Auteur Topic: [Kandidaat] Viviënne  (gelezen 128640 keer)

Offline xTwinklestar

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • GOOO VIV! =D
Re: [Kandidaat] Viviënne
« Reactie #160 Gepost op: 19-02-2009, 22:33:04 »

Ik hoop wel dat ze in de finale komt!


Jaaaa ik ook   ;D
Viviënne = toppertje!

Offline chocolat

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Viviënne
« Reactie #161 Gepost op: 19-02-2009, 22:37:12 »
Vivienne maakt het ons makkelijk. In haar eentje ervoor zorgen dat de groepjes gasten helemaal kloppen en met haar aantekeningen het op volgorde zetten erg makkelijk maken, zorgt voor veel geld in de pot. Zeer onmols. Vivienne heb ik nu echt afgeschreven als mol.
Ik hoop wel dat ze in de finale komt!


Ik zou het een slimme zet vinden als je al veel verdacht wordt maar niemand verdenkt haar juist en dan is het wat minder slim lijkt me.  ::)

Offline Celeone

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Viviënne
« Reactie #162 Gepost op: 19-02-2009, 22:37:55 »
Heeft Yvon in serie 5 ook gedaan, die had een stevig pact met Marc-Marie.

De situatie lag wel wat anders vind ik. Marc Marie verdacht Yvon als ik het goed had en dan is het als Molzijnde misschien een zet om ervoor te zorgen dat er wat verdenking van je afgaat. Niet dat dat zou werken, want het was een verschrikkelijke mol... Ik vond het bij haar ook een vreemde zet, maar het is wel begrijpelijker dan in dit geval als we ervan uitgaan dat Dennis de mol is.

Dennis heeft met zo'n complot verder totaal geen voordelen als hij de mol is, want Viviënne verdenkt hem helemaal niet en de rest verdacht hem ook zo goed als niet.

Offline saem

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • ik ga mollenjagen ipv monsters
Re: [Kandidaat] Viviënne
« Reactie #163 Gepost op: 19-02-2009, 22:40:46 »
De situatie lag wel wat anders vind ik. Marc Marie verdacht Yvon als ik het goed had en dan is het als Molzijnde misschien een zet om ervoor te zorgen dat er wat verdenking van je afgaat. Niet dat dat zou werken, want het was een verschrikkelijke mol... Ik vond het bij haar ook een vreemde zet, maar het is wel begrijpelijker dan in dit geval als we ervan uitgaan dat Dennis de mol is.

Dennis heeft met zo'n complot verder totaal geen voordelen als hij de mol is, want Viviënne verdenkt hem helemaal niet en de rest verdacht hem ook zo goed als niet.

Hij zorgt er zo in ieder geval wel voor dat Viv hem niet verdenkt.
eindelijk heeft het allemaal weer zin gnagna

Offline Lonneke*L

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Viviënne
« Reactie #164 Gepost op: 19-02-2009, 23:38:38 »
Ik zag Viviënne helemaal niet als mol eigenlijk. Geen duidelijke mollenstreken dus zat ik op Sebas. Ik had deze x Viv als mol ingevuld juist omdat ik haar een beetje over het hoofd heb gezien al die tijd. Ik las ook goede dingen op het forum (ook over alle andere kandidaten trouwens). Je zou zeggen ze heeft deze keer in haar uppie 1700 euro binnnengebracht dat is niet mols. Maar ik vond het erg verdacht eruit zien. Viv die als enige alles zo goed heeft opgeschreven en alles precies weet en absoluut wil verdubbelen. Het ging zo gemakkelijk en vlot allemaal dat ik dacht dat ze voorkennis had. Waarom zou ze dit doen als ze de mol is? Ze had de opdracht moeten saboteren zodat ze verdacht zou worden volgens  het pact met Dennis.... Met deze actie verdenkt niemand haar meer, maar als ze de mol is moet ze dan wel flink terugslaan in aflevering 8. Misschien wil ze gewoon winnen en zoveel mogelijk geld in de pot krijgen...Maar het zag er zo verdacht uit die actie !. ???
« Laatst bewerkt op: 19-02-2009, 23:40:19 door Lonneke40 »

Offline Arco Mol Fan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] Viviënne
« Reactie #165 Gepost op: 20-02-2009, 00:01:46 »
Vivienne in haar natte en strakke shirtje tijdens de kloof-opdrachten, genieten!!! ::oink::
ff off-topic: tijd om je sig aan te passen Arco...

Offline luckyluuk12

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] Viviënne
« Reactie #166 Gepost op: 20-02-2009, 00:03:45 »
Vivienne in haar natte en strakke shirtje tijdens de kloof-opdrachten, genieten!!! ::oink::

Haha ja inderdaad. Jammer dat Froukje er al uit was. Die had ik graag in die opdracht teruggezien.  ::love::

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: [Kandidaat] Viviënne
« Reactie #167 Gepost op: 20-02-2009, 00:08:52 »
@Arco: en dat op een groot scherm.. ;)

Offline Vieffan

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Viviënne
« Reactie #168 Gepost op: 20-02-2009, 00:39:07 »
Vivienne in haar natte en strakke shirtje tijdens de kloof-opdrachten, genieten!!! ::oink::

::rofl:: ::rofl:: ::rofl:: ::rofl:: ::rofl:: ::rofl:: ::rofl:: ::rofl:: ::rofl:: ::rofl:: ::rofl:: ::rofl::

Ik heb hier echt heel erg hard om gelachen wat je vast al dacht :P.

Wij hebben een erg grote tv, je mag de aflevering hier nog wel eens kijken hoor :P

Offline Arco Mol Fan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] Viviënne
« Reactie #169 Gepost op: 20-02-2009, 00:44:10 »
Wij hebben een erg grote tv, je mag de aflevering hier nog wel eens kijken hoor :P

En dan met jou samen kwijlen zeker? :P ::jaja::
ff off-topic: tijd om je sig aan te passen Arco...

Offline saroja

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Viviënne
« Reactie #170 Gepost op: 20-02-2009, 09:43:18 »
Nee, geef mij Sebas maar tijdens die opdracht. Jammer dat ie er net uit was ;)

Offline S-type

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] Viviënne
« Reactie #171 Gepost op: 20-02-2009, 09:44:41 »
Stelletje pubers  :P

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: [Kandidaat] Viviënne
« Reactie #172 Gepost op: 20-02-2009, 10:08:10 »
Viviënne is de Mol niet. Ze verdient 2400 euro op het autokerkhof, haalt met Sebastiaan 4250 euro uit kistjes en verdient 1700 euro in het hotel. Verder zijn er nog veel meer positieve acties te noemen.. (Sebastiaan corrigeren in de loods, topitos afgeven, het woord 'maar' toevoegen in het theater, geen geld willen uitgeven op de veiling, watermeloen herkennen, taxi-opdracht prima uitvoeren.)

Offline Vieffan

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Viviënne
« Reactie #173 Gepost op: 20-02-2009, 11:40:33 »
En dan met jou samen kwijlen zeker? :P ::jaja::
ja, maar niet om het zelfde ::rofl::

Offline WIDMJokertje

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • ;D
Re: [Kandidaat] Viviënne
« Reactie #174 Gepost op: 20-02-2009, 11:42:46 »
Haha ja inderdaad. Jammer dat Froukje er al uit was. Die had ik graag in die opdracht teruggezien.  ::love::

Yeah!  ;D

En idd @ Heinz, het kan nu echt niet meer dat het Viv is.

Offline Lautjuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I survived WIDM 1999 - 2014 (& 5 Televiziergala's)
Re: [Kandidaat] Viviënne
« Reactie #175 Gepost op: 20-02-2009, 11:45:20 »
Ze is ook zeker mijn mol niet.  :)
Vief doet inderdaad veel te veel goed om nog de mol te kunnen zijn, en daarbij zijn er nog maar weinig hints ontdekt die naar haar wijzen.
Gewoon een slimme meid die geniet van het spel.

Offline udetje

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] Viviënne
« Reactie #176 Gepost op: 20-02-2009, 16:19:02 »
Dat vief alle gasten perfect kende en hier veel geld mee in de pot haalde kan je als onmols zien. Maar ik denk eigenlijk dat ze dit deed om zich totaal niet meer verdacht te maken. Als ze de mol is weet ze van te voren waarschijnlijk al alles over de opdracht, dus kan ze die ook laten slagen. En tadaa! viviënne is de mol niet!
wel dus!!!  ::vergroot::
(Al is het niet zo slim van de mol om zo veel geld op te halen ???)
Niets is wat het lijkt... dus ook niets lijkt op hoe het is(?)

Offline -ELISE-

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Viviënne
« Reactie #177 Gepost op: 20-02-2009, 17:11:25 »
Vief kan het idd gewoon niet zijn.. Als mol haal je niet zo veel geld op. Ook met het serveren.. Als iedereen nee zegt.. als mol ga je daarin mee en ga je niet zeggen van Goh.. ik weet het en het dan ook nog goed doen.
Life is an adventure. Just see the opportunities and go!

Offline tureluurs

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Viviënne
« Reactie #178 Gepost op: 20-02-2009, 18:08:16 »
In dit stadium van het spel hoef je je ook niet meer onverdacht te maken hoor, als mol zijnde. Ze hebben je allang door, of niet, maar dat maakt voor de mol in principe niets uit. In het begin is het wel prettig als er niet te veel op je gelet wordt, zodat je ook echt kunt saboteren. Maar de pot is, normaal gesproken, nu wel zo'n beetje gemaakt, dus als Viv echt de mol is en nu alleen geld binnenhaalt om zich niet verdacht te maken, denk ik : onzin.
De enige reden waarom ik Viv nog ooit als mol kan zien is als volgende week blijkt dat iets dat de kandidaten toch echt heel graag willen, héél veel geld gaat kosten.
Overigens heb ik nog wel een goede reden om Vivienne niet te verdenken: mijn partner denkt dat ze het is en geloof me, die heeft het nog nooit goed gehad  ;)

Offline Else

  • Forumlid
  • Nothing more deceptive than an obvious fact.
Re: [Kandidaat] Viviënne
« Reactie #179 Gepost op: 20-02-2009, 21:56:46 »
Ik vroeg me dit ff af: wat gebeurt er eigenlijk als allebei de kandidaten het fout hebben in de finale??
(gaat dan het geld naar de mol ofzow??) ???