Sinds de veiling hem in het oog gehouden samen met Philip aan het einde van vorige week toch lichtelijk afgeschreven...
10.000 euro door de mol uit de pot gehaald. Knap gespeeld, maar makkelijk gedaan door er voor niet op te vallen in de groep, minimaal te saboteren waardoor het je niet kwalijk genomen wordt, aangezien de rest net zulke actietjes heeft. Zag een paar M-gebaren voorbijkomen a la Rob Dekay, maar ik loop nu nog niet zo warm voor de eventuele molacties van volgende week.
Ik weet nog niet hoe ik me bij deze mol moet voelen, maar we wachten rustig volgende week af, misschien wordt ik nog verrast.
Dat gezegd hebbende. Wat een butaflevering was dit eigenlijk.
Er gebeurd zo verschrikkelijk weinig en het is echt een finale die je bij wie is de mol elk jaar weer ziet. Waarbij er op het einde teruggeblikt wordt (Dit gebeurd normaal ook, maar dit keer was het echt extreem) Ik dacht "hé nog een half uur?" na de tweede opdracht, hoe gaan ze dat opvullen. Dit niks ten koste van de kwaliteit van de aflevering die is zoals altijd al gewoon fenomenaal goed.
Ook de ontknopping was superspannend, ik dacht even voor die hele flitsshow das Sven gewonnen had.
Isidoor uiteindelijk 0,0 invloed gehad, jammer maar zag je al een klein beetje aankomen.