Auteur Topic: [Kandidaat] Dennis  (gelezen 151793 keer)

Offline saroja

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Dennis
« Reactie #200 Gepost op: 2-02-2009, 11:00:33 »
Zowiezo denk ik dat Dennis de Mol niet is. Ik weet wel dat niets is wat het lijkt hier in dit programma maar toen Dennis niet zijn eigen naam invulde in de eerste aflevering kon hij de mol al niet meer zijn. Dit betekent namelijk dat hij de vraag of hij de Mol is echt met "nee." heeft beantwoord want als het "ja." was geweest had hij er bij deze test achter moeten komen of hij de mol was en dat kan niet met andermans naam. In mijn ogen is hij het dus zeker te weten niet.

Offline Puar

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ik weet wie de mol is! (na de volgende week)
Re: [Kandidaat] Dennis
« Reactie #201 Gepost op: 2-02-2009, 15:49:54 »
Zowiezo denk ik dat Dennis de Mol niet is. Ik weet wel dat niets is wat het lijkt hier in dit programma maar toen Dennis niet zijn eigen naam invulde in de eerste aflevering kon hij de mol al niet meer zijn. Dit betekent namelijk dat hij de vraag of hij de Mol is echt met "nee." heeft beantwoord want als het "ja." was geweest had hij er bij deze test achter moeten komen of hij de mol was en dat kan niet met andermans naam. In mijn ogen is hij het dus zeker te weten niet.

Dus jij gelooft dat van Dennis omdat ie dat gezegd heeft  :P
Het is wel WIDM he  :D
Je kunt ze uitroken, je kunt ze opjagen en soms kan je er een vangen, maar ze komen altijd terug

Offline WIDMJokertje

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • ;D
Re: [Kandidaat] Dennis
« Reactie #202 Gepost op: 2-02-2009, 16:54:57 »
Ik ben het wel met saroja eens. En Puar, ja, zo kun je over alle theorieën, hints en opvallende dingen wel zeggen dat het WIDM is.

Offline S-type

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] Dennis
« Reactie #203 Gepost op: 2-02-2009, 16:56:59 »
ja, zo kun je over alle theorieën, hints en opvallende dingen wel zeggen dat het WIDM is.

Hahah dat kan dus inderdaad met dit geweldige programma ook ::rofl::
« Laatst bewerkt op: 2-02-2009, 18:22:27 door wieisdemol »

Offline saroja

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Dennis
« Reactie #204 Gepost op: 2-02-2009, 20:23:48 »
Het kan natuurlijk best zijn dat ik er gigantisch naast zit maar ik moet voor mezelf gewoon enige houvast hebben dus doe ik dit maar zo. Het enige dat ik zeker weet is dat er twee kandidaten waren die "nee" hadden geantwoord op de vraag of ze de mol wilden zijn en bij die twee kwam ik via al mijn theorieën bij Dennis en Anniek uit. En vanuit daar dacht ik dat Dennis dus ook eerlijk moest zijn geweest bij het invoeren van de namen.

Offline Puar

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ik weet wie de mol is! (na de volgende week)
Re: [Kandidaat] Dennis
« Reactie #205 Gepost op: 2-02-2009, 20:47:43 »
Wat ik me nog wel afvroeg was het volgende: waarom was Dennis niet blij met de executie van aflevering 2? (dit zei hij in aflevering 3). Ik denk dus dat Dennis misschien de naam van Anniek heeft ingevoerd in het begin en dat hij dus al wist dat dit de mol niet was.

(of zit ik nu dom te redeneren over iets wat al is besproken op het forum ???)
Je kunt ze uitroken, je kunt ze opjagen en soms kan je er een vangen, maar ze komen altijd terug

Offline saroja

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Dennis
« Reactie #206 Gepost op: 2-02-2009, 21:49:36 »
Ik denk dus juist dat Dennis eigenlijk Hans' naam had ingetypt. Daarom was hij niet blij met de executie want hij wist van hem waarschijnlijk al dat hij niet de mol was, nu wordt het raden voor hem dus moeilijker. Wat denk jij Puan?

Offline Puar

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ik weet wie de mol is! (na de volgende week)
Re: [Kandidaat] Dennis
« Reactie #207 Gepost op: 2-02-2009, 22:08:16 »
Ik denk dus juist dat Dennis eigenlijk Hans' naam had ingetypt. Daarom was hij niet blij met de executie want hij wist van hem waarschijnlijk al dat hij niet de mol was, nu wordt het raden voor hem dus moeilijker. Wat denk jij Puan?

Hij zei het aan het begin van aflevering 3 toch? dat zou namelijk betekenen dat hij nog niet wist dat hans eruit ging dus het ging wel degelijk om die executie met die super vrijstelling.  ::vergroot::
Je kunt ze uitroken, je kunt ze opjagen en soms kan je er een vangen, maar ze komen altijd terug

Offline Rat

  • Forumlid
  • 罗本是卧底
Re: [Kandidaat] Dennis
« Reactie #208 Gepost op: 2-02-2009, 22:27:46 »
Mijn gedachte was dat Dennis Anniek verdacht en dat 'ie niet weet wat hij met het rode scherm* aan moet.

(*van Anniek bij de executie van aflevering 2).
« Laatst bewerkt op: 2-02-2009, 22:42:02 door Rat »

Offline saroja

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Dennis
« Reactie #209 Gepost op: 2-02-2009, 22:29:30 »
O sorry, ik had het over die volgende aflevering maar je hebt gelijk ja. Goh, ik weet het eigenlijk niet. Laat me even denken haha.

Offline saroja

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Dennis
« Reactie #210 Gepost op: 2-02-2009, 22:34:03 »
Ja je hebt gelijk ja, maar als hij Anniek had opgevraagd dan zou hij daar niet omgeven want hij zou daar dan toch wel van weten of ze wel of niet de mol was en dus niets te vrezen hebben. Ik denk juist dat hij bedoelde: jammer dat niet iemand anders een rood scherm kreeg en er vervolgens ook uit moest. Of bedoelde jij dat eigenlijk ook Puan?

Offline saroja

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Dennis
« Reactie #211 Gepost op: 2-02-2009, 22:37:47 »
O sorry, nu lees ik het weer verkeerd, je bedoelt niet dat hij Anniek had opgevraagd maar gewoon verdacht. Ja in dat geval heb je 1000% gelijk.

Offline saroja

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Dennis
« Reactie #212 Gepost op: 2-02-2009, 22:40:36 »
Zeg Puan, wat denk jij eigenlijk over Dennis dat hij loog dat hij Paula had ingevoerd tegen Froukje? Of had hij nu echt Paula ingevoerd?

Offline Puar

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ik weet wie de mol is! (na de volgende week)
Re: [Kandidaat] Dennis
« Reactie #213 Gepost op: 2-02-2009, 22:43:35 »
O sorry, nu lees ik het weer verkeerd, je bedoelt niet dat hij Anniek had opgevraagd maar gewoon verdacht. Ja in dat geval heb je 1000% gelijk.

Ik bedoelde eigenlijk dat hij wist dat anniek de mol niet was doordat hij haar ingevoerd had, en dus had hij een voordeel op de rest. Na aflevering 2 wist iedereen dat anniek rood kon krijgen dus was dat voordeel weer weg. (poe klinkt ingewikkeld  :P)

Maar dit is allemaal gissen we schieten hier niks mee op  :P
Je kunt ze uitroken, je kunt ze opjagen en soms kan je er een vangen, maar ze komen altijd terug

Offline Rat

  • Forumlid
  • 罗本是卧底
Re: [Kandidaat] Dennis
« Reactie #214 Gepost op: 2-02-2009, 22:47:49 »
Ik bedoelde eigenlijk dat hij wist dat anniek de mol niet was doordat hij haar ingevoerd had, en dus had hij een voordeel op de rest. Na aflevering 2 wist iedereen dat anniek rood kon krijgen dus was dat voordeel weer weg. (poe klinkt ingewikkeld  :P)

Maar dit is allemaal gissen we schieten hier niks mee op  :P
Ik denk dat die reactie waar jij nu op reageert een reactie op mijn berichtje was. Ik denk dus juist dat hij Anniek wél verdacht.

Offline saroja

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Dennis
« Reactie #215 Gepost op: 2-02-2009, 22:53:05 »
Nu snap ik wel wat Puan bedoelt maar de mol wist als hij/zij (anniek dus in dit geval) ook een rood scherm kon oplossen met een vrijstelling (die ze dus had). Zo kon de mol dus even prima doen alsof zij de mol niet was. En in het geval van Anniek ben ik ook niet echt zeker. Ik denk dus dat ze dus een van de mensen was die "nee" had gezegd en dus weet iedereen nu dat zij dus mol niet is. Maar stel nu dat ze toch ja had gezegd, hmmm, moeilijk.

Offline saroja

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Dennis
« Reactie #216 Gepost op: 2-02-2009, 22:57:04 »
Toch blijf ik het naar mn zin hebben op dit forum. Vind het erg interessant om andermans visie te bekijken. Wie weet hebben we morgen (of toch vrijdagochtend) weer iets nieuws haha.

Offline Avonne

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Dennis
« Reactie #217 Gepost op: 2-02-2009, 23:13:52 »
Zowiezo denk ik dat Dennis de Mol niet is. Ik weet wel dat niets is wat het lijkt hier in dit programma maar toen Dennis niet zijn eigen naam invulde in de eerste aflevering kon hij de mol al niet meer zijn. Dit betekent namelijk dat hij de vraag of hij de Mol is echt met "nee." heeft beantwoord want als het "ja." was geweest had hij er bij deze test achter moeten komen of hij de mol was en dat kan niet met andermans naam. In mijn ogen is hij het dus zeker te weten niet.
Aan de andere kant heeft hij wel een legitieme reden (in de ogen van de kijkers) om later in het topito spel (of misschien nog andere keren) met een kandidaat te onderhandelen "als jij zusofzo, dan vertel ik jou wie de mol NIET is"

Misschien heeft ie wel zijn eigen naam ingetyped, en liegt hij erover naar de kijker.
Of misschien wist hij al eerder dat hij de mol zou zijn.

Bij nader inzien vind ik het wel heel opmerkelijk dat meteen al bij de eerste opdracht bijna iedereen geld UIT de pot haalt, en mol wil zijn. Erg gemotiveerde deelnemers zijn ze dus niet.
(persoonlijk denk ik dat Dennis geen mol is, en een gemotiveerde kandidaat, maar er zijn wel véél aanwijzingen naar Dennis als mol)
 

Offline saroja

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Dennis
« Reactie #218 Gepost op: 3-02-2009, 12:37:21 »
Ja Avonne, ik vind dat zeker een goed punt. Alleen het geld uit de pot halen bij "wil je de mol zijn?" deden ze natuurlijk niet expres, ze wisten de gevolgen van het antwoord natuurlijk niet. Wat betreft Dennis denk ik dat jij gelijk hebt. Het enige dat ik dus steeds hoop is dat de kandidaten die "nee" hebben geantwoord op die vraag (in mijn ogen Dennis en Anniek) er zo lang mogelijk inblijven. Op die manier is het makkelijker om de mol te ontmaskeren. De makers weten dit echter ook dus misschien is het toch zo dat er eentje een ja teruggedraaid heeft naar een nee en andersom en dit niet is getoond aan de kijkers zodat de kijkers eigenlijk helemaal niet kunnen weten van wie die twee "nee's" afkomstig zijn. Wat denk jij Avonne? Deze vraag stel ik trouwens ook meteen aan Puar, die heeft er altijd wel een goede kijk op ::).

Offline saroja

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Dennis
« Reactie #219 Gepost op: 3-02-2009, 12:44:36 »
En over die aanwijzingen: die kan ik steeds tegen iedereen vinden. Steeds doet iemand wel iets verdachts. Ik dacht ook steeds over Hans dat hij wel de mol zou zijn omdat hij jaren lang de afvallers heeft geïnterviewd dus leek het hem vast wel leuk om mol te zijn maar daar zat ik dus ook mooi naast haha. De beste grap zou natuurlijk wel zijn als Dennis gewoon de mol blijkt te zijn haha. Dan ben ik pas echt goed beetgenomen. Ik houd hem daarom natuurlijk ook stiekem wel in de gaten. Heeft iemand van jullie trouwens nog een theorie over Dennis en Anniek die "nee" zouden hebben geantwoord op de vraag of hij de mol wilde zijn. En wie kunnen er anders nog meer "nee" hebben gezegd? Ik blijf namelijk steeds haken op Dennis en Anniek.