Auteur Topic: Aflevering 7  (gelezen 57606 keer)

Offline Eat Your Heart Out

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 7
« Reactie #60 Gepost op: 26-02-2005, 05:17:49 »
Allereerst is de meest sympathieke en tofste kanidaat naar huis  :\'(.

Wat ik het meest rare aan deze aflevering vind is dat het geld wat in opdracht 1 verloren is volgens mij nog steeds in de pot zit. Marc-Marie had op de 1 of andere manier geen toegang tot de pot die in zijn bezit was  ??? ??? ???

Ik moet zeggen ik weet het niet meer. Tijdens de afevering was het wel duidelijk dat Sander af zou vallen. Ook dat hij bij de 3 zat in Abcoude vond ik al op afvaller duiden.

Ik neig nu naar Yvon, maar niet is zoals het lijkt.
It's a tough game, so Eat Your Heart Out!

Offline Lodewijk14e

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Talpaphaga fuscus
Re: Aflevering 7
« Reactie #61 Gepost op: 26-02-2005, 10:06:44 »
Hadden ze nou wel of niet de foto's genummerd?

Ik dacht dat Yvon iets zei van dat hadden we moeten doen, maar hier thuis dachten ze dat ze juist zei dat die val niet uitmaakte omdat ze toch genummerd waren. Er werd later ook niet echt meer op ingegaan, alleen nog maar iets over twee zwarte foto's.

Volgens mij wel, op de foto van widm.nl kan je de tekst lezen die ze er opschrijven.

Er staat volgens mij: "14, hoort bij 13 en 15".

P.s. had het plaatje graag bijgevoegd maar krijg hier de foutmelding dat de upload directory vol is.


Ik heb het ook wel eens mis,...

Re: Aflevering 7
« Reactie #62 Gepost op: 26-02-2005, 10:13:58 »
WAAROM ZEI LOTTIE GISTEREN DAT ZE ZICHZELF OP HAAR MOLLIJSTJE HAD STAAN?!?!?!?! IS ZE DAN ZO DOM? OF WIL ZE ALLEEN VERD8 LIJKEN?! ::oink:: ??? :-[ >:D ::niet-ok:: ::ok:: ::regenboog:: ::ohno:: ::ohno:: ::ohno:: ::ohno::

Offline Coen

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 7
« Reactie #63 Gepost op: 26-02-2005, 10:19:51 »
Jammer dat Sander eruit ligt. Ik vond hem de meest symphatieke kanidaat, de enige die het spel speelde zoals het hoort: met overtuiging maar oplettend. Ik had hem een finaleplaats gegund, maar helaas.

Ik kreeg gisteren trouwens weer heel sterk het idee dat Angela Marc-Marie verdenkt. Ze plaatste weer enkele opvallende, dubbele opmerking in zijn richting.

Overigens hoorde ik een korte reeks piepjes tijdens Isabelle's stukje in het filmpje waarin de kandidaten werden voorgesteld. Dat zal vast wel weer wat met de morse-code te maken hebben, maar ik ben te lam om het uit te zoeken.

Offline Sneakiej

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 7
« Reactie #64 Gepost op: 26-02-2005, 10:27:12 »
wat mijn opviel was dat na de uitzending, als het zwarte beeld krijgt met schiffers fm, dat er onder aan het beeld leek als of er donkerblauwe ondertiteling stond die voor de helft weg was............. het kan natuurlijk ook aan mijn tv hebben gelegen..... ik heb helaas nog niet de kans gehad om de video terug te zien...
Niets is wat het lijkt!!!!

Offline Freek

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Delta Goodrem
Re: Aflevering 7
« Reactie #65 Gepost op: 26-02-2005, 10:41:42 »
WAAROM ZEI LOTTIE GISTEREN DAT ZE ZICHZELF OP HAAR MOLLIJSTJE HAD STAAN?!?!?!?! IS ZE DAN ZO DOM? OF WIL ZE ALLEEN VERD8 LIJKEN?! ::oink:: ??? :-[ >:D ::niet-ok:: ::ok:: ::regenboog:: ::ohno:: ::ohno:: ::ohno:: ::ohno::

Ik denk alleen verdacht doen...
Some light in your eyes...

Offline Suske

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 7
« Reactie #66 Gepost op: 26-02-2005, 10:56:20 »
Misschien heeft Lottie expres voor de duikopdracht gekozen omdat ze wist dat de andere niet konden duiken. Dat duiken leer je niet in een half uurtje, dus misschien wist ze dat Yvon het niet zou redden.
Zelf had ze dan alle tijd om rare symbolen op te schrijven (oog??). Yvon en Isabelle noemen daarbij de foute persoon (Isabelle), dus dat is al 1 fout omdat Sander moet raden wat Lottie heeft bedacht en niet wat Marc-Marie heeft neergezet.

Daarnaast zat Isabelle op een positie waar de mol nooit zou gaan zitten. Ze heeft ook niks fouts doorgegeven aan Marc-Marie.

Het is of Lottie, of Yvon.
D E  M O L  I S  V O O R  1 0 0 %  R O E L A N D . . . !

Offline Chelly

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Hier zijn geen woorden voor...
Re: Aflevering 7
« Reactie #67 Gepost op: 26-02-2005, 11:10:49 »
Begrijp me goed, ik vind MM echt een hele leuke kanditdaat, maar die actie van gisteren vond ik echt k*t. 'Ik red de opdracht wel even.." Pfff zou de uitleg van het spel dan zo onduidelijk zijn geweest? Nou goed, het was wel ff grappig om de geschokte gezichten te zien toen Angela tegen Sander zei: de eigenschappen die LOTTIE toebedeeld heeft aan de kandidaten  ::trots::. Maar toch wel erg jammer, want Sander snapte alle hints van MM wel, anders was t dus 3000 euro er weer bij geweest  ::ohno::

Offline lilith

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • all ears
Re: Aflevering 7
« Reactie #68 Gepost op: 26-02-2005, 11:18:52 »
Begrijp me goed, ik vind MM echt een hele leuke kanditdaat, maar die actie van gisteren vond ik echt k*t. 'Ik red de opdracht wel even.." Pfff zou de uitleg van het spel dan zo onduidelijk zijn geweest? Nou goed, het was wel ff grappig om de geschokte gezichten te zien toen Angela tegen Sander zei: de eigenschappen die LOTTIE toebedeeld heeft aan de kandidaten  ::trots::. Maar toch wel erg jammer, want Sander snapte alle hints van MM wel, anders was t dus 3000 euro er weer bij geweest  ::ohno::

Juist, zoiets heb ik net bij MM gepost.
"waar rook is wordt een fikkie gestookt"

Offline Lorelei

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Freedom frantically frolic and fine...
Re: Aflevering 7
« Reactie #69 Gepost op: 26-02-2005, 12:32:55 »
Hadden ze nou wel of niet de foto's genummerd?

Ik dacht dat Yvon iets zei van dat hadden we moeten doen, maar hier thuis dachten ze dat ze juist zei dat die val niet uitmaakte omdat ze toch genummerd waren. Er werd later ook niet echt meer op ingegaan, alleen nog maar iets over twee zwarte foto's.

Ja dat was idd vaag ja. Kennelijk waren er twee foto's mislukt, enm dat waren juist die twee foto's waaruit de positie van dat water en dat bruggetje bleek oid.

Het ging iig mis bij het bamboebouwsel-met-het-drie-etages-hoge-tempelding en die groene wijzer, (waar die ook was ;D) bij de eerste keer foutrijden en daarna bij het water, dat was ook vaag. Maar kennelijk had dat dus iets te maken met twee foto's die zwart eruit kwamen??(waardoor positiebepaling/ volgorde niet meer duidelijk was oid) Er werd iig nauwelijks op ingegaan, dat vond ik wel opvallend   ::ohno::
Entangled in temptation, seduction aims to embrace you

Offline dopey

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 7
« Reactie #70 Gepost op: 26-02-2005, 12:34:06 »
Geweldige aflevering, man ik heb het strand 3x moeten kijken omdat ik het de eerste keer niet helemala meegekregen heb!  ;D

Maar goed, Ik had mijn hele hoop op Sander gezet, niet zozeer omdat ie wat verdachs deed, maar juist omdat ie niks verdachts deed en dat dat weer raar was.

Als Isabel de mol is dan is mijn hele vertrouwen in het concept weg, want alleen in deze aflevering al, had ze als mol zijnde op het strand minder hard en minder vaak kunnen gillen. Haar nadeel zou wel geweest kunnen zijn dat Yvon boven water was ipv onder, dus ze werd gecontroleerd in wat ze zei, maar ze had slechter kunnen communiceren.

Het punt van het spel was volgens mij dat Sander dezelfde namen bij de eigenschappen moest zetten zoals Lottie die naar boven heeft heeft laten gaan.

Hoe wilden ze eigenlijk controleren wie Lottie bedoeld heeft als er nergens iets opgeschreven is????

MM zat dus in de beste positie, overduidelijk.

"Only thing to do is jump over the moon"

Offline heike

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 7
« Reactie #71 Gepost op: 26-02-2005, 12:38:30 »
Al twee afleveringen brengen ze de onbezonnen acties van MM zo duidelijk in beeld, dat ik me niet kan voorstellen dat ze dat echt zouden doen als hij de mol is... Al zou het wel een stunt zijn natuurlijk. Toch vind ik hem steeds minder verdacht. Had ook de indruk dat hij baalde dat hij niet bij lottie in het groepje zat, zodat hij haar minder in de gaten kon houden...

Blijf ik bij mijn theorie dat lottie de mol is en MM wint. Yvon weet ook dat het lottie is, maar verliest.

En schiet mij maar lek als isabella de mol is! Anderzijds zou ze het dan wel super gespeeld hebben... Petje af in dat geval  ::jaja::

Offline clever

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 7
« Reactie #72 Gepost op: 26-02-2005, 12:58:23 »
Ik luister de uitzending van gisteren net even terug, en hoor tot mijn grote verbazing tot 2x toe een geheimzinnig gelach (whoehahaha) bij de terugblik van MM aan het strand. Dit is op 43:36 en 43:40.
Lacht de mol hier om zijn eigen grappen?

Offline dekoningin

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 7
« Reactie #73 Gepost op: 26-02-2005, 13:02:55 »
 ::vergroot::
Okee, ik ben ook weer terug bij af, wat verwarrend allemaal zeg!
Ik zit nog steeds met die haan, die kwam, zoals gistern vermeld op de chat, wel heel prominent in beeld. Nou is het toevallig (?) het jaar van de haan in de chineze (schrijf ik dat goed?) astrolgie. Lottie was jarig in de uitzending... Is zij een haan?
Overigens vond ik de opmerking van Sander in de opdracht "heldere blik en Oud-hollands"wel heel pijnlijk richting Isabelle. Wat dat aangaat zou ik het een superstunt vinden als Isa echt de mol blijkt te zijn... ::jaja::

Heb overigens weer genoten van deze aflevering. Kan me bijna niet voorstellen dat er nog mensen zijn die niet naar WIDM kijken. En ben blij dat het programma blijft bestaan!!! Gaat Angela het ook weer presenteren? Maar dit terzijde, is vast weer een andere topic. sorry :-\\

Offline tureluurs

  • Forumlid
Re: Aflevering 7
« Reactie #74 Gepost op: 26-02-2005, 13:10:31 »
::vergroot::
Okee, ik ben ook weer terug bij af, wat verwarrend allemaal zeg!
Ik zit nog steeds met die haan, die kwam, zoals gistern vermeld op de chat, wel heel prominent in beeld. Nou is het toevallig (?) het jaar van de haan in de chineze (schrijf ik dat goed?) astrolgie. Lottie was jarig in de uitzending... Is zij een haan?

Ik heb het even voor je nagekeken, maar nee, geen van de overgebleven kandi's zijn haan.

Offline -Jutta-

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 7
« Reactie #75 Gepost op: 26-02-2005, 13:27:15 »
Nu Sander weg is, wordt het natuurlijk niet echt makkelijker om de mol te zien. Volgens mij is (bijna) iedereen het wel met me eens. Isabelle is niet de mol.

Wat ik ook weer raar vond was M-M, zit eerst eigenwijs (hee hij hoort eigenlijk bij die eigenschap, niet Yvon) zelf te bepalen wat, wat is, en heeft dan de hele tijd zijn portemonee niet bij zich. Ik vind hem daarom meteen stukken minder leuk. Waarom doet hij nou zoiets. Niet dat ik denk dat hij de mol is, zal allemaal veel te opvallend zijn. Nee, dat houd dus Lottie en Yvon over.

Maar Lottie is me gewoon te, hoe noem ik dat, opvallend bezig. En deze aflevering deed ze wel weer haar best. Niet echt iets voor een mol.

Kortom is en blijft: Yvon is de mol
(En ik zie ook op de Nederlandse site dat er nu veel meer mensen zo over denken)

Het percentage is gelukkig opgehouden, maar is wel 50% geworden. Nu weten we tenminste wie dat constant omlaag haalden. Gijs en Jim. Als je bedenkt dat vele Yvon verdenken, en Yvon ook naar de meeste antwoorden leid (in welke groep etc.) dan is het best logisch dat Yvon de mol is.
En opeens weet je het... Je stemt op Jutta

Offline heike

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 7
« Reactie #76 Gepost op: 26-02-2005, 13:31:39 »
Het percentage is gelukkig opgehouden, maar is wel 50% geworden. Nu weten we tenminste wie dat constant omlaag haalden. Gijs en Jim. Als je bedenkt dat vele Yvon verdenken, en Yvon ook naar de meeste antwoorden leid (in welke groep etc.) dan is het best logisch dat Yvon de mol is.

Lees elders over het percentage gebeuren: dat werd waarschijnlijk laag gehouden door de mol zodat er twee mensen uit zouden gaan. Nu kan het percentage gebruikt worden (lees de mol doet het goed of slecht) door kandidaten op het verkeerde been te zetten wat betreft hun test...  ::jaja::

Offline Molloos

  • Forumlid
Re: Aflevering 7
« Reactie #77 Gepost op: 26-02-2005, 13:37:08 »
En we hadden deze aflevering wéér het getal 9!
Angela zegt al in het begin filmpje: 'Er zijn nog vijf kandidaten, waarvan vier mollen.'
5+4=9

Hmmm... en ik vond het ook een beetje vreemde opmerking.
Mol, Mollig, Molst!

Offline -Jutta-

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 7
« Reactie #78 Gepost op: 26-02-2005, 13:50:46 »
Wie de mol dan ook moge zijn. (In theorie kan het iedereen zijn)
De mol doet het wel hartstikke goed. Hoeveel hebben ze tot nu toe verdient? En vergelijk dat maar eens naar wat ze in totaal konden verdienen.  :o Dan is ZIJ/hij echt goed bezig.
En opeens weet je het... Je stemt op Jutta

Offline billyboem

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 7
« Reactie #79 Gepost op: 26-02-2005, 13:54:38 »
Ik ben het echt helemaal kwijt na deze uitzending.

Ik vind MM, Yvon en Lottie eigenlijk te verdaht overkomen. Betekent dus dat Isabel overblijft. Volgens mij is zij de kandidaat die het meeste geld heeft verdiend....

Je zou het dus ook als volgt kunnen zien:

De kandidaten zijn zo druk bezig met zichzelf verdacht maken, dat ze stuk voor stuk ontzettend veel geld verliezen. De Mol ziet dit onder haar ogen gebeuren en besluit zichzelf gewoon helemaal niet verdacht te maken door de opdrachten tot een goed einde te brengen waar anderen falen ( tv opdracht enz...)

Ik zou het daardoor erg jammer vinden als isabelle de mol is, omdat je het op deze manier natuurlijk nooit meer kunt raden en blijft het een pure gok...
Grote ideeën beginnen met volkomen onrealistische gedachten.