Auteur Topic: [Kandidaat] Dennis  (gelezen 151863 keer)

Offline Irving

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Dennis
« Reactie #360 Gepost op: 19-02-2009, 22:40:13 »
Een vrij overtuigende hint naar Dennis als Mol. Tijdens de test van aflevering 7 zei Dennis het volgende:

"Toen Viviënne zei, ja ik ga die uitdaging aan om het geld te verdubbelen, toen zei Jon: “Oké, nou dan doe ik ook wel mee. Als ik in mijn eentje zou zijn, zou ik niet meedoen, maar als Viviënne meegaat, dan doe ik wel mee”. En toen dacht ik van ja, wat ben je jezelf nou aan het indekken, dus toen dacht ik van ja, deze zin is heel raar, dit is een zin van de Mol."

Wat is de hint nu? Nou, tijdens serie 7 zei Inge tijdens elke test het woordje "toen" als hint, want dat betekende Mol in het Thais (zie vanaf 47:50 hier: http://player.omroep.nl/?aflID=4128282). De zinnen met "toen" tijdens de test destijds een hint naar de Mol, dus deze zinnen waren een zin van de Mol.

Dennis doet tijdens de afgelopen test exact hetzelfde. Ten eerste zegt hij erg vaak "toen" in zijn zinnen (zinnen van de Mol). Verder zegt hij dat het een rare zin is, waarna hij zegt "Dit is een zin van de Mol". Deze is op te vatten als:

- Zijn eigen zin is een zin van de Mol
- De zinnen met "toen" waren een zin van de Mol in serie 7, dus nu ook van hem

Deze uitspraak is écht heel dubieus als je hem naluistert. De laatste zin doet het hem, en let vooral op de manier waarop hij dat zegt. Luister de test van Dennis deze aflevering anders nog een keer na hier: http://www.youtube.com/watch?v=uESNUjZ7s_M&fmt=18
« Laatst bewerkt op: 20-02-2009, 00:20:33 door Irving »

Offline Jayne

  • Winnaar VRT Pool!
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Dennis
« Reactie #361 Gepost op: 19-02-2009, 22:42:38 »
Jeetje zou die stomme peppie en kokkie hint van wie=dennis dan echt zijn??
zou ik wel heeeeeeel zwak vinden hoor.  :-X
Inderdaad.  :-X
Maar wel de beste optie van de 4 overgebleven kandidaten. Van de andere 3 zou ik helemaal teleurgesteld zijn als ze de mol waren. Hopelijk heeft Dennis dan toch veel onopvallend gemold.

Offline vriendlief

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] Dennis
« Reactie #362 Gepost op: 19-02-2009, 22:43:15 »
Waarschijnlijk is die jip en janneke hint in het theater toch de hint naar Dennis als mol vrees ik. ::) :(

Offline chocolat

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Dennis
« Reactie #363 Gepost op: 19-02-2009, 22:45:23 »
Bij Dennis zit het me nog steeds dwars dat er tijdens de quiz vorige week geen mogelijkheid was om te kiezen voor de optie "als vierde". Dit houdt me tegen om hem te verdenken, al dacht ik bij de start van deze reeks dat hij het was.

Offline Dootje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Dennis
« Reactie #364 Gepost op: 19-02-2009, 22:52:49 »
Ok, mijn definitieve streep door de naam van Dennis is weer uitgegumd........
Ik word langzaam gek

Offline Molhunter..!!

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Mol na afl 1: Patrick
Re: [Kandidaat] Dennis
« Reactie #365 Gepost op: 19-02-2009, 23:00:16 »
Bij Dennis zit het me nog steeds dwars dat er tijdens de quiz vorige week geen mogelijkheid was om te kiezen voor de optie "als vierde". Dit houdt me tegen om hem te verdenken, al dacht ik bij de start van deze reeks dat hij het was.

Ik zit met precies hetzelfde....

Of zou dat toch een gemene "knip en plak" tactiek zijn van de redactie??
De echte WIDM-fan: "Bij het inloggen op je computer, duimen voor een groen scherm!"

Offline -ELISE-

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Dennis
« Reactie #366 Gepost op: 19-02-2009, 23:01:52 »
dat van die test vraag ois idd ook gek :O ik wordt langzaam gek geloof ik
Life is an adventure. Just see the opportunities and go!

Offline Yesse

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Dennis
« Reactie #367 Gepost op: 19-02-2009, 23:11:51 »
 ::oink:: mijn 2e mol-verdachte eruit.. Is het dan toch zo dat mijn gevoel dit seizoen sinds de eerste aflevering goed zit?????

Ik ben zo bang dat hij er toch uit gaat of niet de mol blijkt te zijn :P Mijn tunnelvisie wordt alsmaar groter en erger..

Offline juul4

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • proud to be a Molloot
Re: [Kandidaat] Dennis
« Reactie #368 Gepost op: 19-02-2009, 23:21:50 »
Toch wel grappig te ontdekken dat ik zoveel lotgenoten heb die ook al vanaf het 1e uur op Dennis blijken te zitten....k Voel me gesteund  ::love::
Twijfel is het begin van wijsheid

Offline luckyluuk12

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] Dennis
« Reactie #369 Gepost op: 19-02-2009, 23:33:21 »
Bij Dennis zit het me nog steeds dwars dat er tijdens de quiz vorige week geen mogelijkheid was om te kiezen voor de optie "als vierde". Dit houdt me tegen om hem te verdenken, al dacht ik bij de start van deze reeks dat hij het was.

Ik ook ik vind Dennis heel erg verdacht. Die blik alleen al, maar inderdaad met de quiz van vorige week staat als een muur tussen dennis en de mol. Ik kán hem gewoon niet verdenken.
Maar toch is die verdacht, maar ik hoop dat als die het is dat dan die houtjetouwtje hint van wie=dennis=mol niet waar is.

Offline Jayne

  • Winnaar VRT Pool!
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Dennis
« Reactie #370 Gepost op: 19-02-2009, 23:37:13 »
En dan te bedenken dat ik mijn collega nog heb uitgelachen omdat hij begon over die Dennis=Wie hint. Nee, dat ligt echt veel te veel voor de hand, zei ik. Dat doen ze niet.  ::ohno::

Tja...

Offline Rat

  • Forumlid
  • 罗本是卧底
Re: [Kandidaat] Dennis
« Reactie #371 Gepost op: 19-02-2009, 23:45:42 »
Nog veel erger... Dat shot in de eerste aflevering waarbij één van de ex-mollen een map, met daarin Dennis pasfoto/kopie van paspoort, dichtklap en we een mollogo voor op zien staan, zullen ze waarschijnlijk ook uitleggen als hint...

...en dat hij bij de reuzenradopdracht naast een flipover met het mollogo voor op mag starten ook.

In verhouding daarmee is de WIE=DE MOL hint geen Jip en Janneke hint.

Offline luckyluuk12

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] Dennis
« Reactie #372 Gepost op: 19-02-2009, 23:49:38 »
Nou als Dennis dus de mol is worden het van die slappe hints net zoals uit Seizoen 5. Met de ketjap en vliegermol en de foto met achterop mollogo.

Offline Irving

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Dennis
« Reactie #373 Gepost op: 19-02-2009, 23:50:33 »
Dan worden het van die slappe hints net zoals uit Seizoen 5. Met de ketjap en vliegermol en de foto met achterop mollogo.

Maar je moet er dan ook mee rekening houden dat de Mol ter plekke gekozen was, en dat maakt het verzinnen van hints veel moeilijker. Je moet dan hints verzinnen, die niets met de naam te maken hebben o.i.d. en de hints moeten dus wat algemener zijn.

Offline saem

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • ik ga mollenjagen ipv monsters
Re: [Kandidaat] Dennis
« Reactie #374 Gepost op: 19-02-2009, 23:53:41 »
Maar je moet er dan ook mee rekening houden dat de Mol ter plekke gekozen was, en dat maakt het verzinnen van hints veel moeilijker. Je moet dan hints verzinnen, die niets met de naam te maken hebben o.i.d. en de hints moeten dus wat algemener zijn.

Zou ik toch wel een heel slap excuus vinden voor een reeks vreselijk slappe hap hints. Als het zo is he!  ;D
eindelijk heeft het allemaal weer zin gnagna

Offline Jayne

  • Winnaar VRT Pool!
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Dennis
« Reactie #375 Gepost op: 19-02-2009, 23:58:16 »
Ook als Dennis de Mol is geloof ik er geen bal van dat hij niet al vantevoren gekozen was.

Offline luckyluuk12

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] Dennis
« Reactie #376 Gepost op: 20-02-2009, 00:02:04 »
Nou ja op zich zou het best kunnen. Tijdens de biechten of zo wordt je geïnformeerd over de opdrachten e.d.
Oefening is niet echt nodig voor iets en het komt ook denk ik natuurlijker over als je een opdracht of zo nog nooit al geoefend hebt. Dan lijk je ook meer een kandidaat.

Offline Jayne

  • Winnaar VRT Pool!
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Dennis
« Reactie #377 Gepost op: 20-02-2009, 00:05:27 »
Oh, het gaat mij niet om het oefenen hoor. Ik denk gewoon dat ze het risico niet zouden nemen dat de mol door de zenuwen of wat dan ook direct door de mand valt.

En ik heb nog geen opdrachten gezien die echt geoefend hadden kunnen worden. Of waarbij dat überhaupt zin had.

Offline Rat

  • Forumlid
  • 罗本是卧底
Re: [Kandidaat] Dennis
« Reactie #378 Gepost op: 20-02-2009, 00:10:59 »
Nou ja op zich zou het best kunnen. Tijdens de biechten of zo wordt je geïnformeerd over de opdrachten e.d.
Oefening is niet echt nodig voor iets en het komt ook denk ik natuurlijker over als je een opdracht of zo nog nooit al geoefend hebt. Dan lijk je ook meer een kandidaat.
Het lijkt er op dat hij zich vooraf grondig heeft voorbereid omdat te kunnen winnen (of het in elk geval om het beter te doen dan andere BNN'ers). Dat kan hij op een heel natuurlijke manier als dekmantel gebruiken.

Offline Neon

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] Dennis
« Reactie #379 Gepost op: 20-02-2009, 00:28:43 »
Nou ja op zich zou het best kunnen. Tijdens de biechten of zo wordt je geïnformeerd over de opdrachten e.d.
Of wanneer de rest aan het zwemmen is. :')

Citaat
Een vrij overtuigende hint naar Dennis als Mol. Tijdens de test van aflevering 7 zei Dennis het volgende:

"Toen Viviënne zei, ja ik ga die uitdaging aan om het geld te verdubbelen, toen zei Jon: “Oké, nou dan doe ik ook wel mee. Als ik in mijn eentje zou zijn, zou ik niet meedoen, maar als Viviënne meegaat, dan doe ik wel mee”. En toen dacht ik van ja, wat ben je jezelf nou aan het indekken, dus toen dacht ik van ja, deze zin is heel raar, dit is een zin van de Mol."

Wat is de hint nu? Nou, tijdens serie 7 zei Inge tijdens elke test het woordje "toen" als hint, want dat betekende Mol in het Thais (zie vanaf 47:50 hier: http://player.omroep.nl/?aflID=4128282). De zinnen met "toen" tijdens de test destijds een hint naar de Mol, dus deze zinnen waren een zin van de Mol.

Dennis doet tijdens de afgelopen test exact hetzelfde. Ten eerste zegt hij erg vaak "toen" in zijn zinnen (zinnen van de Mol). Verder zegt hij dat het een rare zin is, waarna hij zegt "Dit is een zin van de Mol". Deze is op te vatten als:

- Zijn eigen zin is een zin van de Mol
- De zinnen met "toen" waren een zin van de Mol in serie 7, dus nu ook van hem

Deze uitspraak is écht heel dubieus als je hem naluistert. De laatste zin doet het hem, en let vooral op de manier waarop hij dat zegt. Luister de test van Dennis deze aflevering anders nog een keer na hier: http://www.youtube.com/watch?v=uESNUjZ7s_M&fmt=18

Tijdens de aflevering viel me alleen op dat Dennis "Dit is een zin van de Mol" zei, maar in combinatie met 'toen' is de hint nog mooier. Bij dat 'toen' zet ik dan wel m'n twijfels, maar de zin van de Mol kan geen toeval zijn (Dennis zal zulke stijlfouten niet maken).