Voor mij begint het altijd met cijfers/feiten, want met die informatie kan je veel te weten komen over iemands rol.
Bovenstaand bericht van mezelf was niet toevallig! Het was bedoeld als extra hint, opdat jullie na mijn dood (makkelijker) zouden ontdekken hoe ik stiekem informatie heb doorgegeven.
Na elke nacht begon ik namelijk steeds met een geheime informatie-post, waarbij het cijfer verwijst naar een bepaald iemand van de deelnemerslijst:
Maar bij de volgende nachtopdracht denken we best 3 keer na, want de "schade" had erger kunnen zijn dan het verliezen van een burger/avonturier.
Uit de stemming van dag 2 kunnen we veel leren denk ik, maar natuurlijk moeten we rekening houden met de magiër die wellicht ook in het spel zit.
Oké, we hebben weer tot 8 uur morgenavond om tot een beslissing te komen.
Ik ben voorstander dat er voor die tijd meer duidelijkheid komt over de gevonden voorwerpen. Want er is nog een voorbereide avonturier en aan die puzzel was er ook een voordeel verbonden dacht ik.
Zo maakte ik duidelijk dat
- nummer 3 van de lijst (Deerbetah) een gewone avonturier is
- nummer 2 van de lijst (Kaaasje) de magiër is
- nummer 8 van de lijst (Giorgio) een voorbereide avonturier is
Op Deerbetah stemmen heeft dus geen zin! (Dat van die puzzel was een leugentje om bestwil.)
De slechte rollen zijn Zitnie of MitchK, want wat Shrekygirl zegt klopt.
Ik zet mijn extra stem in op
Zitnie.