Auteur Topic: Inge is de mol!  (gelezen 248296 keer)

Offline Niuno

• Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Sla is zeg maar echt mijn ding
Re: Inge is (niet) de mol!
« Reactie #260 Gepost op: 14-02-2007, 22:16:06 »
Ja hier ben ik het mee eens. Lees het dagboek nog maar eens:

Ik ben gezien! Ik weet niet of ik daar blij mee ben of niet. Het zorgt voor geld in de pot. Maar eigenlijk wilde ik ook wel gezien worden. Het werd tijd. Nu maar afwachten of ik ook écht gezien ben.

Dus de mol is fysiek gezien, maar heeft degene door die de mol zag wel dóór dat dat de mol was.

Paul denkt dat hij express een foute antwoord gaf met de 3 schietvlakken op de buggie (wat wel goed bleek) en vertelde in de bus dat hij de opdracht anders speelde. Paul denkt dus dat Inge niet DeMol is.
Als ik dit dan weer vergelijk met het dagboek: "Nu maar afwachten of ik ook écht gezien ben," klinkt het alsof Paul wel DeMol gezien heeft, maar denkt van niet...

Renate blijft lastig, heeft ze die vatenopdracht goed of niet. Want als ik het goed begrepen heb op forum, was haar vat wel de achtste, maar dan incl. de vraagteken. Als die vraagtekenvat niet meegeteld wordt, dus alleen de kandidaatvaten, dan zou ze die vraag best wel es goed kunnen hebben.

We wachten af, morgen kunnen we in ieder geval weer 1 afstrepen.

Neen, ik zit niet in een tunnel. Het is gewoon aXel!

Offline yessie

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
« Reactie #261 Gepost op: 15-02-2007, 06:29:14 »
Ik denk gewoon heel simpel. Wie in godsnaam kan zich herinneren wat op de voorkant van een t-shirt staat in de hevigheid van het spel en gevraagd wordt naar de achterkant van de koerier in die aflevering. De nadruk dus ligt op de achterkant van het t-shirt van de koerier.
Knap van de mol dat zij het wel weet wat de voorkant is. Daar staat ook de mol op omgedraaid.
Of heeft Inge gewoon goed opgelet.
« Laatst bewerkt op: 15-02-2007, 06:31:26 door yessie »

Offline narcissus

• Forumlid
  • Enjoy all the little things in life!
« Reactie #262 Gepost op: 15-02-2007, 10:34:56 »
Ik denk gewoon heel simpel. Wie in godsnaam kan zich herinneren wat op de voorkant van een t-shirt staat in de hevigheid van het spel en gevraagd wordt naar de achterkant van de koerier in die aflevering. De nadruk dus ligt op de achterkant van het t-shirt van de koerier.
Knap van de mol dat zij het wel weet wat de voorkant is. Daar staat ook de mol op omgedraaid.

Niet goed opgelet...De MOL weet alles... 8)
Carpe Diem!!!

Offline saroja

• Forumlid
« Reactie #263 Gepost op: 15-02-2007, 10:57:47 »
Yessie, ik ben het helemaal met je eens, niemand kan zich herinneren wat er op de voorkant van een t-shirt staat als je midden in een snelle opdracht zit  ;). Maar het is natuurlijk wel zo dat het voor de kandidaten een stuk lastiger is om de mol te ontmaskeren want zij zien bijvoorbeeld niet wat er in een groep gebeurt die honderd meter verder een opdracht aan het doen is (zoals bij die tocht door de jungle). Of bijvoorbeeld welke vragen de anderen kregen in de lift etc etc.

Offline nevermind

• Forumlid
  • autanyel
« Reactie #264 Gepost op: 15-02-2007, 12:00:55 »
ik denk, ook als je gokt heb je nog  kweeniehoeveel procent kans dat jet goed hebt.
dennis for mole !

Offline Marlie

• Forumlid
« Reactie #265 Gepost op: 15-02-2007, 15:05:04 »

Ik zou er ook op gelet hebben als ik aan het spel mee had MOGEN doen.
Ik zou zelfs de cijfercombinatie van de woorden de mol in mijn hoofd hebben geprent. Ik zou ook op alles letten wat er om me heen zou gebeuren.
Dus denk ik ook dat alle kandidaten die tekst gezien hebben.

Offline -Jutta-

• Forumlid
« Reactie #266 Gepost op: 15-02-2007, 21:40:57 »
Ik denk nu toch dat ze de Mol is, in plaats van Paul  :-[ :D :-\\
En opeens weet je het... Je stemt op Jutta

Offline Niuno

• Forumlid
« Reactie #267 Gepost op: 15-02-2007, 21:45:50 »
Eilandopdracht:

Inge vond veel geld. Vlgs mij zelfs het meest van iedereen, moet het nog nakijken. Ze was ook zeer fanatiek. Het geld wat DeMol vindt, komt uiteindelijk niet in de pot en verdwijnt uit het spel. Door als Mol veel geld weg te kapen, kunnen andere spelers geen geld voor pot vinden.

Inge komt wel over als een fanatieke kandidaat, maar zo bezien zeer mollig

Offline Niuno

• Forumlid
« Reactie #268 Gepost op: 15-02-2007, 21:48:17 »
Tentopdracht.

Inge reageerde heel nonchelant op het lot dat haar de vrijstelling gunde, maar verdedigde haar tent wel. Toen Nadja in haar tent sprong, had ze ook snel in een andere tent kunnen springen, om bv een joker of een vraagteken te bemachtigen. In plaats daarvan sprong ze achter Nadja aan en verloor de groep de 5000 euro.

Ze wou zich niet opofferen voor de groep, jaja

Offline Jorg23

• Forumlid
  • Do you think you can tell heaven from hell
« Reactie #269 Gepost op: 15-02-2007, 21:50:52 »
Ik hoop dat je wint  :D
After all those years do you still think you can tell heaven from hell

Offline MDM

• Forumlid
« Reactie #270 Gepost op: 15-02-2007, 21:52:22 »
Tentopdracht.

Inge reageerde heel nonchelant op het lot dat haar de vrijstelling gunde, maar verdedigde haar tent wel. Toen Nadja in haar tent sprong, had ze ook snel in een andere tent kunnen springen, om bv een joker of een vraagteken te bemachtigen. In plaats daarvan sprong ze achter Nadja aan en verloor de groep de 5000 euro.

Ze wou zich niet opofferen voor de groep, jaja

ik zou ook als ik de mol niet was zomaar in een andere tent gaan liggen en mijn vrijstelling kwijtraken, alleen omdat nadja weer irritant doet...

Offline -Jutta-

• Forumlid
« Reactie #271 Gepost op: 15-02-2007, 21:54:29 »
Ik hoop dat je wint  :D
Je kunt haar beter de Mol maken  ;D

Offline Jorg23

• Forumlid
  • Do you think you can tell heaven from hell
« Reactie #272 Gepost op: 15-02-2007, 21:58:19 »
Je kunt haar beter de Mol maken  ;D
nou vooruit, omdat jij t bent  ;D
After all those years do you still think you can tell heaven from hell

Offline -Jutta-

• Forumlid
« Reactie #273 Gepost op: 15-02-2007, 22:01:29 »
nou vooruit, omdat jij t bent  ;D
Jeuj  ;D :-*

Offline wij2

• Forumlid
« Reactie #274 Gepost op: 15-02-2007, 22:06:29 »
paul gaat de volgende keer uit luister maar naar mij want ik heb al 4 keer achter mekaar het goed voorspelt met een theorie ;) alleen die theorie staat op .nl site bij het kopje kandidaten maar dat ligt er nu uit kijk zelf maar! bij wie is de mol.nl site bij het kopje kandidaten :)

Offline VeeloDeMol

• Forumlid
  • Wat is het fijn in denialland!
« Reactie #275 Gepost op: 15-02-2007, 23:35:57 »
Ik ga een last-minute switch maken, van Renate naar Inge. Inge moet de Mol wel zijn. En Lomed heeft daar inderdaad veel mee te maken  ::jaja::
House: "I'm thinking the broken bones are a response to the building falling on her head."

Offline Pierce_Brosnan

• Forumlid
« Reactie #276 Gepost op: 16-02-2007, 01:01:38 »
Ik denk dat ik ook misschien ga switzen na Inge.

Trouwens in het begin als je de flashback zit van het vetrek van Dick zie je een mee leef gezicht,maar zodra ze Dick los liet een heel straks gezicht en een klein lachje leek het wel.

Als mogelijke Mol ben je blij met de mogelijke vrijstelling en vindje het zelfs niet erg als die van je af word gepakt als een ander die toch niet krijgt en ook nog meteen € 5,900 uit de pot.
« Laatst bewerkt op: 16-02-2007, 01:04:23 door Pierce_Brosnan »

Offline Joost2

• winnaar pool pelgrimscode 2013
  • Forumlid
« Reactie #277 Gepost op: 16-02-2007, 07:41:58 »
Ik ga voor Inge als mol.
Die muzikale aanwijzingen, de aanwijzingen van tijd...
"De olifant is grijs..."
"Niemand die naar mij luister wilde"

En als ik dan zo de dagboeken lees zie ik Inge wel de mol.
Juist diegene die ik al voor 4 afleveringen te boek had staan als afvaller word nu de mol  ::rofl::
Petra, Sigrid, John, Astrid, Lottie, Fré/Peggy, Dick, Dunya, Viv, Arjen, Anna, Hade, Janine/Carolien, Sophie, Chris, Ellie, Sigrid, Jan, Sarah, Nathan

Offline saroja

• Forumlid
« Reactie #278 Gepost op: 16-02-2007, 11:02:48 »
Ik kan maar niet kiezen tussen Inge en Eva. Eva omdat ze tijdens de rondleiding ook vaak achteraan liep en Inge omdat ze wel erg veel geld vond. Help help help!!!!!!!!!!!! Tot nog toe zit ik al 4 afleveringen op Inge maar ja, vorig jaar was ik er ook min of meer zeker van dat het Peggy was. Kan iemand de voor en tegens van Inge en Eva ff op een rijtje voor me zetten want met de info van beide sites kom ik er echt niet meer uit.

Offline saroja

• Forumlid
« Reactie #279 Gepost op: 16-02-2007, 11:36:31 »
Wat ik me eigenlijk afvraag is het volgende: Zou de finale dit jaar ook weer eindigen met zo'n irritante cliffhanger?  Ik heb daar zo'n hekel aan. :( :( 8)