Auteur Topic: [Kandidaat] Dennis  (gelezen 151873 keer)

Offline saem

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • ik ga mollenjagen ipv monsters
Re: [Kandidaat] Dennis
« Reactie #320 Gepost op: 18-02-2009, 11:31:59 »
Als Dennis de mol is, is hij de beste mol ever....
Dan heeft hij het spel zo ongelofelijk goed gespeeld!!!
Gompie......
eindelijk heeft het allemaal weer zin gnagna

Offline Joff

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Dennis
« Reactie #321 Gepost op: 18-02-2009, 11:42:49 »
Als Dennis de mol was, had hij zich op het laatst bij de schot-opdracht wel laten neerschieten.

Offline Yesse

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Dennis
« Reactie #322 Gepost op: 18-02-2009, 13:58:55 »
Als Dennis de mol was, had hij zich op het laatst bij de schot-opdracht wel laten neerschieten.
Je kunt moeilijk heel langzaam gaan lopen :P Daarnaast zou hij eigenlijk met Sebas samen rennen maar omdat Dennis snel eerst ging bleef Sebas achter. Waardoor ze meer kan hadden op allebei neergeschoten worden :)

Waarom Sebastiaan vervolgens niet geld gaat halen maar zn benen uit zn lijf rent, dat snap ik weer niet :P

oja en ik heb tunnelvisie  ::)

Offline ~*Alma*~

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Dennis
« Reactie #323 Gepost op: 18-02-2009, 15:50:19 »

Geld uit de Pot
- 250 (Wie is de Afvaller)


Bij het raden naar de afvaller is er toch geen geld uit de pot gegaan? Er kwam alleen €250,- bij als er op de goede afvaller was gestemd. 3 mensen hadden Paula ingevuld = €750,- in de pot. Dennis stemde Viv, en heeft dus geen geld verdiend, maar zeker ook niet verloren  :)
Er is maar één ding zeker: Niks is zeker

Offline Rennuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Tja....
Re: [Kandidaat] Dennis
« Reactie #324 Gepost op: 18-02-2009, 16:32:08 »
Bij het raden naar de afvaller is er toch geen geld uit de pot gegaan? Er kwam alleen €250,- bij als er op de goede afvaller was gestemd. 3 mensen hadden Paula ingevuld = €750,- in de pot. Dennis stemde Viv, en heeft dus geen geld verdiend, maar zeker ook niet verloren  :)
Het gaat er meer om dat het bedrag niet in de pot is gekomen. Dus hij heeft ervoor gezorgd dat het geld niet in de pot kwam. Dat is ook in het voordeel van de mol.  ;)
~ 'You mean you can't take less. You can ALWAYS take more' ~

Offline califax

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] Dennis
« Reactie #325 Gepost op: 18-02-2009, 19:30:28 »
Het gaat er meer om dat het bedrag niet in de pot is gekomen. Dus hij heeft ervoor gezorgd dat het geld niet in de pot kwam. Dat is ook in het voordeel van de mol.  ;)

Maar de mol weet ja ook niet van te voren wie de test later die dag het slechtste maakt...

Offline Rennuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Tja....
Re: [Kandidaat] Dennis
« Reactie #326 Gepost op: 18-02-2009, 19:37:05 »
Maar de mol weet ja ook niet van te voren wie de test later die dag het slechtste maakt...
Hij kan wel weten hoe de test afgelopen keren is gegaan. Dan zou de mol iemand invullen die op hem of haar zit. Brengt me trouwens op een idee om dat eens te gaan bekijken.
~ 'You mean you can't take less. You can ALWAYS take more' ~

Offline tdietz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • too hot to be true
Re: [Kandidaat] Dennis
« Reactie #327 Gepost op: 18-02-2009, 19:51:02 »
Maar de mol weet ja ook niet van te voren wie de test later die dag het slechtste maakt...
De mol weet gewoon wie er op hem zit, hij stemt dan natuurlijk op diegene
als meerdere dat doen, heeft is er ook meer kans dat diegene eruit gaat, dat is dan slecht voor de pot maar wel een concurrent minder ::tandpastasmiley::
De wereld wordt draaiende gehouden door mij, dat jullie het maar weten!!

Offline Jayne

  • Winnaar VRT Pool!
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Dennis
« Reactie #328 Gepost op: 18-02-2009, 19:54:28 »
De mol weet gewoon wie er op hem zit, hij stemt dan natuurlijk op diegene
als meerdere dat doen, heeft is er ook meer kans dat diegene eruit gaat, dat is dan slecht voor de pot maar wel een concurrent minder ::tandpastasmiley::
Er werd toch maar 1 vraag fout gerekend bij Paula? En niet 1 per kandidaat die op haar gestemd had?  ::oink::

Offline Yesse

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Dennis
« Reactie #329 Gepost op: 18-02-2009, 20:01:55 »
Er werd toch maar 1 vraag fout gerekend bij Paula? En niet 1 per kandidaat die op haar gestemd had?  ::oink::
Ja klopt :)

Offline Rennuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Tja....
Re: [Kandidaat] Dennis
« Reactie #330 Gepost op: 18-02-2009, 20:02:02 »
Er werd toch maar 1 vraag fout gerekend bij Paula? En niet 1 per kandidaat die op haar gestemd had?  ::oink::
Nee idd... 1 vraag fout!
~ 'You mean you can't take less. You can ALWAYS take more' ~

Offline ~*Alma*~

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Dennis
« Reactie #331 Gepost op: 19-02-2009, 16:35:04 »
Het gaat er meer om dat het bedrag niet in de pot is gekomen. Dus hij heeft ervoor gezorgd dat het geld niet in de pot kwam. Dat is ook in het voordeel van de mol.  ;)

Toch vind ik dit iets anders dan geld uit de pot ;) Er zit volgens mij een groot verschil tussen daadwerkelijk geld kosten voor de pot, (zoals de 1000 bij het pinball, waarbij dennis de route koos die Sebas ook al veel geld had gekost) en het 'toevallig' invullen van een naam die bij de executie niet de naam blijkt te zijn van de afvaller waardoor er geen 250 in de pot komt...


Bovendien ben ik het met Califax eens dat ook de mol geen invloed heeft op wie de test het slechtst gaat maken, maar bovendien ook geen invloed heeft op wie de rest op het papiertje gaat invullen. Blijft een gok naar mijn mening...  :)

Maar mooi lijstje verder  8)
Er is maar één ding zeker: Niks is zeker

Offline Rennuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Tja....
Re: [Kandidaat] Dennis
« Reactie #332 Gepost op: 19-02-2009, 16:48:33 »
Toch vind ik dit iets anders dan geld uit de pot ;) Er zit volgens mij een groot verschil tussen daadwerkelijk geld kosten voor de pot, (zoals de 1000 bij het pinball, waarbij dennis de route koos die Sebas ook al veel geld had gekost) en het 'toevallig' invullen van een naam die bij de executie niet de naam blijkt te zijn van de afvaller waardoor er geen 250 in de pot komt...


Bovendien ben ik het met Califax eens dat ook de mol geen invloed heeft op wie de test het slechtst gaat maken, maar bovendien ook geen invloed heeft op wie de rest op het papiertje gaat invullen. Blijft een gok naar mijn mening...  :)

Maar mooi lijstje verder  8)

Het is inderdaad iets anders dan geld uit de pot, maar als nog komt het geld niet in de pot dankzij die kandidaat. En omdat dat in het nadeel is van de pot, heb ik het toch in het overzicht gezet en voor het gemak de titel 'Geld uit de pot' genoemd.

De mol heeft ook inderdaad geen invloed op wie eruit gaat, maar de mol weet wel wie hem/haar verdacht vindt. Als mol kies je dan bij deze opdracht iemand die op het goede spoor zit. Want die persoon gaat er dan niet uit (grote kans iig) en zo is er geen 250 euro in de pot.
~ 'You mean you can't take less. You can ALWAYS take more' ~

Offline Rat

  • Forumlid
  • 罗本是卧底
Re: [Kandidaat] Dennis
« Reactie #333 Gepost op: 19-02-2009, 18:42:06 »
Het is inderdaad iets anders dan geld uit de pot, maar als nog komt het geld niet in de pot dankzij die kandidaat. En omdat dat in het nadeel is van de pot, heb ik het toch in het overzicht gezet en voor het gemak de titel 'Geld uit de pot' genoemd.

De mol heeft ook inderdaad geen invloed op wie eruit gaat, maar de mol weet wel wie hem/haar verdacht vindt. Als mol kies je dan bij deze opdracht iemand die op het goede spoor zit. Want die persoon gaat er dan niet uit (grote kans iig) en zo is er geen 250 euro in de pot.

Ik kan mij best voorstellen dat je het bij 'geld uit de pot' wilt zetten, maar volgens mij is de crux dat je beide doet. Bij kandidaten die Paula hebben ingevult reken je +€250 en bij de anderen -€250. Hierdoor onstaat in je totaal overzicht een verschil van €500. Dat klopt niet. Om die reden zou ik het zelf anders doen in een overzicht zetten.

Offline S-type

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] Dennis
« Reactie #334 Gepost op: 19-02-2009, 21:30:59 »
Dennis is de mol want:

* Vivienne brengt teveel geld binnen
* Aniek wordt in deze serie teveel als mol gedrukt door de regie
* Jon wordt verdacht door alle kandidaten, dat kan natuurlijk best; maar dat zou de regie natuurlijk nooit laten weten.

Dan blijft Dennis over.

Dennis:
- Sluw en heeft deze aflevering weer veel streken geleverd

En dat in combinatie met alle dubbelhints , zoals bijvoorbeeld het herhalen van oude opdrachten uit vorige seizoenen
« Laatst bewerkt op: 19-02-2009, 21:32:54 door S-type »

Offline Vieffan

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Dennis
« Reactie #335 Gepost op: 19-02-2009, 21:43:08 »
iedereen leent alles van Patrick :P.
Dennis heeft het shirt aan dat patrick ook heeft.
ik heb nog geen foto van dennis, maar dit shirt had hij ook aan in de supermarkt

Offline Rat

  • Forumlid
  • 罗本是卧底
Re: [Kandidaat] Dennis
« Reactie #336 Gepost op: 19-02-2009, 21:43:23 »
Ik heb nog nooit zo kort nadat mijn mol er uit is gegaan al een nieuwe gekozen, maar ik heb in eens héél sterk het vermoeden dat Dennis de mol is.
Nu nog even onderbouwen...

Offline muldvarp

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Dennis
« Reactie #337 Gepost op: 19-02-2009, 21:50:41 »
is het iemand anders soms ook opgevallen dat Dennis zijn pet dwars op had tijdens de biecht, dit had de mol uit Alfred Judokus Kwak ook altijd.

Offline Rat

  • Forumlid
  • 罗本是卧底
Re: [Kandidaat] Dennis
« Reactie #338 Gepost op: 19-02-2009, 21:52:53 »
iedereen leent alles van Patrick :P.
Dennis heeft het shirt aan dat patrick ook heeft.
ik heb nog geen foto van dennis, maar dit shirt had hij ook aan in de supermarkt

Goed gezien!

Ik heb hier een screenshot van het 'volgende week' stukje van vorige week met dat shirt.

Offline saem

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • ik ga mollenjagen ipv monsters
Re: [Kandidaat] Dennis
« Reactie #339 Gepost op: 19-02-2009, 21:53:10 »
iedereen leent alles van Patrick :P.
Dennis heeft het shirt aan dat patrick ook heeft.
ik heb nog geen foto van dennis, maar dit shirt had hij ook aan in de supermarkt


   ::oink:: echt wel hetzelfde shirt!!!  ::oink::
eindelijk heeft het allemaal weer zin gnagna