangezien JW en Freek wel heel makkelijk ruilen, terwijl ze beide op de schopstoel zitten
* De 'Wanted' visie van Susan levert haar niks op, maar goed, ze weet toch alles al.
En als de testvragen in 'Toekomstvisie' juist waren beantwoord, konden de kandidaten (en kijkers) ook nog een spoor richting de mol vinden.
Al met een al vind ik het een redelijke score voor 'Toekomstvisie'. Ik moet toegeven dat ik er net nog iets meer van verwachtte.
Ik had het bijvoorbeeld heel tof gevonden als de sleutel tot het slagen van de opdracht in de toekomstvisie duidelijk werd zodat de mol extra handicaps mee krijgt, die zij moet op zien te lossen in de opdracht en dat de kandidaten op die manier een spoor naar de mol konden vinden.