Auteur Topic: [Kandidaat] Dennis  (gelezen 151853 keer)

Offline chocolat

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Dennis
« Reactie #480 Gepost op: 23-02-2009, 18:42:24 »
Ik heb geen flauw idee wie de Mol is, maar ik weet wel dat ik het het leukst zou vinden als Dennis het zou zijn. Ondanks dat hij soms ook geld binnen heeft gehaald. De verrassing is ook des te groter, zeker omdat hij weinig verdenkingen op zich heeft gehad in deze serie (tot nu toe dan). Dan zou ie toch iedereen flink om de tuin hebben geleid, en dat maakt het wel leuk ;D. En dan zou ik het toch nog een beetje goed hebben, want de eerste paar afleveringen was ie mijn Mol :P.

Maargoed, "niets is zeker" :P en ik weet het echt nog niet.

Offline angel-pine

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Dennis
« Reactie #481 Gepost op: 23-02-2009, 19:51:11 »
noemt u eens op!  :) Niet dat ik je niet geloof, maar volgens mij zijn het er niet veel!

Nou kijk, de bedoeling van het "pact" met vivienne is om de anderen eruit te spelen en jon over te houden. T was de bedoeling dat ze zich allebei erg verdacht zouden maken om alle verdenkingen op hun te laten vallen, maar ik vind dat alleen vivienne daar iets aan gedaan heeft, en niet hij. Zo kan hij mollen zonder zelf iets te doen. Of niet?

Offline Injetta01

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Dennis
« Reactie #482 Gepost op: 23-02-2009, 19:56:32 »
Nou kijk, de bedoeling van het "pact" met vivienne is om de anderen eruit te spelen en jon over te houden. T was de bedoeling dat ze zich allebei erg verdacht zouden maken om alle verdenkingen op hun te laten vallen, maar ik vind dat alleen vivienne daar iets aan gedaan heeft, en niet hij. Zo kan hij mollen zonder zelf iets te doen. Of niet?

Vreemd ik vind juist dat Vivienne helemaal niks gedaan heeft om de verdenking op haar te laten vallen. Integendeel, ze heeft juist overdreven haar best gedaan en veel geld voor de pot gewonnen.
In de supermarkt was het Dennis die de boel in de war wilde schoppen. Viv doet niks anders dan spullen zoeken en in de kar gooien..... Kun je toch niet echt verdacht noemen toch?

In het restaurant heeft zij eerst een flinke hoeveelheid mensen op volgorde gezet en vervolgens alle mensen bij elkaar gezet... die opdracht heeft ze vrijwel helemaal in haar eentje gedaan en gewonnen.. Is dat veracht dan??

Vanuit het pact kun je eigenlijk stellen dat Viv juist tegen het pact in handelt.....

Offline angel-pine

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Dennis
« Reactie #483 Gepost op: 23-02-2009, 20:10:30 »
Dennis deed alsof hij de opdracht van de supermarkt niet snapte (terwijl hij m volgens mij wel degelijk snapte) en dat geloofden de anderen, zodat hij niet erg verdacht overkwam. Vivienne verwisselde volgens mij de Belgische en Duitse vlag en stond daarbij erg opzichtig te grinniken.. tja.. miss heb k wel weer tunnelvisie :p ;D

Offline angel-pine

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Dennis
« Reactie #484 Gepost op: 23-02-2009, 20:11:54 »
Wat ik trouwens ook verdacht vond is dat hij regelrecht op de drank wil aflopen, maar na 10 min zoeken er pas achter komt dat hij in een arabisch land is. :-X

Offline Alifili

  • Forumlid
  • Jon tóch de mol. =D
Re: [Kandidaat] Dennis
« Reactie #485 Gepost op: 23-02-2009, 20:16:34 »
Dennis deed alsof hij de opdracht van de supermarkt niet snapte (terwijl hij m volgens mij wel degelijk snapte) en dat geloofden de anderen, zodat hij niet erg verdacht overkwam. Vivienne verwisselde volgens mij de Belgische en Duitse vlag en stond daarbij erg opzichtig te grinniken.. tja.. miss heb k wel weer tunnelvisie :p ;D

De vlaggen waren niet verwisselt... :-\\

Ze stonden gewoon op de ding flof bips volgorde alleen dat zagen de kandidaten niet. Wie de batterijen en sponsjes heeft neergelegd, oftewel niet de belgische en duitse vlag kon onthouden, is niet duidelijk. Dus dat vief of iemand anders vlaggen heeft verwisseld is niet waar.. ;)
DOM VEEL RADEN

Offline Alifili

  • Forumlid
  • Jon tóch de mol. =D
Re: [Kandidaat] Dennis
« Reactie #486 Gepost op: 23-02-2009, 20:16:46 »
Wat ik trouwens ook verdacht vond is dat hij regelrecht op de drank wil aflopen, maar na 10 min zoeken er pas achter komt dat hij in een arabisch land is. :-X

Daarnaast vliegt Dennis er donderdag uit. :( Doei dennis. ::zwaai::
DOM VEEL RADEN

Offline Jelsir

  • Forumlid
  • Hij/hem
Re: [Kandidaat] Dennis
« Reactie #487 Gepost op: 23-02-2009, 20:18:13 »
Daarnaast vliegt Dennis er donderdag uit. :( Doei dennis. ::zwaai::

Ik vond dat niet verdacht. Ik zou het ook gedaan hebben, franse wijn, italiaanse wijn, spaanse wijn, portugese wijn of grieke wijn, der zal vast wel iets geweest zijn, als het er zou zijn.
Mol NL Pool Record: 2021 (17e) & 2019 (18e)
Mol BE Pool Record: 2020 (16e) & 2021 (16e)

Offline angel-pine

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Dennis
« Reactie #488 Gepost op: 23-02-2009, 20:19:12 »
De vlaggen waren niet verwisselt... :-\\

Ze stonden gewoon op de ding flof bips volgorde alleen dat zagen de kandidaten niet. Wie de batterijen en sponsjes heeft neergelegd, oftewel niet de belgische en duitse vlag kon onthouden, is niet duidelijk. Dus dat vief of iemand anders vlaggen heeft verwisseld is niet waar.. ;)

Ik bedoel dat iemand een Duits product bij de Belgische vlag neergelegd had en andersom. Vivienne stond er in ieder geval erg opzichtig bij te grinniken.

Offline Rat

  • Forumlid
  • 罗本是卧底
Re: [Kandidaat] Dennis
« Reactie #489 Gepost op: 23-02-2009, 20:26:52 »
Ik heb de hoop opgegeven dat ik mijn 'Waarom Dennis de Mol is' overzicht af krijg. Ik kan niet echt een lekker format vinden en er zijn gewoon heel veel onzekerheden. Voor mij blijft het wel een zekerheid dat Dennis de mol is.
Ik geloof in elk geval niet dat door het optellen van de hoeveelheid geld die de kandidaten hebben binnenhalen je bij de mol uitkomt. Een geraffineerde mol zorgt ook dat zijn medekandidaten weinig verdienen. Ik geloof dat Dennis hier een aantal keer voor gezorgd heeft, maar kan dat niet bewijzen. Het is hem ook niet altijd gelukt om succesvol te mollen.
« Laatst bewerkt op: 23-02-2009, 20:40:23 door Rat »

Offline angel-pine

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Dennis
« Reactie #490 Gepost op: 23-02-2009, 20:35:00 »
Een geraffineerde mol zorgt ook dat zijn mede kandidaten weinig verdienen. Ik geloof dat Dennis hier een aantal keer voor gezorgd heeft, maar kan het niet bewijzen. Het is hem ook niet altijd gelukt succesvol te mollen.

Dat bedoelde ik dus ook. ::ok::

Offline angel-pine

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Dennis
« Reactie #491 Gepost op: 23-02-2009, 21:01:55 »
Rat, je naam doet me ergens aan denken maar t filmpje doet t niet. Ik zag laatst iets op youtube.http://www.youtube.com/watch?v=7RnZEURep3U

Offline Injetta01

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Dennis
« Reactie #492 Gepost op: 23-02-2009, 21:03:25 »
Dennis is trouwens de enige die niet blikt of bloost en verrast lijkt te zijn als PJH vraagt of hij de Mol wil zijn. Hij zegt zonder na te denken meteen "nee" en pas als PJH vraagt of hij het zeker weet, gaat hij (zg??) nadenken.

Alle anderen kijken op zijn minst een beetje verbaasd en verrast en hebben even een momentje waarop ze nadenken.

Of Dennis heeft zich voorgenomen om zoveel mogelijk met een pokerface te doen en zich nergens door te laten verrassen.. Of hij is de Mol....

Het lijkt me dat je toch echt niet verwacht dat als het spel start je krijgt te horen dat er nog geen mol is... Dat is nog nooit gedaan en dat moet dus voor iedereen een verrassende opmerking zijn geweest, behalve voor... de Mol zelf!

Dennis heeft niet eens even een oplichting in zijn ogen.. dat is toch raar..... Of verbeeld ik me dit nu?

Offline Rat

  • Forumlid
  • 罗本是卧底
Re: [Kandidaat] Dennis
« Reactie #493 Gepost op: 23-02-2009, 21:06:20 »
Rat, je naam doet me ergens aan denken maar t filmpje doet t niet. Ik zag laatst iets op youtube.http://www.youtube.com/watch?v=7RnZEURep3U
Ik kende het filmpje nog niet, maar de hint wel.  :)

Offline angel-pine

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Dennis
« Reactie #494 Gepost op: 23-02-2009, 21:43:21 »
Ik kende het filmpje nog niet, maar de hint wel.  :)

k :) ik zit te zoeken of er vaker nr. 703 of 307 voorkomt.

Offline angel-pine

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Dennis
« Reactie #495 Gepost op: 23-02-2009, 22:11:15 »
Ik kan niks ontdekken, jammer ;p

toch zou t een hint kunnen zijn.

Offline Puar

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ik weet wie de mol is! (na de volgende week)
Re: [Kandidaat] Dennis
« Reactie #496 Gepost op: 23-02-2009, 23:45:44 »
ik vond het vreemd dat hij een stukje mol-tune ging fluiten toen hij stond te wachten op het eerste telefoontje  ::vergroot::

Hier had ik toch wel meer reacties over verwacht sinds Dennis nu aardig verdacht wordt, of hebben jullie het nog niet gehoord? Hij fluit de tune in aflevering 3 geloof ik met die telefoon opdracht.  ::vergroot::
Je kunt ze uitroken, je kunt ze opjagen en soms kan je er een vangen, maar ze komen altijd terug

Offline chocolat

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Dennis
« Reactie #497 Gepost op: 24-02-2009, 10:30:54 »
Hier had ik toch wel meer reacties over verwacht sinds Dennis nu aardig verdacht wordt, of hebben jullie het nog niet gehoord? Hij fluit de tune in aflevering 3 geloof ik met die telefoon opdracht.  ::vergroot::

Ik had dat stukje gister toevallig nog bekeken en ook net nog, maar ik hoor het niet echt dat het een moltune of iets dergelijks is.

Offline dpj

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Dennis
« Reactie #498 Gepost op: 24-02-2009, 11:01:02 »
Hier had ik toch wel meer reacties over verwacht sinds Dennis nu aardig verdacht wordt, of hebben jullie het nog niet gehoord? Hij fluit de tune in aflevering 3 geloof ik met die telefoon opdracht.  ::vergroot::

Ja klopt op 06:10 fluit hij idd het begin van de tune van WIDM, maar wat zou dat moeten betekenen?  ???

Offline Vieffan

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Dennis
« Reactie #499 Gepost op: 24-02-2009, 13:38:56 »
ik neig toch van Dennis af weer.  door de intro hint. Bij Vief Anniek en Jon gaat het groene lijntje van hun hoofd links en rechts naar beneden tegelijk. terwijl bij de rest de lijntjes van links naar rechts lopen.
VInd ik wel opvallend, ben nu dan toch geneigd om voor Jon te gaan. of Anniek, Vief iig niet.
pff...