Al vind ik Zitnie ook wel apart spelen inderdaad. Bij betere argumenten wil ik uiteraard wisselen
Kaaasje was de magiër en moest alleen overblijven. Tijdens de nacht had je aangegeven dat je haar verdacht vond (omwille van de opmerking over Gerrit en mij), dus vroeg of laat zou ze in de problemen komen. Het slimste wat je dan als magiër kan doen, is je medebandiet onder de bus gooien om goodwill te creëren. Ze stemde op Zitnie.
Zitnie stemde zelf de eerste dag op Gerrit en sloot zich daarmee aan bij PieterBasje. Ze had eerder al aangegeven dat ze Gerrit verdacht vond; een reddingsactie voor D*N zou misschien te opvallend geweest zijn.
Bij de tweede stemming stemde ze op Kaaasje, maar toen was het al een uitgemaakte zaak (en mogelijk had Zitnie door dat Kaaasje toch de magiër was).
Daarnaast doet Zitnie ontzettend vreemd over haar voorwerp, er klopt iets niet in haar verhaal. Ze wou het de vorige dag niet delen uit angst om een target te worden, maar ze kon zichzelf toch beschermen?
De filmquote heeft zij trouwens niet geraden, dat deed jij. Ze gaf wel de tip dat het uit de film Jaws twee kwam. Dus opletten om hier credits voor te geven.
Genoeg argumenten?