Auteur Topic: [kandidaat] Jens  (gelezen 4047 keer)

Offline Tarbozan

  • Forumlid
  • Isidoor is yesteryears dog I’m here to stay
Re: [kandidaat] Jens
« Reactie #20 Gepost op: 22-03-2021, 17:14:57 »
En voor wie zegt dat de makers zo hard toch niet kunnen zijn?  Remember Ruth in seizoen 4 , dat was toch ook serieus hard.  ( wel schitterde beelden )

Offline Hadewychisdemol

  • Aanspreekpunt RealityWorld, Winnaar WIDM Online All-Stars
  • Actief Lid
  • *****
  • Mol Online 2018
Re: [kandidaat] Jens
« Reactie #21 Gepost op: 22-03-2021, 17:57:37 »
 ::hug::
Een Gouden Kalf, staande ovaties en een optocht door een stad naar keuze.

Offline Tunnelgraver

  • Forumlid
  • Een uur lang winnaar De Mol Pool 2021 ;-) (2e...)
Re: [kandidaat] Jens
« Reactie #22 Gepost op: 22-03-2021, 19:57:50 »
En voor wie zegt dat de makers zo hard toch niet kunnen zijn?  Remember Ruth in seizoen 4 , dat was toch ook serieus hard.  ( wel schitterde beelden )


Klopt, dat was ook kei- en keihard. All the way to Argentina en dan zoiets meemaken... Dat was erg zuur voor Ruth.
2019 the double: NL en B Mol ontmaskerd. 2021  de bubble double: wederom NL en B Mol ontmaskerd. 2022: B Mol goed voor ze het zelf wist. 2023: eitje!

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: [kandidaat] Jens
« Reactie #23 Gepost op: 22-03-2021, 22:06:21 »
sportief opgepakt. Jammer had een leuke kandidaat geweest, denk ik. Hart op de tong.
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline MartinJ

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Jens
« Reactie #24 Gepost op: 23-03-2021, 00:40:23 »
Als hij een miljoen over had voor een heel seizoen, dan heeft hij nu toch een slordige €50000 "verdiend". Ook niet slecht. Maar zonder gekheid, ik denk dat de eerste aflevering afvallen nog erger is. Dan zit je helemaal in het spel en mag je naar huis.

Offline sherlock

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Jens
« Reactie #25 Gepost op: 23-03-2021, 02:09:55 »

Klopt, dat was ook kei- en keihard. All the way to Argentina en dan zoiets meemaken... Dat was erg zuur voor Ruth.

Ik weet toevallig uit betrouwbare bron dat de productie toen niet van dit scenario uit waren gegaan, maar verwacht hadden dat de 1e afvaller altijd door de groep terug zou worden geholpen. Er liepen die dag echter meerdere dingen niet zoals gepland, waardoor alle opnames behoorlijk uit waren gelopen. Met als gevolg een doodvermoeide groep kandidaten die geen zin hadden in nog een spel, maar alleen nog naar bed toe wilden.
« Laatst bewerkt op: 23-03-2021, 02:11:38 door sherlock »

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: [kandidaat] Jens
« Reactie #26 Gepost op: 23-03-2021, 10:19:35 »
Helaas voor Jens. Maar je weet dat je bij De Mol alles kunt verwachten!
Ich bin ein Bärliner!

Offline MartinJ

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Jens
« Reactie #27 Gepost op: 23-03-2021, 12:41:10 »
Ik weet toevallig uit betrouwbare bron dat de productie toen niet van dit scenario uit waren gegaan, maar verwacht hadden dat de 1e afvaller altijd door de groep terug zou worden geholpen. Er liepen die dag echter meerdere dingen niet zoals gepland, waardoor alle opnames behoorlijk uit waren gelopen. Met als gevolg een doodvermoeide groep kandidaten die geen zin hadden in nog een spel, maar alleen nog naar bed toe wilden.
Maar nu zouden ze er toch vanuit zijn gegaan dat het iemand zou lukken? Anders hadden ze linie 3 in ieder geval wat meer kogels moeten geven. Het leek er ook op dat ze erg weinig kans hadden om veel molboekjes in linie 1 weg te schieten. Want zelfs al zouden ze die vragen allemaal snel kunnen beantwoorden, sommige doelen waren wel erg klein.

Offline eilandgek

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Jens
« Reactie #28 Gepost op: 23-03-2021, 14:07:14 »
Tja... hij zag de bui al hangen. Letterlijk en figuurlijk dan zou ik zeggen...
Hij kwam wel over als fijne gast met "positive vibe", maar wat we gaan missen weten we natuurlijk geen van allen. Hij leek me wel niet het grootste licht: wie gaat nu de test lekker rustig invullen? Om die reden geloof ik niet dat hij de mol was (en dat Noah het dus ook niet is).

Offline Tunnelgraver

  • Forumlid
  • Een uur lang winnaar De Mol Pool 2021 ;-) (2e...)
Re: [kandidaat] Jens
« Reactie #29 Gepost op: 24-03-2021, 16:10:01 »
In Zuid-Afrika heeft Gilles de Coster duidelijk gezegd dat je zonder rood scherm het spel niet hebt verlaten. Jens kreeg geen rood scherm bij de mini-eliminatie. Toegegeven: het regende. Maar dat is geen reden om geen scherm op te kunnen stellen. Alle aparatuur voor de bediening van de drone stond immers ook in een half open tent. Daar had men gemakkelijk een scherm neer kunnen zetten.

Met andere woorden: ik denk dat Jens toch nog zijn opwachting zal maken, later in het seizoen. Niet meer als kandidaat, maar bij een opdracht waarbij de kandidaten het opnieuw tegen een ander team moeten opnemen. Wint Jens' Army die opdracht, dan mag hij bijvoorbeeld 10.000 euro uit de pot mee naar huis nemen. Uiteraard zal de Mol hem daar graag bij helpen! 
 ;)
2019 the double: NL en B Mol ontmaskerd. 2021  de bubble double: wederom NL en B Mol ontmaskerd. 2022: B Mol goed voor ze het zelf wist. 2023: eitje!

Offline de_witte

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Jens
« Reactie #30 Gepost op: 26-03-2021, 00:40:57 »
Net zoiets als
Spoiler (klik om te tonen/verbergen)
?
Wit is ook een kleur!

Offline Tunnelgraver

  • Forumlid
  • Een uur lang winnaar De Mol Pool 2021 ;-) (2e...)
Re: [kandidaat] Jens
« Reactie #31 Gepost op: 26-03-2021, 10:41:46 »
Ja, inderdaad zoiets. Ik zie het nog wel gebeuren.
2019 the double: NL en B Mol ontmaskerd. 2021  de bubble double: wederom NL en B Mol ontmaskerd. 2022: B Mol goed voor ze het zelf wist. 2023: eitje!

Offline Heinz

  • Forum Moderator
  • *****
  • Proost, Heinz!
Re: [kandidaat] Jens
« Reactie #32 Gepost op: 26-03-2021, 11:39:32 »
Reactie van Jens op het forum van wieisdemol.be:


Offline MartinJ

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Jens
« Reactie #33 Gepost op: 26-03-2021, 13:29:03 »
Leuk dat Jens het spelletje meespeelt en open houdt dat hij misschien de mol was.

Online joligmolletje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat] Jens
« Reactie #34 Gepost op: 27-03-2021, 13:11:20 »
Op het moment dat Gilles bekend maakte dat Noah in de groep kwam, reageerde Jens als eerste (met iets als 'je bent welkom'). Dit kan natuurlijk zijn spontane / aardige karakter zijn, maar kan ook betekenen dat hij al wist dat hij zou afvallen. Ik zie Jens zeker nog eens terugkomen in een andere serie, net als de 9 andere 'niet-geselecteerden' natuurlijk.

Offline Vermoljoen

  • Aanspreekpunt De Mol, Winnaar WIDM-pool 2021
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Jens
« Reactie #35 Gepost op: 27-03-2021, 14:29:40 »
Die zag tenminste nog Rusland (en daarna Georgië). Jens kwam niet verder dan Liederkerke.
Ik denk dat meer mensen kunnen zeggen dat ze nog niet in Liederkerke zijn geweest dan in Rusland, dus ergens wel cool om daar eens te zijn geweest  :P

Nee even serieus, ik vind het erg jammer voor hem. Hij was na de bekendmaking toch wel één van mijn favorieten, want ik was enorm benieuwd naar hoe hij de pot eens historisch hoog zou brengen. Ik zag hem eigenlijk ook wel nog best ver geraken, maar helaas heeft het niet zo mogen zijn  ::hug::
Kwartfinalist Mol Online 2020 | Halve finalist Discord Mol Online 2020 | Halve finalist Mol Online All Stars 2021 ::hypocriet::