Auteur Topic: [Kandidaat] Viviënne  (gelezen 128667 keer)

Offline Badeendje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Viviënne
« Reactie #20 Gepost op: 2-01-2009, 15:07:08 »
Zie hier, de verliezer! Weet ik zeker! Denk ik! Hoop ik....nouja, ze mag ook wel winnen, maar ik zou het leuk vinden als ik het eens keer goed heb! ::hypocriet::

Offline moffelsch

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Viviënne
« Reactie #21 Gepost op: 8-01-2009, 22:07:32 »
Vivieanne is denk ik de mol, zij liet Paula bij het partjesspel de partjes behouden en wist dat niemand ze zo zou krijgen. Ideaale mollenstreek eerst zelf partjes verzamelen en dan onder haar voorwaarden doorgeven.  8)

Offline -ELISE-

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Viviënne
« Reactie #22 Gepost op: 8-01-2009, 22:15:04 »
Dr was een hele leuke quote./ Gaan we nog opzoeken. Staks als je GOEDE uitzending online staat
Life is an adventure. Just see the opportunities and go!

Offline Vieffan

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Viviënne
« Reactie #23 Gepost op: 9-01-2009, 18:01:38 »
Dr was een hele leuke quote./ Gaan we nog opzoeken. Staks als je GOEDE uitzending online staat
ze je die er nog op? :P

Offline Iris_77

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Viviënne
« Reactie #24 Gepost op: 9-01-2009, 18:07:13 »
Heb 't net ook al in het topic van aflevering 1 gezet, maar vond dat het hier ook maar moest staan. (Dus sorry voor 't cross-posten)

Ik vond het stukje met Vivienne bij de eerste opdracht heel opvallend en kreeg er meteen een 'dit-is-een-hint-gevoel' bij. Als Vivienne tegenover de vorige Mollen gaat zitten, zegt Dennis: 'Hallo Vivienne, weet jij wie wij zijn?' En zij antwoordt dan: 'Ja, dat weet ik ja. Mollen.'

Ik had meteen het idee dat er bedoeld werd dat iedereen in die kamer een Mol was/is, dus ook Vivienne. Dat komt ook door de hele houding van Vivienne (beetje lacherig vanaf 't moment dat ze de kamer binnenkomt), maar ook door haar antwoord. Ze had ook kunnen zeggen: 'Ja, ik weet wie JULLIE zijn, JULLIE zijn Mollen.' Maar zoals ze nu antwoord geeft, kun je er dus van maken 'Ja, ik weet wie WIJ zijn. WIJ zijn Mollen.'

En ik geloof dat hele 'er-is-nog-geen-Mol-verhaal' niet, want een Mol moet voorbereid zijn op alles. De Mol weet dus ook dat er wél een Mol is en laat dat weten met haar antwoord: 'Weet jij wie wij zijn?''Ja, wij zijn Mollen.'

Offline Iris_77

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Viviënne
« Reactie #25 Gepost op: 13-01-2009, 22:51:25 »
Niemand die iets kan met bovenstaande?
Ikzelf zie dit namelijk wel als een hint, maar ben ook benieuwd naar jullie meningen. (Anders slaat de tunnelvisie wel erg vroeg toe  ;) )

En Vivienne stond bijna onderaan, dus wilde haar iets naar boven halen...

Offline califax

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] Viviënne
« Reactie #26 Gepost op: 13-01-2009, 22:53:46 »
Zie hier nix in... Denk niet dat zij de mol is.

Offline Joost2

  • winnaar pool pelgrimscode 2013
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] Viviënne
« Reactie #27 Gepost op: 14-01-2009, 00:18:24 »
Voor aanvang van aflevering 1 zag ik Viviënne als mijn mol.
Maar na aflevering 1 ben ik daar van terug gekomen. Ik zie haar eerder eindigen als winnares.

Want in de loodsopdracht doet ze weinig verkeerd, goed in het begin Sebastiaan niet horen terwijl ze samen met Froukje volgens mij kwebbelend er langs loopt. Maar verder, ze stond ruim op tijd op haar plek van de groepsfoto. En bij het onderhandelingsspel met de topito's gaf ze haar topito's meteen af aan Paula. Goed, je kunt zeggen: terwijl ze dat deed drukte ze Paula op het hart: maakt niet uit wat er gebeurd, maar geef onder geen beding de vrijstelling aan Rick. Dus dat kan gezien worden als mollenstreek, want indirect zorgde Viviënne er dus voor dat er op het laatst nogmaals geld uit de pot ging.

Verder vond ik haar binnenkomst in het kamertje waar de SMS zetelde echt  ;D
Meteen die blik van: "ik weet wie jullie zijn" en dan haar antwoord wanneer er gevraagd wordt: "Weet jij wie wij zijn?" "Ja,  ::tandpastasmiley::, mollen!  8)" Nee, leuke kandidaat die Viviënne  :) (tis weer zo'n serie waarvan ik het merendeel van de kandidaten niet ken) Alleen Dennis (Try Before You Die) en Paula (Get the Picture) ken ik. Ik heb trouwens wel een aantal afleveringen van Deadline gezien, maar ik had geen idee dat Vivïenne het was die de rol vertolkte van de high tech dame bij het rechercheteam  :-[
Petra, Sigrid, John, Astrid, Lottie, Fré/Peggy, Dick, Dunya, Viv, Arjen, Anna, Hade, Janine/Carolien, Sophie, Chris, Ellie, Sigrid, Jan, Sarah, Nathan

Offline jamis

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Viviënne
« Reactie #28 Gepost op: 14-01-2009, 11:46:24 »
Vivienne, was de enige met een gekleurde jas aan op de groeps foto, heeft dat er iets mee te maken?

Offline califax

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] Viviënne
« Reactie #29 Gepost op: 14-01-2009, 12:10:24 »
Vivienne, was de enige met een gekleurde jas aan op de groeps foto, heeft dat er iets mee te maken?


Dat was Froukje :S

Offline Vieffan

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Viviënne
« Reactie #30 Gepost op: 14-01-2009, 16:40:44 »
::rofl::

Offline yessie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Viviënne
« Reactie #31 Gepost op: 14-01-2009, 21:59:40 »
Velen zijn aan het mollen denk ik, maar Vivienne toch zeker ook wel. Het volgende viel mij op.
In de hal zit Vivienne erg veel te kletsen met Froukje en daardoor de oproep van Sebastiaan niet horen. Daarnaast heeft Vivienne niet op haar positie gelet. Vivienne kan dan wel snel op haar plaats staan maar ze loopt daar geregeld weg. Vivienne staat bij Sebastiaan als Rick Dennis en Jon bij elkaar staan op 1 plek. Zij laat eerst Sebastiaan zijn gang gaan door Dennis op die plek te willen en als Sebastiaan zich bedenkt Vivienne de "goedheid" zelve is door aarzelend Rick te gaan zeggen. Vivienne gaat weer van haar plek en ziet een chaos bij de schermen. Vast een check hoe de stand van zaken was. Hans moet uiteindelijk helemaal bovenin zijn en komt Vivienne tegen die zegt dat hij helemaal naar boven moet. Schijnbaar een goede actie maar na de uitleg van Sebastiaan gaat Vivienne verwarring zaaien en tijd rekken door hem allerlei kanten naar boven te willen sturen.

Offline Vieffan

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Viviënne
« Reactie #32 Gepost op: 15-01-2009, 07:20:13 »
ben je daar boven geweest? Maar het kan ook daar boven zijn of daar boven of daar boven! ;D

Offline tinman

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • ...zodat ik je goed kan zien!
Re: [Kandidaat] Viviënne
« Reactie #33 Gepost op: 15-01-2009, 23:27:07 »
compleet onzichtbaar deze aflevering... zoals het hoort bij een mol  ::tandpastasmiley::


Offline IDM

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Viviënne
« Reactie #34 Gepost op: 16-01-2009, 10:15:03 »
Mijn oog is ook meer op Vivienne gaan vallen deze aflevering.
Dat komt volgens mij door het fenomeen 'tunnelvisie' waar ik nu aan lijd sinds ik het lumineuze idee heb gekregen dat het feit dat Vivienne in de intro te zien op het moment waar wij zeker weten dat ze aan het liegen is (eerste mollenstreek) en ik nu dus ernstig denk dat dit een hint is.

 ::trots::
Laten we jabberen.

Offline narcissus

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Enjoy all the little things in life!
Re: [Kandidaat] Viviënne
« Reactie #35 Gepost op: 16-01-2009, 10:43:28 »
Over die 2en gesproken!!: De naam Vivienne bevat
 
2: v
2: i
2: e
2: n

Dit zou er dus op kunnen wijzen dat Vivienne de mol is...
Carpe Diem!!!

Offline KillerDream

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] Viviënne
« Reactie #36 Gepost op: 16-01-2009, 12:12:04 »
Over die 2en gesproken!!
Scherp opgemerkt!
Leek zo duidelijk naar Dennis te wijzen die tweeën.

Offline yessie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Viviënne
« Reactie #37 Gepost op: 16-01-2009, 19:11:15 »
Als Vivienne de mol zou zijn, waarom zit ze dan in een positie bij het reuzenrad waar ze geen enkele invloed kan uitoefenen. Dat bevreemd mij.

Offline Long Tall Erne

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] Viviënne
« Reactie #38 Gepost op: 19-01-2009, 13:11:55 »
Ze had zelf geen invloed op die positie... foutje van de redactie of een opgezet plan?
Ik ga me even ophangen op de wc ;-)

Offline Vieffan

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Viviënne
« Reactie #39 Gepost op: 20-01-2009, 15:08:32 »
ik ben er niet zelf achter gekomen dus alle credits naar die het vond:
rugzak geleend?