Auteur Topic: [Kandidaat] Dennis  (gelezen 151764 keer)

Offline Vonnisch

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Dennis
« Reactie #100 Gepost op: 14-01-2009, 22:19:11 »
Zie hier dames en heren, de kunst van het goed monteren :P

De 'biecht' is natuurlijk in het echt veel langer. Dus waarom dingen erin zetten die de kijkers het makkelijker kan maken? :P

Offline Juudz

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Dennis
« Reactie #101 Gepost op: 15-01-2009, 10:15:33 »
PJ zegt het ookal:
"De opdrachten, de locaties, het camerawerk en de montage zijn in deze nieuwe reeks van het hoge niveau, dat je van WIDM mag verwachten."

Camera en montage zijn twee belangrijke factoren die kunnen tegenwerken of juist meewerken, dus  je weet bijna niet wat je nou moet geloven en wat niet!
Follow the clues to find the one..

Offline annebeth

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Sherlock Moles
Re: [Kandidaat] Dennis
« Reactie #102 Gepost op: 15-01-2009, 21:49:41 »
Dennis is wel heel goed in een heel gedreven kandidaat zijn die baalt als geld wordt verloren... om zo te verdekken dat hij eigenlijk de mol is?

Offline Juudz

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Dennis
« Reactie #103 Gepost op: 15-01-2009, 21:58:14 »
Ik twijfel, Dennis (vorig jaar) leek ook zo sportief   :(
Follow the clues to find the one..

Offline annebeth

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Sherlock Moles
Re: [Kandidaat] Dennis
« Reactie #104 Gepost op: 15-01-2009, 22:10:05 »
Het enige wat me laat twijfelen is dat iemand anders de vrijstelling heeft gevonden. Maar ja, voor het zelfde geld zag hij al dat Sebas de goede kant op liep, en dacht: ik heb de vrijstelling toch niet nodig, ik vind gewoon bijna geen geld en dan verdenken ze Sebas meer dan mij.

Offline MavMol

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Dennis
« Reactie #105 Gepost op: 15-01-2009, 22:12:20 »
Ik moest zo lachen om de felheid van antwoorden van Dennis op Hans zijn achterdocht  ::rofl::

Offline annebeth

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Sherlock Moles
Re: [Kandidaat] Dennis
« Reactie #106 Gepost op: 15-01-2009, 22:16:24 »
Ja :D Ook een beetje Dennis Weening achtig :D (bij de Pinata opdracht, haha :D)
Dat was vorig jaar een goeie tactiek, het zette in ieder geval Patrick en Regina op een verkeerd spoor

Offline narcissus

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Enjoy all the little things in life!
Re: [Kandidaat] Dennis
« Reactie #107 Gepost op: 16-01-2009, 10:45:08 »
Wat denken jullie hiervan?
De 2 komt ontzettend vaak voor...
Als de mol nou een 2e Dennis is???
Of deze...Dennis heeft 2 tattoos!!!
Carpe Diem!!!

Offline KillerDream

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] Dennis
« Reactie #108 Gepost op: 16-01-2009, 11:58:44 »
Nog iets met twee.
Als Dennis de vraag voorleest "Welke twee kandidaten hebben samen twee tattoos?".
Zegt Dennis "Hebben samen twee tatoos" twee keer als hij het opleest.
Kan oprecht zijn of gespeeld als aanwijzing...

Wat we uit moeten zoeken is welke mogelijkheden er waren om de juiste lengte 353cm van de opdracht te halen.
Als dit alleen mogelijk was met Hans, dan heeft Dennis zeer goed gemold om onderbouwd bij Hans te kunnen zitten met zijn twee tattoos terwijl dat bij meerdere kandidaten gekund had.


« Laatst bewerkt op: 16-01-2009, 12:05:11 door KillerDream »

Offline califax

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] Dennis
« Reactie #109 Gepost op: 16-01-2009, 12:25:22 »
Ben ik de enige die denkt dat ze nooit 4x 2 man in het reuzenrad zetten en vervolgens de mol zo'n tactische opdracht laten beginnen?

Offline MavMol

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Dennis
« Reactie #110 Gepost op: 16-01-2009, 14:40:53 »
Nee, ik moet zeggen dat Dennis het hele spel heel eerlijk speelt. Voor mij is hij dus geen mol.

Offline annebeth

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Sherlock Moles
Re: [Kandidaat] Dennis
« Reactie #111 Gepost op: 16-01-2009, 17:05:57 »
Ben ik de enige die denkt dat ze nooit 4x 2 man in het reuzenrad zetten en vervolgens de mol zo'n tactische opdracht laten beginnen?

juist wel toch? Zou ik denken...

Offline califax

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] Dennis
« Reactie #112 Gepost op: 17-01-2009, 12:34:05 »
Bekijk dit filmpje en trek je eigen conclusie...

Ongeldige youtube code, plaats alleen de YouTube-videocode bv: IxgJlCqSKfo

Is hij hier gewoon een kandidaat die blij is dat hij niet afvalt? Of is hij meer?

Offline Daedalus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie de Mol is?
Re: [Kandidaat] Dennis
« Reactie #113 Gepost op: 17-01-2009, 13:31:46 »
Nou, vind ik eruit zien alsof hij blij is dat hij zelf niet afvalt en geschrokken, omdat hij het van Anniek niet had verwacht. Misschien verdacht hij haar ervan de mol te zijn. Dan is het logisch dat hij schrikt en tegelijk blij is.
The British are not impressed.

Offline califax

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] Dennis
« Reactie #114 Gepost op: 17-01-2009, 14:16:55 »
Nou, vind ik eruit zien alsof hij blij is dat hij zelf niet afvalt en geschrokken, omdat hij het van Anniek niet had verwacht. Misschien verdacht hij haar ervan de mol te zijn. Dan is het logisch dat hij schrikt en tegelijk blij is.

Denk ik ook hoor, maar vond het wel een moment waard om ff te laten zien...

Re: [Kandidaat] Dennis
« Reactie #115 Gepost op: 17-01-2009, 18:07:52 »
Denk ik ook hoor, maar vond het wel een moment waard om ff te laten zien...

 ::rofl:: ::rofl:: ::rofl:: helemaal mee eens, wat het ook moge zijn: het zijn in elk geval briljante beelden!  ::rofl:: ::rofl:: ::rofl::

Offline Elsbeth

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Dennis
« Reactie #116 Gepost op: 17-01-2009, 19:14:45 »
Met de reuzenrad opdracht heeft Dennis samen met Froukje de hele opdracht goed uitgedacht. Toen Sebastiaan het fout deed klopten ze zelfs nog op het raampje om te laten merken dat zij eruit moesten. Lijkt me dat je dat als mol niet gaat doen, want als jouw kabine dan naar beneden wordt gehaald moet je het wel goed doen. Hiermee is hij voor mij geen mol meer (jammer genoeg).
Als je geen omelet durft te maken ga je ook niet eerst champions snijden.

Offline KD.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Make ONDERTITELS great again!
Re: [Kandidaat] Dennis
« Reactie #117 Gepost op: 17-01-2009, 19:27:20 »
Toen hij op het raam klopte, wist hij natuurlijk ook al dat hij niet meer stopgezet kon worden.  ;) Sebastiaan had op dat moment al een ander nummer genoemd.
Overigens ben ik van mening dat de ondertitels niet vernietigd hadden moeten worden.

Offline Joff

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Dennis
« Reactie #118 Gepost op: 20-01-2009, 10:36:45 »
Toch vind ik de meest duidelijke hint naar Dennis nog het feit dat Milouska heel duidelijk een M maakt met haar vingers precies op het moment dat Dennis in afl. 1 achter de laptop gaat zitten.

Nu is daar ook een Paula-theorie over omdat ze met haar armen P-U zou maken maar ik gok toch liever op Dennis=M.

Offline E-ri-Q

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] Dennis
« Reactie #119 Gepost op: 20-01-2009, 20:54:56 »
En hij drukt zowiezo een N in op het toetsenbord en daarna geeft hij een enter! Of hij tussen de n en die enter nog een letter doet is niet duidelijk dus is het Vivienne, Sebastiaan of Jon wat Dennis intoetste.

Maar het ziet er niet echt uit dat hij een hele lange naam typt dus misschien typte hij wel Hans. Volgens mij is dat het meest logisch. Eerst in het midden een H en links een A en dan rechts een N terwijl hij zijn linkerhand nog op de s heeft en die daarna snel intoetst. En misschien heeft hij er ook wel overnagedacht wie er nog na hem moest (alleen Rick & Hans) en dat hij misschien dacht dat je 1 naam maar 1 keer in kan voeren en daarna niet meer. In dat geval heeft hij zeker Hans ingetoetst! ::jaja::