Auteur Topic: [Kandidaat] Dennis  (gelezen 151782 keer)

Offline lollygirl

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Dennis
« Reactie #160 Gepost op: 23-01-2009, 17:29:18 »
Dit is precies wat mijn moeder ook tijdens het kijken van de uitzending zei...
In de zin die gezocht moet worden is "wie" dennis... als je het woord "wie" in de titel van het programma veranderd krijg je i.p.v "wie is de mol" "Dennis is de mol".......
te makkelijk gevonden of niet.... zal blijken over een paar weken  ;D


Theorietje:

De zin die gevonden moest worden tijdens de beethoven-opdracht:
Het geld is hier maar bij wie
wie blijkt Dennis te zijn, het geld zit in zijn tas.
Het eerste wat dennis roept bij de test:
Wie is de mol.
Dennis is de mol.
Keep Watching

Offline Lautjuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I survived WIDM 1999 - 2014 (& 5 Televiziergala's)
Re: [Kandidaat] Dennis
« Reactie #161 Gepost op: 23-01-2009, 22:10:41 »
Vervelend trouwens, als 2 collega's een vriend hebben die Dennis heet, evenals een molvriend én 2 kandidaten uit WIDM.
Raak er een beetje warrig van...  ;D

Offline annebeth

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Sherlock Moles
Re: [Kandidaat] Dennis
« Reactie #162 Gepost op: 24-01-2009, 01:26:03 »
Dit is precies wat mijn moeder ook tijdens het kijken van de uitzending zei...
In de zin die gezocht moet worden is "wie" dennis... als je het woord "wie" in de titel van het programma veranderd krijg je i.p.v "wie is de mol" "Dennis is de mol".......
te makkelijk gevonden of niet.... zal blijken over een paar weken  ;D



Hier dacht ik ook aan. Ten eerste Dennis uitspraak in de eliminatie. En in het interview zegt JP: de clue/aanwijzing voor deze opdracht zit in het zinnetje wie is de mol. Dan denken wij: oh, het zit m in het 'wie'. Maar misschien zit het wel in 'de mol', als zijnde: dennis is de mol. (sorry als dit laatste al gezegd is, ik heb niet helemaal teruggelezen).
Bovendien zegt Sebastiaan bij zijn invulmoment ook 4 X (!!!!) Wie is de mol.

Je kunt dus op meerdere manieren komen op de Dennis/Wie/Mol hint. Een beetje te veel. Maar we kunnen het ook niet negeren, toch? Ik twijfel of ze het misschien als afleiding zo hebben gemonteerd, dat we allemaal als vissen op aas bijten. Maar aan de andere kant kunnen causual kijkers dit zelfs nog een lastige hint vinden.
« Laatst bewerkt op: 24-01-2009, 01:36:21 door annebeth »

Offline annebeth

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Sherlock Moles
Re: [Kandidaat] Dennis
« Reactie #163 Gepost op: 24-01-2009, 01:33:35 »
Tijdens de biecht van Dennis bladert hij door zijn mollenboekje waarop mijn vriend van de bank springt en zegt die heb ik ook!! Hij zijn boekje gepakt en ik de uitzending teruggespoeld.. Blijkt het idd dezelfde kleur, vorm en elastiek te hebben... Nu zijn er natuurlijk heel erg veel van die boekjes maar het boekje van mijn vriend(wat dus sprekend op die van Dennis lijkt) is van het merk MOLESKINE :D:D Waarschijnlijk gewoon toevallig, anders heeft Dennis ::) wel goed over nagedacht tijdens het kopen van zo'n notitieboekje

Dat vond ik de vorige aflevering ook een grappig moment, moleskine. Let maar eens op, bijna ALLE kandidaten hebben moleskine (zie de reuzenradopdracht)

Offline Lautjuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I survived WIDM 1999 - 2014 (& 5 Televiziergala's)
Re: [Kandidaat] Dennis
« Reactie #164 Gepost op: 24-01-2009, 11:33:14 »
Dat vond ik de vorige aflevering ook een grappig moment, moleskine. Let maar eens op, bijna ALLE kandidaten hebben moleskine (zie de reuzenradopdracht)

Joris´ boekje is ook moleskine, en daarvan weten we nu toch wel bijna zeker dat hij de mol niet was  ::)

Offline WIDMJokertje

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • ;D
Re: [Kandidaat] Dennis
« Reactie #165 Gepost op: 25-01-2009, 18:04:13 »
Bijna, hoor, Laura! Ik denk dat er nog steeds mensen zijn die denken dat HIJ gewoon de mol is.  :P

Offline Qper

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] Dennis
« Reactie #166 Gepost op: 26-01-2009, 18:01:50 »
Gisteren nog eens aflevering 1 teruggekeken en ik zag daar één reden in om Dennis een stuk minder verdacht te vinden....   

Waarom zou je als mol de in de bus verstopte camera vinden, terwijl het totaal niet verdacht zou zijn om hem niet te vinden?  Als niemand in de bus had gekeken en die camera had gevonden was de opdracht nooit gelukt....

Offline Rennuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Tja....
Re: [Kandidaat] Dennis
« Reactie #167 Gepost op: 27-01-2009, 07:39:16 »
Daar heb je wel een punt, maar de mol doet soms ook wel eens iets goeds.
En de montage laat de goede kanten van de mol altijd sterk naar voren komen, om hem of haar niet verdacht te laten lijken.

Echter ben ik het wel met je eens, dat zijn enthousiasme en zijn andere aandelen in het spel mij erop wijzen dat Dennis geen mol is.  ;D Hoop ik! ::)
~ 'You mean you can't take less. You can ALWAYS take more' ~

Offline narcissus

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Enjoy all the little things in life!
Re: [Kandidaat] Dennis
« Reactie #168 Gepost op: 27-01-2009, 10:36:15 »
Theorietje:

De zin die gevonden moest worden tijdens de beethoven-opdracht:
Het geld is hier maar bij wie
wie blijkt Dennis te zijn, het geld zit in zijn tas.
Het eerste wat dennis roept bij de test:
Wie is de mol.
Dennis is de mol.

Ik heb dus iets gevonden waaruit de zin WIDM refereert aan iemand anders. Kijk maar naar de topic van Sebas...pagina 9 volgens mij...
Carpe Diem!!!

Offline sparkmark

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ok, at this point, you're abusing sarcasm....
Re: [Kandidaat] Dennis
« Reactie #169 Gepost op: 27-01-2009, 20:56:25 »
ik vond het vreemd dat hij een stukje mol-tune ging fluiten toen hij stond te wachten op het eerste telefoontje  ::vergroot::
Ik vind het vreemd dat jij en ik de enigen lijken die dit hebben opgemerkt EN dit verdacht vinden! ::vergroot::
Captain, can I have money for a slinky dress?

Offline Rat

  • Forumlid
  • 罗本是卧底
Re: [Kandidaat] Dennis
« Reactie #170 Gepost op: 27-01-2009, 21:50:59 »
Ik vind het vreemd dat jij en ik de enigen lijken die dit hebben opgemerkt EN dit verdacht vinden! ::vergroot::
Ik had helemaal niet door dat het de WIDM tune was. Dat maakt dat shot nog weer een stukje verdachter. Bij die beelden staan ze namelijk helemaal niet bij telefooncel 1 (lijkt er niet op, ik zie geen bushalte, en het verkeer gaat de verkeerde kan op), hoewel het daar wel tussen gemonteerd is.

Offline dushi

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Dennis
« Reactie #171 Gepost op: 28-01-2009, 00:09:18 »
Ik heb dat beginstukje nog eens terug gekeken, waarin dat dossier dichtgeslagen werd en Dennis zijn foto in zat: Wat blijkt: bij "woonplaats" heeft dennis Den Haag en Amsterdam ingevuld. Bij de reuzenrad opdracht laat hij gelijk de twee dames in een bakje bij elkaar zitten en schrijft die namen bij de vraag op de sheet. Het kan best zijn dat een van die dames bij de antwoorden op de andere vragen (zeker zo'n precieze als "lengte") nodig waren geweest..... Of draaf ik nu te erg door? Haha

Ik hoop dat iemand er een screenshot van kan maken. Ik heb het gezien door de tv op pauze te zetten, en heb geen idee hoe dit met de computer moet (digibeet, sorry)
« Laatst bewerkt op: 28-01-2009, 00:10:54 door dushi »

Offline SU_AR_EZ16

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Dennis
« Reactie #172 Gepost op: 28-01-2009, 16:26:47 »
Volgens mijn pa is Dennis overduidelijk de mol....
bij Afl. 1 maakte hij namelijk een beweging met zijn arm waarin de 'M' te zien was...
ik ben het niet met mn pa eens:P

Offline saroja

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Dennis
« Reactie #173 Gepost op: 29-01-2009, 13:22:41 »
Hi there,

Ben redelijk nieuw op dit forum (althans, niet zo vaak iets getypt) en vind het echt heel erg leuk om jullie reacties op dit programma te lezen. Er was (ergens op de eerste paar pagina's van dit topic) iemand dit iets typte over dat Dennis Vivienne zou hebben opgevraagd toen hij niet zijn eigen naam typte. Dit is ergens best wel logisch want toen ze de kamer binnenkwam en antwoordde op zijn vraag (na waarschijnlijk bij de SMS te zijn geweest) vertrouwde hij Vivienne niet. Toen PJ vervolgens bekend maakte dat er acht keer "ja" geantwoord was wist hij natuurlijk zeker dat ze had gelogen (en de rest ook). Hij zou dus best haar naam ingetypt kunnen hebben. Ik vond het in ieder geval goed gevonden van diegene.

Offline tom_mmetje

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] Dennis
« Reactie #174 Gepost op: 29-01-2009, 17:27:02 »
Hi there,

Ben redelijk nieuw op dit forum (althans, niet zo vaak iets getypt) en vind het echt heel erg leuk om jullie reacties op dit programma te lezen. Er was (ergens op de eerste paar pagina's van dit topic) iemand dit iets typte over dat Dennis Vivienne zou hebben opgevraagd toen hij niet zijn eigen naam typte. Dit is ergens best wel logisch want toen ze de kamer binnenkwam en antwoordde op zijn vraag (na waarschijnlijk bij de SMS te zijn geweest) vertrouwde hij Vivienne niet. Toen PJ vervolgens bekend maakte dat er acht keer "ja" geantwoord was wist hij natuurlijk zeker dat ze had gelogen (en de rest ook). Hij zou dus best haar naam ingetypt kunnen hebben. Ik vond het in ieder geval goed gevonden van diegene.

Hoezo wist hij zeker dat ze gelogen had? Er waren immers twee mensen die nee gezegd hadden..
1. Paula; 2. Froukje; 3. Froukje

Offline Stanley_Yelnats

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Dennis
« Reactie #175 Gepost op: 29-01-2009, 23:01:41 »
Ik vind Dennis een erg vervelend en eigengereid mannetje. Maar hij is niet de mol.

Waar is hij eigenlijk bekend van?

Offline Daedalus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie de Mol is?
Re: [Kandidaat] Dennis
« Reactie #176 Gepost op: 29-01-2009, 23:02:38 »
BNN toch?
The British are not impressed.

Offline >>Tommie<<

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] Dennis
« Reactie #177 Gepost op: 29-01-2009, 23:04:12 »
Waar is hij eigenlijk bekend van?

Leek me wel duidelijk na aflevering 1 in zijn filmpje....
« Laatst bewerkt op: 29-01-2009, 23:06:39 door >>Tommie<< »
Every single day, Every word you say, Every game you play, Every night you stay,  I'll be watching you... DE MOL !

Offline narcissus

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Enjoy all the little things in life!
Re: [Kandidaat] Dennis
« Reactie #178 Gepost op: 30-01-2009, 10:53:45 »
Dennis schrref als enige een afkorting van de naam van een kandidaat = VIV zo overduidelijk in beeld gebracht!
Moeten jullie dit eens zien; Dennis Storm Mol serie V met BN-ers en Dennis Weening serie IV de mol  ::oink::
Dit samengevoegd is VIV (het zal toch niet...misschien heb ik nu wel DE hint gevonden!!!
Carpe Diem!!!

Offline vveerraak

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Dennis
« Reactie #179 Gepost op: 30-01-2009, 10:55:19 »
Niet dus... dit is al serie 9 hoor, die met Dennis Weening was nr. 8 (VIII)
Tell me what your telescope says