Wat een superkandidaat
Als ik ooit een misdrijf pleeg en een advocaat nodig heb die voor mij wil liegen dan ga ik haar zoeken.
Zoals Katrien en Annelotte niet onder het piano spelen uitkwamen, Sven niet onder het dragen van twee glazen, zo komt Jasmien er niet onderuit om de advocaat van de duivel te spelen aan de telefoon in de bunker.
Op basis van de piano proef/caraoke blijf ik toch bij Jasmien. En dat is niet geheel logisch.
Iedereen kon zich hier
wel verdacht maken op een of andere manier, maar Jasmien/Dami lijken 1200 euro te cashen. Op deze manier speelt Jasmien verdenkingen weg. Ook denk ik dat de Caraoke proef te goed werd gedaan door Jasmien. Ze heeft gewoon 2 van 4 liedjes, die ze niet kon horen, door laten gaan. En hoeveel geld er gescoord was, wist ze niet. Zie plaatje, dat is wat je in de auto kon zien. Dat is gewoon pech hebben dat Samina zo hoog scoorde.
Bij de bunker was ze opvallend aanwezig, maar deed ze -relativerend- wat van een advocaat verwacht mag worden, namelijk hard onderhandelen en was ze de "ideale kandidaat".
In het maisveld heeft Lennart de betere papieren, maar ik zie nog wel mogelijkheden voor Jasmien. Als de juiste persoon afgeschoten is, mogen je kogels op zijn. En zij heeft hier de boel georganiseerd.
Bij de ontmoeting van de twee mollen stond bovenaan de 2e mol met een helm op, groot formaat. En beneden stond een heel klein figuurtje, de eerste mol.
Heb ik ongelijk, geen probleem, dan houden we het forum in ieder geval lekker breed.