Nieuws Zap is terug! Geef je nu op voor het avontuur van je leven!
Heeel blij en heel verdrietig tegelijk
en en hoezo? iets bijzonders gebeurd??
gister een hele gezellige avond gehad met superleuke mensen. En ik besef me nu opeens dat ik mprgen op vakantie ga en daarna op kamers ga om te studeren. En dan ga ik ze echt supererg missen, want dan zie ik ze veel minder vaak...
dacht ik al alvast fijne vakantieen welke stad ga je ook alweer studeren?
dankjewel! Jij ook maastricht
.......Zéééééééééééééér triest Bakkie geen modje meer.... ik zag dit gisteren reeds,ik dacht dat het gewoon een nare droom was,maar blijkbaar is het toch echt..... Gedaan met de 'opdevingerstik-PM's" van Bakkertje dus.... Wie er ook in de plaats mag komen,of van welke huidige-nieuwe-vorige mod ik een waarschuwing krijg,zal krijgen,gekregen heb...het zal nooit meer hetzelfde zijn Bakkie,ik begreep dat je er pas morgen een punt achter zet?Ook al heb ik niets misdaan,kan ik bij wijze van aandenken nog 1 keertje een opdevingerstik-PM krijgen aub? Deze zal ik de rest van mijn dagen enorm koesteren En straf mij maar flink Hoe meer,hoe liever (een beetje zoals die ene aap de andere aap met een stok sloeg en ik meteen dacht dat die aap met stok tegen de andere zei:en nu ga je blijven!!!!)
het is ook allemaal heel eeeeeergg
Och lieve schatten....
Niet ingelogd
Registreren
Wachtwoord vergeten?
Waarom registreren?
Ga naar:
Nu op de chat
RealityNet
Nu online
981 gasten en 9 vaste bezoekers