Auteur Topic: [KANDIDAAT] Jolien  (gelezen 9210 keer)

Offline Robbieazerty

• Forumlid
  • Geslacht: Man
[KANDIDAAT] Jolien
« Gepost op: 4-02-2017, 11:02:20 »

Geboortedatum: 16/08/1981
Beroep: Personeelsmanager Synergie
Hobby’s en interesses: Tennis, zwemmen, reizen, lezen, afspreken met familie en vrienden
Beste eigenschap: sociaal
Slechtste eigenschap: Manipulatief
Lievelingseten: Alle groenten op allerlei manieren klaargemaakt
Identificeert zich met: Olifant
Lievelingsartiest: Arsenal

Jolien doet vooral mee aan "De mol" omdat ze nog eens iets avontuurlijks wil doen, iets wat volgens haar moeilijk is als getrouwde moeder met een job. Ze komt uit Poederlee en is personeelsmanager bij Synergie. De kandidaat houdt van tennis, zwemmen, reizen, lezen en afspreken met familie en vrienden. Ze is naar eigen zeggen behoorlijk sociaal, maar ook manipulatief.
« Laatst bewerkt op: 4-02-2017, 23:08:59 door Robbieazerty »

Offline Molbelg

• Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Jolien
« Reactie #1 Gepost op: 6-02-2017, 22:35:07 »
Ik denk dat jij de mol bent  ::trots::
#teamamaimiljaarde

Offline Robbieazerty

• Forumlid
« Reactie #2 Gepost op: 6-02-2017, 23:24:28 »
Oei ik ook. Dus het zal dan wel niet als de meerderheid op dit forum dat al vindt.  :P

Maar ze overtuigde volgens mij één van de andere dames om zeker op de knop te drukken. Weet niet of dat voor een Mol iets uit maakt heel die opdracht. Hoewel ze wel zeker moeten zijn dat De Mol erbij zit. En ja, hij/zij kent de beroepen van de anderen wel, maar als de mede-spelers nét een tikkie sneller gokken... dan blijft er risico dat De Mol eruit ligt.

MAar nu ik dat allemaal typ denk ik aan Hans die achter de groep op de foto staat. En aan al het geld dat al gewonnen is terwijl Hans niet mee deed. Hebben ze gewoon een aflevering zonder Mol gedaan en dus veel gewonnen?

Dus ja... misschien toch niet Jolien. Maar ze overtuigde dus wel iemand anders om ook te drukken. Dan valt ze als Mol al niet op als ze toch de enige zou zijn die drukt. Plus ze was traag met het lopen (maar heeft het wel gered).

Offline Joost2

• winnaar pool pelgrimscode 2013
  • Forumlid
« Reactie #3 Gepost op: 7-02-2017, 00:00:25 »
Sociaal en manipulatief zijn wel de twee eigenschappen voor een mol in optima forma om uit te vergroten. Dus Jolien staat ook zeker op mijn verdachtenlijstje!  ::vergroot::
Petra, Sigrid, John, Astrid, Lottie, Fré/Peggy, Dick, Dunya, Viv, Arjen, Anna, Hade, Janine/Carolien, Sophie, Chris, Ellie, Sigrid, Jan, Sarah, Nathan

Offline Marisa

• Forumlid
« Reactie #4 Gepost op: 7-02-2017, 01:24:08 »
Personeelsmanagers kunnen kouwe kikkers zijn, vaak in staat tot manipulatie en strategisch denken, zelfs wanneer hun beroepsnaam niet zegt dat ze de leiding hebben over het boren in menselijke productiebronnen.   

Maar juist, omdat ze zichzelf manipulatief noemt, neig ik ertoe haar minder te verdenken.

Offline Hulpmol

• winnaar WIDM-pool 2020
  • Forumlid
« Reactie #5 Gepost op: 7-02-2017, 10:08:18 »
Geen hint (want men kiest de Mol niet op basis van woonplaats), maar: "De bewoners [van Poederlee] worden in de deelgemeenten en daarbuiten ook wel de puielse mollen genoemd."

Bron: Wikipedia

Offline Moljet

• Forumlid
« Reactie #6 Gepost op: 7-02-2017, 13:51:41 »
- ze drukte op de knop
- ze liep traag in de opdracht
- ze beantwoordde, mede, de vraag fout. Waardoor bij het eerste duo de verkeerder persoon de afgrond in viel

Genoeg reden om haar te verdenken.

Offline tureluurs

• Forumlid
« Reactie #7 Gepost op: 7-02-2017, 15:05:56 »
- ze drukte op de knop
- ze liep traag in de opdracht
- ze beantwoordde, mede, de vraag fout. Waardoor bij het eerste duo de verkeerder persoon de afgrond in viel

Genoeg reden om haar te verdenken.

+ ik vond haar opvallend ontspannen tijdens de executie.

Offline FrankLapidus

• Forumlid
« Reactie #8 Gepost op: 8-02-2017, 17:27:47 »
Hoofdverdachte  ::jaja::
Frankje Lapi

Offline Heinz

• Forumlid
  • Proost, Heinz!
« Reactie #9 Gepost op: 8-02-2017, 17:50:49 »
Absoluut een logische hoofdverdachte na aflevering 1, maar dan bekruipt me ook gelijk het gevoel dat het een te voor de hand liggende keuze is. Goed in de gaten houden sowieso. ;)

Offline vveerraak

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
« Reactie #10 Gepost op: 8-02-2017, 17:54:08 »
Absoluut een logische hoofdverdachte na aflevering 1, maar dan bekruipt me ook gelijk het gevoel dat het een te voor de hand liggende keuze is. Goed in de gaten houden sowieso. ;)
Ik zeg ook Jolien, voorlopig. Duidelijk is soms gewoon duidelijk.
Tell me what your telescope says

Offline Heinz

• Forumlid
  • Proost, Heinz!
« Reactie #11 Gepost op: 8-02-2017, 18:15:44 »
Ik zeg ook Jolien, voorlopig. Duidelijk is soms gewoon duidelijk.

Hm ja, iets is wat het lijkt. Ik moet zeggen dat haar reactie op het moment dat haar autodeuren opengaan ook best gespeeld kan zijn. Het komt in ieder geval niet zo overtuigend over als de reactie van bijvoorbeeld Marzena.

Offline Cosmic Fool

• Forumlid
« Reactie #12 Gepost op: 8-02-2017, 20:39:40 »
Mijn eerste verdenking gaat ook in de richting van deze dame uit. Ze oogt op een of andere manier heel onschuldig, beschikt op het eerste gezicht over bovengemiddelde sociale vaardigheden en valt ook niet op in een groep. Een zeer geschikt profiel voor een Mol volgens mij.

Ik ga haar extra goed in de gaten houden in ieder geval. :)

Offline Rick.

• Forumlid
« Reactie #13 Gepost op: 8-02-2017, 22:16:56 »
Na de eerste keer kijken viel ze mij eigenlijk niet zo op, maar bij de tweede keer kijken was dat anders.

Vooral op het dak, waar ze als eerste gaat (samen met iemand die eigenlijk niet durft) en vervolgens ook nog eens de vraag fout beantwoordt waardoor de verkeerde valt. Volgens mij kan de mol zich geen betere plek wensen, in de hoop dat anderen zouden schrikken en niet meer zouden durven springen.

Als dat plannetje was uitgekomen was het misschien niet eens zo opgevallen (Jolien heeft 'gewoon' geld verdiend terwijl iemand anders niet springt), maar nu staat ze met stip op 1 als mijn hoofdverdachte. Al ben ik niet de enige zo te zien :-X

Offline Luc

• Forumlid
« Reactie #14 Gepost op: 8-02-2017, 22:49:07 »
Ik ben het eens met Cosmic Fool en Rock, Jolien is ook mijn hoofdverdachte op basis wat ik heb gezien in de 3e proef.

Offline Juuls247

• Forumlid
  • Horen | Zien | Zwijgen
« Reactie #15 Gepost op: 9-02-2017, 08:26:58 »
Hoofdverdachte numero uno! Ik houd haar in de gaten. Toen nu toe op de meeste molposities en ook haar reacties vind ik mols....  ::jaja::
Meer L

Offline E-ri-Q

• Forumlid
« Reactie #16 Gepost op: 9-02-2017, 15:08:17 »
Bij mij ook op nummer 1 als verdachte. Maar haar reactie nadat ze op het matras is gevallen is er toch wel een waaruit blijkt dat ze heeeel graag had willen springen. Daar had ze als mol natuurlijk altijd voor kunnen zorgen, maar ja ze gaf het verkeerde antwoord.

Offline Tarbozan

• Forumlid
  • Isidoor is yesteryears dog I’m here to stay
« Reactie #17 Gepost op: 9-02-2017, 17:41:02 »
ik denk dat ze als Mol er meer aan had om angstige eline naar beneden te laten vallen, kwestie van proberen wat tere zieltjes nog wat meer angst aan te jagen, helaas niet gelukt

Offline Robbieazerty

• Forumlid
« Reactie #18 Gepost op: 9-02-2017, 20:28:31 »
Oh jee, ook mijn verdachte nr 1, maar als de meerderheid dat vind, zijn we onbewust geleid door de montage denk ik... En dus is ze het niet. :)

Offline Hulpmol

• winnaar WIDM-pool 2020
  • Forumlid
« Reactie #19 Gepost op: 9-02-2017, 20:30:35 »
Oh jee, ook mijn verdachte nr 1, maar als de meerderheid dat vind, zijn we onbewust geleid door de montage denk ik... En dus is ze het niet. :)

Werkt De Mol ook zo? Ik had toch de indruk dat Gilles vorig jaar niet meer dan de anderen (on)verdacht gemaakt werd.