Ik heb niet per se zoveel problemen met die 10.000 euro van de veiling, maar ik heb het gevoel dat er wel een iets te redelijk aantal opdrachten zijn waar Lennart niet of nauwelijks gemold heeft, of zelfs zijn best om de opdracht te laten slagen.
Dit is mijn gevoel op dit moment en heb geen idee of dat ook daadwerkelijk klopt, dat gaan we zien, maar dat zit me een beetje dwars om Lennart ook te zien als die geweldige Mol waar nu over georeerd wordt.
Aflevering 1:
- Maïsveld: sleutelpositie en 5K weg
- Innige knuffel: Foute antwoord gegeven en Sven vindt zijn antwoord niet, snel losgelaten
- Koekoeksklokken: vinden geen enkel woord
- Zoeken naar de namen in de kerker: hij vindt Dami, zo redt hij mss wel de eerste afvaller?
Niet gemoldAflevering 2:
- Karaoke: Doet het niet heel erg goed en verdient weinig geld
- Oberbrigade: Komt over de finish met 2 glazen die net niet genoeg gevuld zijn
- Bomstoelen: Gaat mee voor de pasvragen, maar hier valt er weinig te doen als mol
Aflevering 3:
- Hypnose: Verbetert zijn tijd niet en hoopt dat Samina/Noah ook stoppen met schrijven, inschattingsfoutje
- Dominosteentjes: Philip verpest het, zorgt wel dat er geen 1.000 euro verdiend kan worden door Annelotte fout de hond te laten plooien
Aflevering 4:
- Bubbelvoetbal: ligt de hele tijd ondersteboven en scoort niet als voetballer. Doet niet echt zijn best
- Herfstbeelden: Loopt verkeerd en zorgt er dan voor dat de tekst 2 keer niet in beeld komt
- Explosief diner: Werd hier gemold door de productie omdat zijn eten nog extra pikant werd gemaakt.
Niet gemoldAflevering 5:
- Videoclip Der Maulwurf: Doet de eindsprong niet juist
- Peddelen: Zorgt dat er veel puzzelstukjes verdwijnen
Aflevering 6:
- De zeven verschillen.
Niet gemold?
- Vliegtuig: laat het vliegtuig neerstorten en zegt de gevleugelde woorden: 'Gewoon negeren'
- Bied 10K op een vrijstelling nadat hij dit al erg lang voorbereid had (zonder voorkennis wat de anderen zouden bieden etc)
Aflevering 7:
- De gebroeders Grimm.
Niet gemold
- Verstoppertje:
Niet gemold? Al zorgde Annelotte hier wel voor het meeste geld.
- Zeg eens EUH: Obvious meteen EUH zeggen. Raad dan wel 2 woorden van Annelotte.
Aflevering 8:
- In de 2 finale-opdrachten doet hij het ook niet slecht, maar ook niet heel erg goed, hij heeft Isidoor wel gemold :')
Dit is mijn snelle opsomming!