Auteur Topic: [Kandidaat] Dennis  (gelezen 151826 keer)

Offline annebeth

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Sherlock Moles
Re: [Kandidaat] Dennis
« Reactie #240 Gepost op: 9-02-2009, 16:13:35 »
Ik krijg opeens een onderbuikgevoel dat Dennis toch echt te mol is. Omdat geen van de kandidaten hem verdenkt en omdat hij totaal geen mol-air over zich heen heeft, eerder een gefrustreerde kandidaat. Maar ja, alle kandidaten blijf ik verdacht vinden, en laten dat ze nou bijna nog allemaal zijn *sigh*

Offline muldvarp

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Dennis
« Reactie #241 Gepost op: 9-02-2009, 20:18:15 »
Als het waar is dat er nog geen mol bekend is op het moment dat de kandidaten bij elkaar komen, kan ik me niet voorstellen dat ieder wat later aan de pc moet zitten om te kijken wie de mol is geworden. Wat als degene die mol wordt zich niet in kan houden en toch een reactie geeft, dit weten de programmamakers van tevoren niet en voor ons kijkers kunnen ze die reactie er wel uit knippen maar voor de kandidaten niet dus lijkt me dat erg riskant. Hiermee wil ik zeggen als de mol nog niet bekend was in het echte begin dat ze aan komen,  op het moment dat ze moesten checken wie het geworden was wist volgens mij degene die mol zou worden dat al wel.

ik blijf het begin van wie is de mol ongewoon vinden. Hoe meer ik erover nadenk hoe vreemder ik het vind. Zeker dat met Dennis.
1: Hij zegt ronduit nee op de vraag of ie de mol wil zijn en hij kwam als eerste aan. Terwijl geen enkele ander kandidaat dit antwoord, of er is twijfel of ze vinden het geweldig om mol te zijn en laten we eerlijk zijn ongeacht of je er geschikt voor bent de mol zijn is toch bijna ieders droom. Je weet zeker dat je tot aan het einde mee mag doen.
2:Wat is zijn reden om een andere naam in te vullen, is hij ook werkelijk zo adrem om gewoon een andere naam in te vullen geen enkele ander kandidaat heeft daar aan gedacht en hopen nog de mol te mogen zijn en wat als Dennis de naam van de "echte mol" gekozen had, dan is er voor hem niet veel meer aan en wat zouden de programmamakers daarmee moeten, 1 iemand die al weet wie de mol echt is. Het zal echt wel gefilmd zijn wat iedereen heeft ingevuld. Heeft hij ook wel werkelijk een andere naam ingevuld?

Offline tdietz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • too hot to be true
Re: [Kandidaat] Dennis
« Reactie #242 Gepost op: 9-02-2009, 20:24:20 »
Heeft hij ook wel werkelijk een andere naam ingevuld?
Ik denk niet dat hij een andere naam heeft ingevuld, ik denk dat hij achteraf bedacht dat hij dat beter had kunnen doen ::tandpastasmiley::
De wereld wordt draaiende gehouden door mij, dat jullie het maar weten!!

Offline Art

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] Dennis
« Reactie #243 Gepost op: 10-02-2009, 18:15:28 »
ik blijf het begin van wie is de mol ongewoon vinden. Hoe meer ik erover nadenk hoe vreemder ik het vind. Zeker dat met Dennis.
1: Hij zegt ronduit nee op de vraag of ie de mol wil zijn en hij kwam als eerste aan. Terwijl geen enkele ander kandidaat dit antwoord, of er is twijfel of ze vinden het geweldig om mol te zijn en laten we eerlijk zijn ongeacht of je er geschikt voor bent de mol zijn is toch bijna ieders droom. Je weet zeker dat je tot aan het einde mee mag doen.
2:Wat is zijn reden om een andere naam in te vullen, is hij ook werkelijk zo adrem om gewoon een andere naam in te vullen geen enkele ander kandidaat heeft daar aan gedacht en hopen nog de mol te mogen zijn en wat als Dennis de naam van de "echte mol" gekozen had, dan is er voor hem niet veel meer aan en wat zouden de programmamakers daarmee moeten, 1 iemand die al weet wie de mol echt is. Het zal echt wel gefilmd zijn wat iedereen heeft ingevuld. Heeft hij ook wel werkelijk een andere naam ingevuld?

Misschien dat Dennis alleen maar meedoet om het geld te winnen. Dan heeft hij er heel veel aan om meteen te weten wie de Mol is en zou hij zelf de Mol niet willen zijn. ;)
Nog even niks.

Offline limone

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • let love rule
Re: [Kandidaat] Dennis
« Reactie #244 Gepost op: 10-02-2009, 19:59:26 »
Ik heb er geen reden voor, puur mijn intuitie, maar ik denk dat Dennis eruit gaat donderdag.
I got that tunnel vision going through my  head

Offline Elsbeth

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Dennis
« Reactie #245 Gepost op: 10-02-2009, 20:57:48 »
Dat gevoel heb ik ook al elke week bij Dennis, maar hij zit er nog steeds in  :P En dat mag voor mij ook nog wel even zo blijven.
Als je geen omelet durft te maken ga je ook niet eerst champions snijden.

Offline Dootje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Dennis
« Reactie #246 Gepost op: 12-02-2009, 13:14:03 »
Alhoewel ik niet geloof in Dennis als mol door die €2500 bij het laserspel, vielen mij toch 2 dingen op.
Aan het eind van het laserspel zegt Jon tegen Sebastiaan dat hij nog wel mag zoeken naar het ontbrekende zakje
maar Dennis absoluut niet. Dennis reageert hier op door tegen sebastiaan te zeggen (vrij vertaald):"laat maar die kon je toch niet vinden".
In het shot erna staat dennis met die geldzak uitgestrekt zo van, sebas pak jij hem maar. waarom zou hij die zak aan Sebastiaan willen geven?
zit allemaal ong tussen minuut 11 en 14

Offline Dootje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Dennis
« Reactie #247 Gepost op: 12-02-2009, 13:44:11 »
Oké laat maar, hij wil natuurlijk gwewoon zelf dat andere zakje zoeken........
Nu kan ik 'm definitief doorstrepen

Offline Arco Mol Fan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] Dennis
« Reactie #248 Gepost op: 12-02-2009, 21:26:03 »
Dennis kan de Mol niet zijn!!

Bij de executie kreeg Jon een vraag en de vraag was: "Als hoeveelste reed de Mol tijdens de Ben Hur opdracht"?

De antwoorden die gekozen konden worden:

- als eerste
- als tweede
- als derde
- nooit

Dennis ging als vierde, dus met deze theorie kan hij de Mol niet zijn. Toch? :)
ff off-topic: tijd om je sig aan te passen Arco...

Offline juul4

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • proud to be a Molloot
Re: [Kandidaat] Dennis
« Reactie #249 Gepost op: 12-02-2009, 21:37:47 »
 ??? Dat ga je niet menen. Ik geloof je hoor, maar ik wil dit toch even terugzien, zodra dat kan.... Als dit waar is, is dit wel een enorme blunder van de makers...
Twijfel is het begin van wijsheid

Offline xLindaaa

  • Forumlid
  • 32e in de WIDM pool 2011 geworden
Re: [Kandidaat] Dennis
« Reactie #250 Gepost op: 12-02-2009, 21:38:27 »
Valt het jullie ook op dat Dennis wel vaker de bril achter op zijn hoofd heeft. Net als de reclame die wel eens te zien is op animal planet met een mol die dat ook heeft.
« Laatst bewerkt op: 12-02-2009, 22:03:14 door xLindaaa »

Offline Renske.

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Dennis
« Reactie #251 Gepost op: 12-02-2009, 21:48:16 »
Dennis kan de Mol niet zijn!!

Bij de executie kreeg Jon een vraag en de vraag was: "Als hoeveelste reed de Mol tijdens de Ben Hur opdracht"?

De antwoorden die gekozen konden worden:

- als eerste
- als tweede
- als derde
- nooit

Dennis ging als vierde, dus met deze theorie kan hij de Mol niet zijn. Toch? :)
Ja, dat viel mij ook op, ik vond het heel raar.

Offline Nano

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Dennis
« Reactie #252 Gepost op: 12-02-2009, 22:00:35 »
Dennis kan de Mol niet zijn!!

Bij de executie kreeg Jon een vraag en de vraag was: "Als hoeveelste reed de Mol tijdens de Ben Hur opdracht"?

De antwoorden die gekozen konden worden:

- als eerste
- als tweede
- als derde
- nooit

Dennis ging als vierde, dus met deze theorie kan hij de Mol niet zijn. Toch? :)

Ja, dat viel mij ook op. En toen zat ik nog te denken.. waarom staat 'als vierde' er niet bij. En toen dacht ik.. nee dat was Jon zelf.. Maar dat is helemaal niet waar. Dat was Dennis!! Wat vreemd!

Offline califax

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] Dennis
« Reactie #253 Gepost op: 12-02-2009, 22:01:47 »
Das een behoorlijke blunder... Maarja, de WIDM-crew zijn ook maar mensen...  :)

Offline saem

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • ik ga mollenjagen ipv monsters
Re: [Kandidaat] Dennis
« Reactie #254 Gepost op: 12-02-2009, 22:05:21 »
yep 't klopt heb het net terug gekeken.  ::oink:: da's idd wel een blunderke te noemen, exit Dennis. (heb 'm nooit verdacht dus heb dr geen donder aan.
eindelijk heeft het allemaal weer zin gnagna

Offline Joost2

  • winnaar pool pelgrimscode 2013
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] Dennis
« Reactie #255 Gepost op: 12-02-2009, 22:15:26 »
Als dat echt zo is, dan bevestigt dat mijn vermoeden al sinds afl. 1 dat ie idd niet de mol is.

Fijn, zo'n bevestiging :)
Petra, Sigrid, John, Astrid, Lottie, Fré/Peggy, Dick, Dunya, Viv, Arjen, Anna, Hade, Janine/Carolien, Sophie, Chris, Ellie, Sigrid, Jan, Sarah, Nathan

Offline Demolition

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Dennis
« Reactie #256 Gepost op: 12-02-2009, 22:44:34 »
Das een behoorlijke blunder... Maarja, de WIDM-crew zijn ook maar mensen...  :)

Het is echter al de tweede keer dit jaar dat ze zo'n blunder maken..

In de test op internet stond een vraag welke kandidaat de mol aan zijn/haar linkerzijde had. Hans stond op die foto uiterst rechts, dus kon onmogelijk de mol zijn, want er was geen antwoord mogelijk dat goed kon zijn als Hans de mol was.

Offline Arco Mol Fan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] Dennis
« Reactie #257 Gepost op: 12-02-2009, 22:46:12 »
In de test op internet stond een vraag welke kandidaat de mol aan zijn/haar linkerzijde had. Hans stond op die foto uiterst rechts, dus kon onmogelijk de mol zijn, want er was geen antwoord mogelijk dat goed kon zijn als Hans de mol was.

Stond er niet iets tussen van: "de mol staat uiterst rechts" ofzo? ???
ff off-topic: tijd om je sig aan te passen Arco...

Offline Demolition

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Dennis
« Reactie #258 Gepost op: 12-02-2009, 23:13:13 »
Stond er niet iets tussen van: "de mol staat uiterst rechts" ofzo? ???

Nee, dat was juist de blunder! Iemand op het Avro forum had dit ontdekt destijds, weet alleen de precieze vraag niet meer. Maar je kon er met 100% zekerheid uit afleiden dat Hans de mol onmogelijk kon zijn.

Offline muldvarp

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Dennis
« Reactie #259 Gepost op: 12-02-2009, 23:51:29 »
Dennis kan de Mol niet zijn!!

Bij de executie kreeg Jon een vraag en de vraag was: "Als hoeveelste reed de Mol tijdens de Ben Hur opdracht"?

De antwoorden die gekozen konden worden:

- als eerste
- als tweede
- als derde
- nooit

Dennis ging als vierde, dus met deze theorie kan hij de Mol niet zijn. Toch? :)

ik ga hier even blind op reageren heb de aflevering nog niet gezien, maar is hier misschien gemanipuleerd/geknipt/laten ze andere volgorde zien van beelden zodat wij kijkers op een verkeerd been worden gezet. Weet je zeker dat iedereen ook echt in die volgorde gegaan is als dat ze ons laten zien.