Vandaag viel mij opeens iets te binnen: de eerste 3 afvallers (Kelly, Channy en Jeffrey) zijn de enige 3 die hun voornaam met een y eindigt. Op zich niets bijzonders, maar wel als je weet dat deze 3 samen zijn voorgesteld bij café de mol.
De volgorde dat de kandidaten voorgesteld zijn was:
1) Joke
2) Steve
3) Katrien
4) Bahador
5) Channy
6) Kelly
7) Jefrey
Pascale
9) Lloyd
10) Pieter
Daarnaast viel mij ook op dat de foto's op een bijzondere manier gerangschikt werden:
eerst op de onderste rij van links naar rechts, en daarna op de bovenste van rechts naar links.
de fotorij is dus:
Pieter-Lloyd-Pascale-Jeffrey-Kelly
Joke-Steve-Katrien-Bahador- Channy
Het zou natuurlijk kunnen dat ze de fotorij afgaan(en dan is Baha de volgende), maar dat lijkt me net te voorspelbaar.
Maar ik denk het volgende:
Bij de eerste 3 afvallers viel eerst Kelly af (degene die als middenste werd voorgesteld), dan Channy (die er net voor) en dan Jeffrey (er net achter)
Als er iets inzit moet als volgende iemand afvallen die in het midden van een reeks zat, dan de eerste en dan de laatste van de reeks
ofwel de volgende reeks afvallers is (Lloyd-Pascale-Pieter) of (Steve-Katrien-Joke-Baha)
Ik geloof niet dat Gilles en Frances de afvaller of mol kennen, maar Gilles DC heeft de filmpjes getoond en hij weet alles en kan perfect er iets tussen gestoken hebben.
Zondag weten we of hier iets meer inzit, of dat het gewoon toeval is.