Auteur Topic: [Kandidaat] Dennis  (gelezen 151791 keer)

Offline -ELISE-

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Dennis
« Reactie #560 Gepost op: 26-02-2009, 22:19:29 »
Ja, zie je.. Wij zaten echt al van.. Waar is z'n haar gebleven:P
Life is an adventure. Just see the opportunities and go!

Offline Injetta01

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Dennis
« Reactie #561 Gepost op: 26-02-2009, 22:22:24 »
Ik vind het echt jammer hoor dat hij eruit is..........  ::ohno:: ::ohno::
Hij was zo lekker fanatiek, had zo'n geweldige pokerface, kon sneeky kijken en sneeky dingetjes doen...
Hij had van mij mogen winnen als hij de Mol niet was.

Offline kwarkje

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Dennis
« Reactie #562 Gepost op: 26-02-2009, 23:02:50 »
Niet helemaal waar... Als je vroeg je mol kwijt raakt, kan je je nieuwe mol ook weer kwijt raken, en de volgende, en dan weer.

Jammer dat Dennis er uit ligt, hij was een leuke kandidaat en helaas ook mijn vierde mol op rij die het spel moest verlaten. Dit keer wist ik het zeker.  :-\\
In mijn pool had ik hem afleveringen lang als winnaar ingevuld, maar dat wordt hem dus ook niet meer.

 :-\\

Wie word je 5e mol ?  want dan neem ik die zeker niet  ::rofl::

Offline G-root

  • Winnaar De Mol pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Poolwinnaar EK '12, Tour '19, Giro '20
Re: [Kandidaat] Dennis
« Reactie #563 Gepost op: 26-02-2009, 23:04:30 »
Dennis was zo verdacht in de trein dat ik hem even als Mol begon te overwegen ... en toen Viv die zei dat Dennis haar steeds wilde laten saboteren .... zou geniale tactiek zijn voor De Mol ... pacten aangaan en dan die anderen laten mollen.
Spelletje ?! - It's a way of life !

Offline Lautjuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I survived WIDM 1999 - 2014 (& 5 Televiziergala's)
Re: [Kandidaat] Dennis
« Reactie #564 Gepost op: 26-02-2009, 23:28:42 »
Hè, had ik net een hint gevonden naar Dennis, ligt 'ie er uit  ::rofl::

Maar leuke verrassing, had verwacht dat het Anniek zou zijn!

Offline limone

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • let love rule
Re: [Kandidaat] Dennis
« Reactie #565 Gepost op: 27-02-2009, 09:54:46 »
Toen ik vanaf het begin voor Sebas ging als mol heb ik in Dennis altijd een winaar gezien (behalve schot voor de boeg) vond 'm bloedfanatiek. Tevens vond ik de wie=dennis hint van een dergelijk peppie en kokkie nivo dat ik hem nog steeds niet zag als mol, de laatste weken echter kwamen er steeds meer hints die plausibel waren dat ik deze week toch om ging en Dennis als mol in heb gevuld, een groot deel wat mij dit deed besluiten is ook dat ik de anderen zo niet-mollen vind, (behalve Jon die is voor mij nog het meest acceptabel)dat Dennis het gewoon MOEST zijn.

Niets in dit programma is echter wat het lijkt, dus.... kandidaat Dennis, ik vond je een aanwinst voor de serie en ik heb van je genoten,  ::bravo:: dank je wel!

Ik kan me hierin alleen maar bij aansluiten!! Erg jammer dat je er uit bent. Het was hylarisch met jou!! Hoop dat je op de MFD komt!!

 ::bravo::
I got that tunnel vision going through my  head

Offline Yesse

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Dennis
« Reactie #566 Gepost op: 27-02-2009, 10:37:34 »
Ik kan me hierin alleen maar bij aansluiten!! Erg jammer dat je er uit bent. Het was hylarisch met jou!! Hoop dat je op de MFD komt!!

 ::bravo::
Heeft niemand zijn nummer :P Dan kunnen we hem bellen en eisen dat hij naar de MFD komt :P Ik heb namelijk het idee dat ie niet komt (hij was ook al niet op de perspresentatie enzo) 

Offline Sjappie

  • Winnaar pool ER 2005
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Dennis
« Reactie #567 Gepost op: 27-02-2009, 10:42:35 »
Na Sebastiaan, Rick nu ook Dennis eruit, tjonge!

Echt grappig van zijn haar. Ik zat echt te denken: "huh, er is iets, maar wat... ???, Zou Viviënne hem met een tondeuse bewerkt hebben?

Offline IDM

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Dennis
« Reactie #568 Gepost op: 27-02-2009, 12:35:13 »
Ik BAAL dat Dennis eruit is  :\'(
Ik vond hem echt een hele leuke, grappige speler. Hij was niet mijn mol, maar ik had hem heel graag in de finale gezien. Ook ik verwachtte Anniek als afvaller inderdaad.
Laten we jabberen.

Offline Long Tall Erne

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] Dennis
« Reactie #569 Gepost op: 27-02-2009, 15:38:12 »
Hebben we voor niets het intypen van D E N N I S vooruit, achteruit, versneld, vertraagd, met en zonder geluid afgespeeld ........................... :-[
Ik ga me even ophangen op de wc ;-)

Offline WIDMJokertje

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • ;D
Re: [Kandidaat] Dennis
« Reactie #570 Gepost op: 27-02-2009, 17:12:32 »
Serieus, na Froukje gunde ik het Dennis het meest. Hij was zó fanatiek, maar niet zoals Milouska, maar meer als Fredje enzo.

Dennis, je was geweldig!  ::ok::

Offline Qper

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] Dennis
« Reactie #571 Gepost op: 27-02-2009, 17:23:00 »
Ik ben er blij mee, omdat ik mijn 2e verdachte kan wegstrepen en nu met 5% zekerheid durf te stellen dat Jon de mol is..... Daarentegen is Dennis wel degene die ik de overwinning of iig een finaleplek zou gunnnen.... Een fanatieke en slimme speler imo...  Ik had liever Anniek zien vertrekken... (Vivienne haalt het meeste geld binnen, dus heeft het meeste recht op de pot imo...)

Offline Nîcky

  • Winnaar pool De Farm 2005
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie is de .... Mol???
Re: [Kandidaat] Dennis
« Reactie #572 Gepost op: 1-03-2009, 15:10:31 »
Ik vond het jammer dat Dennis eruit ging hij was mijn favouriete kandidaat maar, ondanks alles heeft hij het goed gedaan.! ::bravo:: ::jaja::

Offline Injetta01

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Dennis
« Reactie #573 Gepost op: 1-03-2009, 15:26:45 »
In het begin vond ik Dennis en te relaxte houding hebben: ik ben niet de Mol...
Maar gaande de rit vond ik hem toch erg leuk spelen. Die opmerking tegen Hans. Jij Hans is dat zo? Hebben we wel 1900?? Klopt dat wel??
Ik vond dat zo leuk....

Hij heeft het echt goed gespeeld, maar ik vrees dat zijn pact met Viv hem uiteindelijk de das om heeft gedaan.
Je ziet dat hij vanaf het begin al heel erg naar Viv trekt. Hij wil steeds dingen samen met haar doen, afspraken maken, etc.
Dat kan 2 dingen betekenen. Hij dacht dat zij niet de Mol was, maar een hele goede speler en wilde zo zijn eigen kansen verhogen...
Of.. hij denkt als vanaf vrij snel dat zij de Mol is en wilde haar zo goed in de gaten houden.
Dat laatste houd ik nl. ook nog open als mogelijkheid. Dat hij iedereen wilde laten geloven helemaal op Jon te zitten, maar ondertussen dus op Viv te zitten. En nu hij eruit ligt, weet hij zeker dat zij het niet is, maar ...

Mmmm, klopt niet helemaal. Want hij is nu zo stellig dat hij het weet en dat kan alleen maar als hij dus Viv niet verdenkt en alles op Jon of Anniek heeft ingezet. En omdat hij eruit ligt weet hij nu wie van de 2 het is...

als het dan toch Viv is, kan ik me voorstellen dat hij zijn pet opeet!

Offline Donderwolk

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] Dennis
« Reactie #574 Gepost op: 3-03-2009, 23:55:57 »
Ik denk dat het pact met Vief ook niet zo goed was voor Dennis, mits Jon idd de Mol blijkt te zijn.
Hij was al langer zo goed als zeker dat Jon het was, en Vief had volgens mij nog wat meer twijfels. Hij maakte het spel voor haar makkelijker, maar hij heeft zichzelf er niet mee geholpen.

Ik vraag me ook af of het geven van die vrijstelling aan Anniek nou wel het meest verstandig was. Hij wist 100% zeker dat het niet Vief was. Hij zou 100% voor Jon gaan als mol, maar hij liet de deur voor Anniek als mol open op een piepklein kiertje. Kortom hij liep met het weggeven van de vrijstelling aan Vief een grotere kans het in de test tegen een mogelijke mol op te moeten nemen. 




Offline Daedalus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie de Mol is?
Re: [Kandidaat] Dennis
« Reactie #575 Gepost op: 4-03-2009, 00:05:26 »
Als hij wist dat Vief niet de mol is, dan is het juist wel slim haar de vrijstelling te geven. Dat betekent dan wellicht dat hij twijfelt tussen Jon en Anniek. Als één van die twee eruit was gegaan, had hij geweten wie de mol is.
The British are not impressed.

Offline Niuno

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Sla is zeg maar echt mijn ding
Re: [Kandidaat] Dennis
« Reactie #576 Gepost op: 4-03-2009, 00:41:45 »
Als hij wist dat Vief niet de mol is, dan is het juist wel slim haar de vrijstelling te geven. Dat betekent dan wellicht dat hij twijfelt tussen Jon en Anniek. Als één van die twee eruit was gegaan, had hij geweten wie de mol is.

Met 2 potentiële mollen de test doen, als 1 van de 2 idd de mol is, dan voor Dennis 50% kans om door te gaan.
Als je 1 van de 2 potentiële mollen de vrijstelling geeft:
a:  Als het idd de mol is, dan 67% kans om door te gaan
b:  Toch kandidaat, blijft het bij 50%
Dat maakt gemiddeld 58% kans om door te gaan.

Dan net de vraag wat Dennis belangrijker vindt: Meer kans op doorgaan of weten wie de mol is, maar met meer kans eruit te vliegen.

Ikzelf zal het aan de mol geven.
Neen, ik zit niet in een tunnel. Het is gewoon aXel!

Offline Joff

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Dennis
« Reactie #577 Gepost op: 6-03-2009, 23:40:27 »
God ik wist zo zeker dat Dennis de mol moest zijn... ::oink::

Offline kwarkje

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Dennis
« Reactie #578 Gepost op: 7-03-2009, 01:51:50 »
Als hij wist dat Vief niet de mol is, dan is het juist wel slim haar de vrijstelling te geven. Dat betekent dan wellicht dat hij twijfelt tussen Jon en Anniek. Als één van die twee eruit was gegaan, had hij geweten wie de mol is.
Nee dat is niet slim want dan word zijn kans minder. Maar ik meende ergens in een aflevering viv te horen zeggen dat ze de pot met Dennis wel wilde delen ( zijn niet precies de woorden maar ik dacht dat het daar op neer kwam) Dan is het wel slim om de vrijstelling aan Viv te geven

Offline ishtara

  • winnaar WIDMjr-pool 2008
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Dennis
« Reactie #579 Gepost op: 7-03-2009, 21:06:28 »
o ja! Dat beloofden ze elkaar, de pot te delen  ::rofl::, goeie voor het vragenvuur, en vief, heb je de helft al aan Dennis gegeven? Ik geloof er niks van  ::ohno::
'Mensen struikelen niet over bergen, alleen over molshopen' (Confucius)