Auteur Topic: [Kandidaat] Dennis  (gelezen 151763 keer)

Offline Vieffan

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Dennis
« Reactie #80 Gepost op: 13-01-2009, 06:17:10 »
Muzikale Hint:


Surprise surprise =
Verassing er is geen mol
I never wanted you that bad =
Ik wilde helemaal niet de mol zijn.. You refereert naar de mol
Cause I knew you was telling lies =
Want de mol wist allang dat JP loog
Knew you was telling lies
could see it in your eyes

Natuurlijk vul je iemand anders zijn naam in; briljant hoef jezelf niet te verblikken of te verblozen als je scherm kleurt, en wij de kijkers verdenken Dennis ook gelijk een stuk minder... Want oh wat was die jongen toch gewiekst omdat van te voren te bedenken.

Natuurlijk vullen al die anderen hun naam in stel dat ze inderdaad de mol zijn, maar als je toch al zeker weet dat je het bent, kan je gewoon maar wat doen!

JP geeft ook in voorstukjes aan de hele tijd op 1 en de zelfde mol te zitten totdat deze vertrekt.
Hij geeft in dit stukje aan dat de Mol overuidelijk molde... Dat is hier ook zeker niet het geval

 Geniaal!

Dennis mijn mol.  :-X
Je zget dus dat JP Dennis als mol had en die er vervolgens uit vloog. Dan is je conclusie over Dennis is de mol niet heel logisch... ;D

Offline narcissus

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Enjoy all the little things in life!
Re: [Kandidaat] Dennis
« Reactie #81 Gepost op: 13-01-2009, 10:46:16 »
Dennis is niet echt overduidelijk aan het mollen.
Diegene die JP bedoelde dat wordt Hans! Deze zit nu al zo overduidelijk te mollen dat JP in dat interview zei..ik weet wie de mol was en toen vloog de mol eruit! Dat is dus Hans..

En die muzikale aanwijzingen zijn hints voor de volgende afvaller! Niet zoals voorafgaande jaren voor de mol...Net nadat Hans Vera had geinterviewd en doorgaat naar de muzikale aanwijzing zegt Hans dat dus...Hint voor wie er in aflevering 2 eruit gaat...

Hoop overigens niet dat het Dennis is...Hij is een goede kandidaat en staat hoog op mijn verdachtenlijst!!!  8)
Carpe Diem!!!

Offline dech2410

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] Dennis
« Reactie #82 Gepost op: 13-01-2009, 14:41:39 »
yes, ik heb meer dennis-is-de-mol-aanhangers :D GA ZO DOOR :P

Offline annebeth

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Sherlock Moles
Re: [Kandidaat] Dennis
« Reactie #83 Gepost op: 13-01-2009, 15:01:08 »
Je zget dus dat JP Dennis als mol had en die er vervolgens uit vloog. Dan is je conclusie over Dennis is de mol niet heel logisch... ;D

Nee, volgens mij zegt hij/zij dat Dennis niet opvallend molde, en dus niet de mol van JPH is.

@Narcissus, waarom hoop je dat Dennis niet de mol is?

Wat ik ook nog wel een hint vond, is dat Dennis heel convenient wel Sebastiaans camera vond, maar (zogenaamd) niet had opgemerkt dat die op een helm zat. Terwijl hij daar scherp genoeg voor is (zoals zijn overige gedrag in de opdracht getuigd).

Dennis is echt te gek, ik krijg weer mijn respect terug voor hem wat ik ook voor hem had in 'De Nieuwste Show'
« Laatst bewerkt op: 13-01-2009, 15:23:50 door annebeth »

Offline Juudz

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Dennis
« Reactie #84 Gepost op: 13-01-2009, 15:30:46 »
Het was een slimme zet van Dennis om gelijk die camera te vinden, hij wist dat die toch zo gevonden zou worden en zo werd hij minder verdacht. Dennis had alleen niets gezegd over de helm...

Maarja, of Dennis de mol is weet ik niet. Hoop het wel, want dan blijft hij er lang in ;D
Follow the clues to find the one..

Offline annebeth

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Sherlock Moles
Re: [Kandidaat] Dennis
« Reactie #85 Gepost op: 13-01-2009, 15:32:22 »
Helemaal mee eens :D

Offline MavMol

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Dennis
« Reactie #86 Gepost op: 13-01-2009, 18:13:14 »
Uit de MolMail van vandaag, van de beelden:

Hij had onmogelijk die enveloppe kunnen missen ::oink::


Je ziet in het filmpje dat ie verder loopt.. ::)
« Laatst bewerkt op: 13-01-2009, 19:08:25 door MavMol »

Offline tom_mmetje

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] Dennis
« Reactie #87 Gepost op: 13-01-2009, 19:07:03 »
Op het moment dat Dennis dat vraagteken in gebarentaal maakt, zijn ze aan het discussiëren over de vraag of dit de camera van Dennis of van Rick is. Aangezien Rick op dat moment zo ongeveer met z'n gezicht in de walkietalkie (schrijf je dat zo?) zit, is er voor Dennis geen andere mogelijkheid om te vragen of het zijn camera is, dan in gebarentaal. Hij vraagt dus gewoon of dit zijn plek is, ik geloof niet dat dit een hint is.

En kan iemand mij in hemelsnaam uitleggen waarom Dennis die camera in de bus vindt, als hij de mol is. Dit is een totale anti-mol actie. Wat zou het nut zijn voor de mol om die camera te vinden??
1. Paula; 2. Froukje; 3. Froukje

Offline Celeone

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Dennis
« Reactie #88 Gepost op: 13-01-2009, 19:10:14 »
^ Ze stonden toch in de min, dus waarom niet? Het is echt niet zo vreemd als je in de eerste opdracht nog niets aan het mollen doet.

@ MavMol: Dat viel mij ook al op... maar volgens mij keek hij niet naar de envelop, maar naar wat anders. Misschien ging hij te snel zodat het groen hem gewoon niet opviel en zijn aandacht door het rode getrokken werd?

Offline Rat

  • Forumlid
  • 罗本是卧底
Re: [Kandidaat] Dennis
« Reactie #89 Gepost op: 13-01-2009, 19:38:42 »
Op het moment dat Dennis dat vraagteken in gebarentaal maakt, zijn ze aan het discussiëren over de vraag of dit de camera van Dennis of van Rick is. Aangezien Rick op dat moment zo ongeveer met z'n gezicht in de walkietalkie (schrijf je dat zo?) zit, is er voor Dennis geen andere mogelijkheid om te vragen of het zijn camera is, dan in gebarentaal. Hij vraagt dus gewoon of dit zijn plek is, ik geloof niet dat dit een hint is.

En kan iemand mij in hemelsnaam uitleggen waarom Dennis die camera in de bus vindt, als hij de mol is. Dit is een totale anti-mol actie. Wat zou het nut zijn voor de mol om die camera te vinden??
http://www.vandale.nl/vandale/opzoeken/woordenboek/?zoekwoord=walkietalkie - Ja, je schrijft het inderdaad op die manier.

Maar wat betreft het vraagteken van Dennis... Volgens mij maakt Dennis pas dat gebaar nadat ze er al uit zijn dat het Rick's camera is. Volgens mij wil Dennis graag weten waar hij dan wél heen moet. Zo wordt het in elk geval geintrepeteerd door Sebastiaan.

Offline narcissus

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Enjoy all the little things in life!
Re: [Kandidaat] Dennis
« Reactie #90 Gepost op: 14-01-2009, 10:42:42 »
@Annabeth Ik bedoelde niet dat ik niet hoop dat Dennis de mol is...maar dat ik niet hoop dat hij er in de 2e aflevering eruit gaat.

Want Dennis is juist 1 van mijn mollen!  ;)
Carpe Diem!!!

Offline califax

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] Dennis
« Reactie #91 Gepost op: 14-01-2009, 11:04:32 »
Uit de MolMail van vandaag, van de beelden:

Hij had onmogelijk die enveloppe kunnen missen ::oink::


Je ziet in het filmpje dat ie verder loopt.. ::)


Hetzelfde gebeurde bij froukje (zie je in het interview filmpje)

Offline annebeth

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Sherlock Moles
Re: [Kandidaat] Dennis
« Reactie #92 Gepost op: 14-01-2009, 19:26:07 »
@Annabeth Ik bedoelde niet dat ik niet hoop dat Dennis de mol is...maar dat ik niet hoop dat hij er in de 2e aflevering eruit gaat.

Want Dennis is juist 1 van mijn mollen!  ;)

Oke, nu snap ik hem :D Gelukkig, ik ben het totaal met je eens ;)

Offline Bodde

  • Forumlid
  • Omni Vincit Amor
Re: [Kandidaat] Dennis
« Reactie #93 Gepost op: 14-01-2009, 20:19:01 »
Vera verdenkt zowel Dennis als Jon (Jon wat meer)... als zij haar antwoorden goed gespreid heeft kunnen we Dennis als Mol afschrijven omdat Vera eruit ligt...

Waarom zal hij met voorkennis alsnog de camera van Froukje uit de bus halen? Een Mol moet zich daartoe toch echt niet geroepen voelen..

Dat vraagteken komt idd al als de plek van Rick bekend is...beetje verdacht...

Maarrrr...leuke kandidaat om de spanning er in te houden!  ;)

maltho thi afrio lito

Offline annebeth

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Sherlock Moles
Re: [Kandidaat] Dennis
« Reactie #94 Gepost op: 14-01-2009, 20:51:47 »
Was het niet zo dat Vera had gespreid op 3 mensen?

Offline Bodde

  • Forumlid
  • Omni Vincit Amor
Re: [Kandidaat] Dennis
« Reactie #95 Gepost op: 14-01-2009, 20:54:28 »
Annebeth, als dat zo is excuus..heb hier Dennis en Jon staan..ik ga het nogmaals bekijken..  :)
maltho thi afrio lito

Offline Bodde

  • Forumlid
  • Omni Vincit Amor
Re: [Kandidaat] Dennis
« Reactie #96 Gepost op: 14-01-2009, 20:58:04 »
Nogmaals bekeken...volgens mij noemt ze Dennis eerst...dan Jon...even Dennis nogmaals en gaat door op Jon...
maltho thi afrio lito

Offline annebeth

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Sherlock Moles
Re: [Kandidaat] Dennis
« Reactie #97 Gepost op: 14-01-2009, 21:01:12 »
Oh, volgens mij heb je gelijk. Hoe kom ik nou bij 3 personen...

Offline Daedalus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie de Mol is?
Re: [Kandidaat] Dennis
« Reactie #98 Gepost op: 14-01-2009, 21:03:20 »
Ja, ze noemt die twee namen, maar dat wil niet zeggen dat ze ook zo gestemd heeft. Ik let nooit zo op wie ze zeggen dat ze verdenken. Is het niet ook eens zo geweest dat exact hetzelfde stukje biecht in twee afleveringen is gebruikt?
The British are not impressed.

Offline califax

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] Dennis
« Reactie #99 Gepost op: 14-01-2009, 21:47:37 »
Bij schiffers zei ze dat ze over 3 kandidaten had gespreid.