Auteur Topic: [Kandidaat] Dennis  (gelezen 151831 keer)

Offline Daedalus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie de Mol is?
Re: [Kandidaat] Dennis
« Reactie #260 Gepost op: 13-02-2009, 00:10:17 »
Ja, we hebben er vier gezien, en we zien ze afwisselen, dus dit is vrij zeker correct.
The British are not impressed.

Offline Joost2

  • winnaar pool pelgrimscode 2013
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] Dennis
« Reactie #261 Gepost op: 13-02-2009, 00:14:19 »
Om het visueel plaatje rond te krijgen...

Petra, Sigrid, John, Astrid, Lottie, Fré/Peggy, Dick, Dunya, Viv, Arjen, Anna, Hade, Janine/Carolien, Sophie, Chris, Ellie, Sigrid, Jan, Sarah, Nathan

Offline Jayne

  • Winnaar VRT Pool!
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Dennis
« Reactie #262 Gepost op: 13-02-2009, 00:19:34 »
Om het visueel plaatje rond te krijgen...


Hmmm, het kan natuurlijk nog steeds manipulatie zijn, he? Wie zegt dat deze vraag en dit antwoord bij elkaar horen? Misschien was er ook wel een vraag "Als hoeveelste ging de Mol als verdachte voor de spiegel zitten?". Dan zouden de antwoordopties ineens wel weer goed zijn.

Offline Daedalus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie de Mol is?
Re: [Kandidaat] Dennis
« Reactie #263 Gepost op: 13-02-2009, 00:21:30 »
Nou ja, het zijn sowieso niet de 'echte' vragen, deze zijn er allemaal later ingemonteerd.
The British are not impressed.

Offline tureluurs

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Dennis
« Reactie #264 Gepost op: 13-02-2009, 01:16:03 »
Hmmm, het kan natuurlijk nog steeds manipulatie zijn, he? Wie zegt dat deze vraag en dit antwoord bij elkaar horen? Misschien was er ook wel een vraag "Als hoeveelste ging de Mol als verdachte voor de spiegel zitten?". Dan zouden de antwoordopties ineens wel weer goed zijn.

Zat ik ook aan te denken.
Het kan echter wel een hint naar de kijker zijn toch?

Offline Yesse

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Dennis
« Reactie #265 Gepost op: 13-02-2009, 09:43:07 »
Ik weet nog niet of dit al eerder is gepost. Maar WAAROM probeert Dennis uit te zoeken of Jon de mol is. Hij heeft toch waarschijnlijk Jon zijn naam ingetikt bij de mol-verdeling op de computer tijdens de eerste aflevering? Of is dat toen puur een gok geweest?

Anders vind ik het wel een beetje vreemd dat hij hem nu alsnog verdenkt.

Offline Niuno

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Sla is zeg maar echt mijn ding
Re: [Kandidaat] Dennis
« Reactie #266 Gepost op: 13-02-2009, 12:05:01 »
Ik kan me iets herinneren dat met een Vlaamse reeks ook iets met de vragen was waaruit je kon afleiden dat iemand onmogelijk de mol kon zijn. En dat bleek later ook een hint te zijn. Volgens mij was dat de tweede serie. Het was de vraag over de bibliotheek en de koetsen, als hoeveelste ging de mol in de koets zitten. Daar ontbrak dacht ik ook een optie, waarmee je een kandidaat kon uitsluiten.

Enfin, ben blij dat ik Dennis nu eindelijk definitief kan afschrijven, hij bleef een gevaarlijke outsider.
Neen, ik zit niet in een tunnel. Het is gewoon aXel!

Offline Avonne

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Dennis
« Reactie #267 Gepost op: 13-02-2009, 12:50:17 »
Ik weet nog niet of dit al eerder is gepost. Maar WAAROM probeert Dennis uit te zoeken of Jon de mol is. Hij heeft toch waarschijnlijk Jon zijn naam ingetikt bij de mol-verdeling op de computer tijdens de eerste aflevering? Of is dat toen puur een gok geweest?

Anders vind ik het wel een beetje vreemd dat hij hem nu alsnog verdenkt.
ik denk dat hij Hans heeft ingetikt (de s zou met linkerhand zijn, die je niet ziet) omdat hij op dat moment wel zeker moet zijn van de goede spelling van een naam. Jon/John, Anniek/Aniek, Rick/Rik en misschien Vivienne/Viviënne/Vivien vallen daarom (wat mij betreft) af.
Bovendien denk ik dat hij heel wat zelfverzekerder zou zijn als hij van één aanwezige weet dat ie het niet is.

Offline psvwessel

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Dennis
« Reactie #268 Gepost op: 13-02-2009, 18:50:52 »
Ik kan me iets herinneren dat met een Vlaamse reeks ook iets met de vragen was waaruit je kon afleiden dat iemand onmogelijk de mol kon zijn. En dat bleek later ook een hint te zijn. Volgens mij was dat de tweede serie. Het was de vraag over de bibliotheek en de koetsen, als hoeveelste ging de mol in de koets zitten. Daar ontbrak dacht ik ook een optie, waarmee je een kandidaat kon uitsluiten.

Enfin, ben blij dat ik Dennis nu eindelijk definitief kan afschrijven, hij bleef een gevaarlijke outsider.

Zou hem nog niet afschrijven, ik dacht eigenlijk Vivienne, maar ik heb vandaag aflevering 3 terug gezien en daarin was die muziekopdracht waarin Dennis WIE was in de zin Het geld is hier maar bij wie(Dennis). Wat zie ik nu als hij begint met zijn test, begint hij met te zeggen: WIE(dennis) is de mol. Ik weet niet of iemand dit was opgevallen.
« Laatst bewerkt op: 13-02-2009, 19:23:27 door psvwessel »

Offline Geriek

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Eerst was k minky.
Re: [Kandidaat] Dennis
« Reactie #269 Gepost op: 13-02-2009, 19:44:40 »
Ik heb ooit gezegd:
Dennis is de mol.
&daar blijf ik bij.
Ik denk dat hij de mol is
omdat hij totaal niet verdacht is,
en de rest teveel doet van:
ik-ben-de-mol-niet-maar-dat-moet-jij-wel-denken.
de rest is te verdacht.

Offline tartarus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] Dennis
« Reactie #270 Gepost op: 13-02-2009, 20:18:55 »
vroeg ik me z o af he...
vorige week moest dennis geen test maken (vanwege de vrijstelling)
is het niet zo dat als er meerder mensen op de juiste mol zitten, dat er dan gekeken wordt naar eerdere tests? En dat degene die het langste roept dat anniek de mol is (en terecht) dan de winnaar wordt? dat is dan toch niet eerlijk voor dennis?

of is dennis de mol, zodat het toch niks uitmaakt wat hij invult.
(want de dobbelsteen voor de vrijstalling rolde niet, maar draaide (als een tol, een eenvoudige manier van valsspelen bij dobbelen)

kortom, rad eens wie weer helemaal paranoide is  ;D
(maar goed dat het programma maar een paar weken in het jaar is, kan ik tenminste herstellen en mensen weer vertrouwen  ;))
"hier klopt wat niet", zei de hartchirurg

Offline Daedalus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie de Mol is?
Re: [Kandidaat] Dennis
« Reactie #271 Gepost op: 13-02-2009, 20:26:29 »
Ik heb ooit gezegd:
Dennis is de mol.
&daar blijf ik bij.
Ik denk dat hij de mol is
omdat hij totaal niet verdacht is,
en de rest teveel doet van:
ik-ben-de-mol-niet-maar-dat-moet-jij-wel-denken.
de rest is te verdacht.
Weet je wel dat dit pure poëzie is? :)

Het is alleen wel zo dat Jon de mol is, maar dat doet niks af aan je dichterlijke kwaliteit.
The British are not impressed.

Offline Jayne

  • Winnaar VRT Pool!
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Dennis
« Reactie #272 Gepost op: 13-02-2009, 21:54:16 »
vroeg ik me z o af he...
vorige week moest dennis geen test maken (vanwege de vrijstelling)
is het niet zo dat als er meerder mensen op de juiste mol zitten, dat er dan gekeken wordt naar eerdere tests? En dat degene die het langste roept dat anniek de mol is (en terecht) dan de winnaar wordt? dat is dan toch niet eerlijk voor dennis?

Uh, nee hoor. Ze krijgen 20 vragen over de Mol, zowel over de opdrachten als dingen als "Wat at de Mol bij het ontbijt?" enz. Bij een gelijk aantal vragen goed telt de tijd. Dus degene die de test het snelst heeft ingevuld wint. Dat is nog nooit anders geweest.

Offline 91ld

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Dennis
« Reactie #273 Gepost op: 13-02-2009, 23:50:57 »
Ik weet nog niet of dit al eerder is gepost. Maar WAAROM probeert Dennis uit te zoeken of Jon de mol is. Hij heeft toch waarschijnlijk Jon zijn naam ingetikt bij de mol-verdeling op de computer tijdens de eerste aflevering? Of is dat toen puur een gok geweest?

Anders vind ik het wel een beetje vreemd dat hij hem nu alsnog verdenkt.

Ik vermoed dat hij in de 1e aflevering ofwel zijn eigen naam heeft ingetikt, ofwel van Anniek. Dat laatste kan ik niet goed onderbouwen, het is meer een gevoel en de manier waarop hij zat te tikken. Daarnaast lachte hij zo breed toen Anniek een rood scherm kreeg. (maar dat kan ook van alles betekenen)

Ik hoop echt dat ze dit later bekend zullen maken wat Dennis hier precies heeft gedaan, want daar ben ik erg benieuwd naar.

Offline Injetta01

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Dennis
« Reactie #274 Gepost op: 14-02-2009, 12:46:43 »
Hij leek een hele korte naam in te tikken aan de rechterkant van het toetsenbord.
Dat kan dus Jon zijn maar ook... mol..... of ik....

Ik ga Dennis maar iets beter in de gaten houden. Hij is mij te onverdacht... en dat is verdacht.....

Offline RICKDEMOL

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • -
Re: [Kandidaat] Dennis
« Reactie #275 Gepost op: 14-02-2009, 15:28:17 »
Hmmm, het kan natuurlijk nog steeds manipulatie zijn, he? Wie zegt dat deze vraag en dit antwoord bij elkaar horen? Misschien was er ook wel een vraag "Als hoeveelste ging de Mol als verdachte voor de spiegel zitten?". Dan zouden de antwoordopties ineens wel weer goed zijn.

Dat moet haast wel denk ik, anders zou het een erg domme fout zijn. Sowieso weet ik niet 100% of wat je tijdens de test ziet de kandidaten dat wel daadwerkelijk invullen, die muis gaat namelijk altijd precies het zelfde tempo lijkt het wel.
'Deze mensen zijn echt ROEKOE!'

Offline Puar

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ik weet wie de mol is! (na de volgende week)
Re: [Kandidaat] Dennis
« Reactie #276 Gepost op: 14-02-2009, 16:08:06 »
Dat moet haast wel denk ik, anders zou het een erg domme fout zijn. Sowieso weet ik niet 100% of wat je tijdens de test ziet de kandidaten dat wel daadwerkelijk invullen, die muis gaat namelijk altijd precies het zelfde tempo lijkt het wel.

Dat van die muis is inderdaad nep, maar ik denk wel dat we de echte vragen zien.
En ik denk dus daarom dat Dennis niet de mol is, ook dat argument dat die antwoorden misschien over de kandidaat bij de spiegel gaat lijkt me niet logisch, de kandidaten weten immers niet wie verd8 wordt.
Je kunt ze uitroken, je kunt ze opjagen en soms kan je er een vangen, maar ze komen altijd terug

Offline Yesse

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Dennis
« Reactie #277 Gepost op: 14-02-2009, 20:01:53 »
Mijn hoofd zegt Dennis is niet de mol, mijn gevoel zegt hij is het wel.. Maar wat moet ik geloven :P

Het viel me trouwens ook op dat tijdens de eerste aflevering bij het halen van de opdracht iedereen juicht behalve Rick en Dennis.

Offline Rob78

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] Dennis
« Reactie #278 Gepost op: 14-02-2009, 22:51:29 »
PJ: "Ik kan me voorstellen dat je eens diep in de ogen van je mol wil kijken. En miscchien zeggen ogen dan wel meer dan woorden.."

Dennis heeft alleen tijdens de opdracht waar men de mol diep in de ogen kan kijken ineens een koptelefoon om? In plaats van zijn zonnebril?

------
Viv: "Dit is weer zo'n opdracht waarin de mol makkelijk ontzichtbaar kon blijven"

En wat zien we vervolgens bij het invullen? Dennis is onzichtbaar bij de antwoorden. Ik ben ervan overtuigd dat de kandidaten de optie 'als vierde' wel gekregen hebben. Dat zou toch opvallen als er een optie zo overduidelijk ontbreekt? Ik denk dat dit een hint is die ze er later ingemonteerd hebben als reactie op de biecht van Viv.


Als het Dennis niet is, dan eet ik mijn schoenen op!

Als het Dennis of Rick niet is, dan eet ik mijn schoenen op!

Offline tdietz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • too hot to be true
Re: [Kandidaat] Dennis
« Reactie #279 Gepost op: 14-02-2009, 22:55:38 »
PJ: "Ik kan me voorstellen dat je eens diep in de ogen van je mol wil kijken. En miscchien zeggen ogen dan wel meer dan woorden.."

Dennis heeft alleen tijdens de opdracht waar men de mol diep in de ogen kan kijken ineens een koptelefoon om? In plaats van zijn zonnebril?

------
Viv: "Dit is weer zo'n opdracht waarin de mol makkelijk ontzichtbaar kon blijven"

En wat zien we vervolgens bij het invullen? Dennis is onzichtbaar bij de antwoorden. Ik ben ervan overtuigd dat de kandidaten de optie 'als vierde' wel gekregen hebben. Dat zou toch opvallen als er een optie zo overduidelijk ontbreekt? Ik denk dat dit een hint is die ze er later ingemonteerd hebben als reactie op de biecht van Viv.


Als het Dennis niet is, dan eet ik mijn schoenen op!

Als het Dennis of Rick niet is, dan eet ik mijn schoenen op!
wel goed gevonden, maar wil je het filmen als je je schoenen gaat opeten,
lijkt me wel grappig om te zien ::tandpastasmiley::
De wereld wordt draaiende gehouden door mij, dat jullie het maar weten!!