Auteur Topic: [kandidaat] Jasmien  (gelezen 9625 keer)

Offline foxhunter

  • Forumlid
  • Andiamo
Re: [kandidaat] Jasmien
« Reactie #20 Gepost op: 27-03-2021, 21:21:57 »
Mijn voornaamste bezwaar tegen Jasmien is dat ze het thema 'de zee' vindt bij de koekoeksklokken. Met daaraan gekoppeld een makkelijke vraag voor Dami en Samina, die 500 euro in de pot brengt. Daarnaast reproduceert ze de namen van de drie paarden van Annelotte, daar had ze er als mol best een van kunnen 'vergeten'. Nog eens 500 euro. En ze is heel beschuldigend naar anderen, dat ligt er naar mijn smaak iets teveel bovenop.

Ik had haar in eerste instantie op nummer 1 staan, maar bij terugkijken is ze bij mij wat gezakt. Wel nog in mijn top 5.
Ze stond met haar neus vlak voor die klok toen die open ging en Annelotte links naast haar. Wat had ze dan moeten doen? Gewoon pech.

Offline putyourHANSup!

  • Winnaar Expeditie Robinson 2019 Pool
  • Forumlid
  • Gaudeamus!
Re: [kandidaat] Jasmien
« Reactie #21 Gepost op: 29-03-2021, 00:08:10 »
Heerlijke kandidaat, ik heb enorm om haar gelachen tijdens de wijnopdracht.

En ze was in de bunker heel sterk tijdens de telefoongesprekken! Zowel in zelf liegen als in de liegende ander doorhebben. Een uitstekende eigenschap voor een Mol, maar vooralsnog staat ze niet hoog op mijn verdachtenlijstje.

Offline Hadewychisdemol

  • Aanspreekpunt RealityWorld, Winnaar WIDM Online All-Stars
  • Actief Lid
  • *****
  • Mol Online 2018
Re: [kandidaat] Jasmien
« Reactie #22 Gepost op: 29-03-2021, 00:33:42 »
Ja, enorm genoten van Jasmien deze aflevering! ::rofl:: ::bravo::

Ze is wel verder gedaald op mijn verdachtenlijst.
Een Gouden Kalf, staande ovaties en een optocht door een stad naar keuze.

Offline foxhunter

  • Forumlid
  • Andiamo
Re: [kandidaat] Jasmien
« Reactie #23 Gepost op: 29-03-2021, 07:32:19 »
Na aflevering 1 had ik zoiets van teleurstelling. Het is allemaal wel heel doorzichtig en op de tong. Beetje toneelspel erbij. Maar opzichtig en doorzichtig.
Maar dan afleverin twee. Kan niet zingen en gaat zo heel opzichtig naar de prima molplek in de carpool volgauto.
Maar het kan nog erger. Verdeeld de dienbladen bij het afdalen langs de wijnheuvel en gaat zelf voor de wijnproeverij. Philip doet een slim voorzetje Lychee waar het citroen moet zijn en Jasmien gaat erin mee en blijft in die keuze hangen. En daarna de enige die dronken zou zijn na 1 glas en dat om laat vallen. Later in de bunkers gaat Philip all in, tsja op wie zou dat nou zijn geweest en de verbazing op zijn kop is echt. Hij is door terwijl hij alles op Jasmien heeft ingevuld.
Die wijnproeverij lijkt op een uitnodiging aan Philip om het kandidaat alternatief van de mol te worden. We gaan verder heel veel verdacht gedrag zien van Philip. Dat begint al bij de telefoon in de bunker.
Annelotte keek al twee keer naar Jasmien, dat ik dacht je hebt haar door. Bij het filmpje dat Jasmien heel opzichtig Noah ging beschuldigen dat hij in het maisveld was met de tweede mol en boven aan de wijnheuvel bij het begin.
Ik noemde haar al een flapuitmol na aflevering 1. Dat zal wel minder worden, moet minder worden, want het valt teveel op.
Ik vind het tot nu toe top-tv en zal ook zeker blijven (her-10x plus) blijven lijken, maar de mol is te opvallend, te doorzichtig. Misschien dat in aflevering drie nog een alternatieve mol komt in de vorm van Annelotte of Katrien.
Jasmien is druk bezig om Sven die haar vertrouwd in te pakken, o.a. met het omhelzen na de opdrachten, dat ik hem hoog op mijn afvallers lijstje zet.
« Laatst bewerkt op: 29-03-2021, 11:56:06 door foxhunter »

Offline MitchK

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Big Brother US 2022!
Re: [kandidaat] Jasmien
« Reactie #24 Gepost op: 29-03-2021, 09:52:05 »
Ik kom hier echt voor de tunnelvisies van Foxhunter, die later vaak fout blijken te zijn. Maar zijn doorzettingsvermogen en enthousiasme vind ik fantastisch ::bravo:: ::rofl::

Offline foxhunter

  • Forumlid
  • Andiamo
Re: [kandidaat] Jasmien
« Reactie #25 Gepost op: 29-03-2021, 09:53:44 »
Ik kom hier echt voor de tunnelvisies van Foxhunter, die later vaak fout blijken te zijn. Maar zijn doorzettingsvermogen en enthousiasme vind ik fantastisch ::bravo:: ::rofl::
Het seizoen is nog nooit zo makkelijk geweest MitchKox. :\'( ::jaja::

Offline Belgian Mol

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Jasmien
« Reactie #26 Gepost op: 29-03-2021, 10:23:47 »
Twee keer het derde woord raden voor vrij veel geld. Was echt niet nodig als mol Jasmien. Enkel Dami zat erbij. En als die het ook niet wist was het verdenkingen weg voor jou. Het waren moeilijke woorden, totaal niet nodig die te raden. Beetje haarzelf verdacht maken bij de wijn erna, daar trap ik niet meer in.

Offline Betonmol

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Jasmien
« Reactie #27 Gepost op: 29-03-2021, 10:35:01 »
Mijn mol in de molpool, maar ik vond haar vooral bij de karaoke erg onmols.

Offline foxhunter

  • Forumlid
  • Andiamo
Re: [kandidaat] Jasmien
« Reactie #28 Gepost op: 29-03-2021, 11:59:36 »
Twee keer het derde woord raden voor vrij veel geld. Was echt niet nodig als mol Jasmien. Enkel Dami zat erbij. En als die het ook niet wist was het verdenkingen weg voor jou. Het waren moeilijke woorden, totaal niet nodig die te raden. Beetje haarzelf verdacht maken bij de wijn erna, daar trap ik niet meer in.
Geen wonder molactie. Van de 4000 euro kon je misschien 2000 euro verdienen. Maar als mol zit je hier heerlijk op deze plek. Je houdt de controle en bepaald zelf hoeveel je "afroomt". En er zal niet per ongeluk hier toch 4000 euro worden verdiend, want dan room je wat meer af. Bovendien de grote molactie was deze aflevering in de bunker, dus hier mocht het wel iets minder opvallend. Toch lekker als mol dat je al in twee afleveringen 5000 euro "uit de pot gespeeld" hebt. Dat is toch al min 10.000.
« Laatst bewerkt op: 29-03-2021, 12:01:51 door foxhunter »

Offline MartinJ

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Jasmien
« Reactie #29 Gepost op: 29-03-2021, 14:38:37 »
Sorry foxhunter maar je zal toch op zoek moeten naar een andere mol.
Niemand had het haar ooit kwalijk genomen als ze niet had geraden dat alleen schietbewegingen het woord oorlog moest uitbeelden. Die €860 was echt nergens voor nodig.
Bij alles wat ze uitbeeldden kon je alleen denken aan geweren, mitrailleurs, dekking zoeken, schieten, snipers en dat soort dingen. Om oorlog uit te beelden zou je volgens mij daarbij ook iets als een wereldbol moeten uitbeelden. Of misschien wel doen of je een handgranaat gooit en daarna boem. Of twee vuisten op elkaar laten botsen. Werd allemaal niet gedaan en dan toch met oorlog komen, petje af voor kandidaat Jasmien.
Of ze moet wel een heel erg wit voetje willen halen en gebruikt hier haar voorkennis.

Offline Belgian Mol

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Jasmien
« Reactie #30 Gepost op: 29-03-2021, 15:24:37 »
Sorry foxhunter maar je zal toch op zoek moeten naar een andere mol.
Niemand had het haar ooit kwalijk genomen als ze niet had geraden dat alleen schietbewegingen het woord oorlog moest uitbeelden. Die €860 was echt nergens voor nodig.
Bij alles wat ze uitbeeldden kon je alleen denken aan geweren, mitrailleurs, dekking zoeken, schieten, snipers en dat soort dingen. Om oorlog uit te beelden zou je volgens mij daarbij ook iets als een wereldbol moeten uitbeelden. Of misschien wel doen of je een handgranaat gooit en daarna boem. Of twee vuisten op elkaar laten botsen. Werd allemaal niet gedaan en dan toch met oorlog komen, petje af voor kandidaat Jasmien.
Of ze moet wel een heel erg wit voetje willen halen en gebruikt hier haar voorkennis.

En gewoon Dami erbij die ook geen idee heeft wat je nog eens extra minder verdacht maakt. Een woord tot daaraantoe, maar twee moest echt niet.

Offline foxhunter

  • Forumlid
  • Andiamo
Re: [kandidaat] Jasmien
« Reactie #31 Gepost op: 29-03-2021, 15:51:19 »
Het ging of 350 euro en nog iets van 825 uit mijn hoofd. Zoals gezegd het ging om de controle houden dat hier niet teveel verdiend wordt. Nou dat hebben de kandidaten prima gedaan en Jasmien niet verdacht want levert ook een bijdrage. Je kan niet altijd overal mollen. Vervolgens bij de wijnglazen 4 glazen wegspelen en dan nog die bunker, dat ga ik nog eens herbekijken wat die daar allemaal heeft uitgespookt.
Ik zit hier voorlopig prima.
en waarom zongen Jasmien en Dami niet, die konden dat waarschijnlijk beter dan Noah en Sven? Dan waren er meer punten overgebleven. Nu was het raden om niks, kun je ook prima goed raden.
« Laatst bewerkt op: 29-03-2021, 16:19:08 door foxhunter »

Offline Tunnelgraver

  • Forumlid
  • Een uur lang winnaar De Mol Pool 2021 ;-) (2e...)
Re: [kandidaat] Jasmien
« Reactie #32 Gepost op: 29-03-2021, 18:08:48 »
1175 euro niks? Ze was nota bene de grootverdiender tijdens die opdracht. Je moet niet vreemd opkijken als zij de volgende afvaller blijkt te zijn.
2019 the double: NL en B Mol ontmaskerd. 2021  de bubble double: wederom NL en B Mol ontmaskerd. 2022: B Mol goed voor ze het zelf wist. 2023: eitje!

Offline Molest

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Jasmien
« Reactie #33 Gepost op: 29-03-2021, 18:15:15 »
Het werd afgerond op 1.200 euro.

9 van de 12 uitgebeelde woorden werden door Dami en Jasmien goed geraden, het leeuwendeel door Jasmien. Na in de vorige aflevering al de drie paarden van Annelotte feilloos te hebben opgenoemd, en een thema te hebben gevonden in de koekoeksklokkenwinkel. Ik vind dat nu ook echt teveel van het goede. (Maar het is mooi dat de tunnel wordt verdedigd!)

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: [kandidaat] Jasmien
« Reactie #34 Gepost op: 30-03-2021, 10:18:15 »
Ik zie haar zeker als een mogelijke verdachte, maar toch, bij de karaoke-opdracht ging wel veel goed.
Ich bin ein Bärliner!

Offline foxhunter

  • Forumlid
  • Andiamo
Re: [kandidaat] Jasmien
« Reactie #35 Gepost op: 30-03-2021, 10:37:32 »
Ik zie haar zeker als een mogelijke verdachte, maar toch, bij de karaoke-opdracht ging wel veel goed.
Ja, moet ze niet te vaak doen. Ik vond haar al veel te verdacht en nu wat minder, dat is beter.
En door de "kraaien" te laten zingen spelen de kandidaten zelf geld weg en ook door de valse noot erbij was het al lastig. Hoe je het ook wendt of keert, het is weer Jasmien die bij de spelverdeling haar kont eruit draait.
Bij de bunkers zit ze ook in de goede auto. Bij lopen met wijnglazen gaat ze voor de wijnproeverij, om die te saboteren.
Af en toe pas op de plaats kan prima.

Offline Kukai

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Jasmien
« Reactie #36 Gepost op: 31-03-2021, 18:52:12 »
Wat een superkandidaat  ::love::
Als ik ooit een misdrijf pleeg en een advocaat nodig heb die voor mij wil liegen dan ga ik haar zoeken.
“And the day came when the risk to remain tight in a bud was more painful than the risk it took to blossom.”

Offline foxhunter

  • Forumlid
  • Andiamo
Re: [kandidaat] Jasmien
« Reactie #37 Gepost op: 1-04-2021, 09:55:44 »
Wat een superkandidaat  ::love::
Als ik ooit een misdrijf pleeg en een advocaat nodig heb die voor mij wil liegen dan ga ik haar zoeken.
Zoals Katrien en Annelotte niet onder het piano spelen uitkwamen, Sven niet onder het dragen van twee glazen, zo komt Jasmien er niet onderuit om de advocaat van de duivel te spelen aan de telefoon in de bunker.

Op basis van de piano proef/caraoke blijf ik toch bij Jasmien. En dat is niet geheel logisch.
Iedereen kon zich hier wel verdacht maken op een of andere manier, maar Jasmien/Dami lijken 1200 euro te cashen. Op deze manier speelt Jasmien verdenkingen weg. Ook denk ik dat de Caraoke proef te goed werd gedaan door Jasmien. Ze heeft gewoon 2 van 4 liedjes, die ze niet kon horen, door laten gaan. En hoeveel geld er gescoord was, wist ze niet. Zie plaatje, dat is wat je in de auto kon zien. Dat is gewoon pech hebben dat Samina zo hoog scoorde.
Bij de bunker was ze opvallend aanwezig, maar deed ze -relativerend- wat van een advocaat verwacht mag worden, namelijk hard onderhandelen en was ze de "ideale kandidaat".
In het maisveld heeft Lennart de betere papieren, maar ik zie nog wel mogelijkheden voor Jasmien. Als de juiste persoon afgeschoten is, mogen je kogels op zijn. En zij heeft hier de boel georganiseerd.
Bij de ontmoeting van de twee mollen stond bovenaan de 2e mol met een helm op, groot formaat. En beneden stond een heel klein figuurtje, de eerste mol.
Heb ik ongelijk, geen probleem, dan houden we het forum in ieder geval lekker breed.


« Laatst bewerkt op: 1-04-2021, 10:33:40 door foxhunter »

Offline Belgian Mol

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Jasmien
« Reactie #38 Gepost op: 1-04-2021, 10:22:11 »
Zoals Katrien en Annelotte niet onder het piano spelen uitkwamen, Sven niet onder het dragen van twee glazen, zo komt Jasmien er niet onderuit om de advocaat van de duivel te spelen aan de telefoon in de bunker.

Op basis van de piano proef/caraoke blijf ik toch bij Jasmien. En dat is niet geheel logisch.


Het blijft de mol België dus sluit zelfs niet uit dat je ongelijk hebt. Maar waarschijnlijk acht ik het niet.

Offline Lonneke*L

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat] Jasmien
« Reactie #39 Gepost op: 5-04-2021, 14:28:34 »
Ik sluit Jasmien ook niet uit als mol. Hoewel ze veel heeft  geraden bij de karaoke en in afl3 wist ze meteen dat de teckel de juiste hond was vanwege de poster in het hotel.  Kandidaats zo lijkt het of is het vertrouwen winnen?  ???

Ze zat ook in linie 3 in opdracht 1 en bij de wijnopdracht heeft ze in mijn ogen twee keer gemold en betwijfel ik haar dronkenschap.

Ze heeft bewezen goed te kunnen liegen en heeft de brave Katrien denk ik overgehaald om voor de pasvragen te gaan. Vond het raar dat ze ( toch hoog opgeleid) maar weinig Duitse raadsels wist in tegenstelling tot Katrien. En in de biecht zegt Katrien ook nog dat Jasmien veel minder mensen vond bij de hondenopdracht.  Dat zag je niet duidelijk in beeld. Lijkt toch of ze op  bepaalde momenten expres gas terugneemt.

Kon nog niet goed beoordelen of ze bij  de dominostenen nog wat probeerde, maar daar ging bij iedereen wat mis.

Goed liegen en acteren zijn prima moleigenschappen en ze is advocaat al ziet ze  er meer uit als een klein, blond meisje ;D. Ook dat kan in haar voordeel werken.

Ik heb haar niet als mol nog, maar wie weet verander ik opnieuw van mol. :P