Hij trekt me tòch richting tunnel na 'de dans ontspringen'.
-het hele gedoe in de eetzaal lijkt wel een toneelstukje, achter de bank verschuilen, schoen weggooien. rond rennen en capriolen uithalen, maar er gebeurt niets en het gaat allemaal van z'n tijd af. Al eerder genoemd het saillante detail het lezen van de hint 'wat is links wat is rechts' (verwisselen van porto's). Vervolgens opent hij daar het linkerkistje waar Renee later geld uit haalt, maar hij verkent het kistje totaal niet, is er niet in geinteresseerd.* Ziet in de balzaal ernaast geen twee hints (want hij schijnt niet met de uv lamp) maar vind wel de joker om kandidaats over te komen. Wat Heinz net al noemde, het afschieten van hem was een perfect shot, ik wilde bijna een screenshot -gifjes maken lukt mij niet- plaatsen.
En door zijn busballade ('Ne me quite pas' -hoe ironisch!) worden er toch wel een paar verliefd op hem (vrij naar Splinter) lijkt mij zo.
Hij speelt het spel misschien nog wel brutaler dan Jeroen in Toscane. Dit gebeurt allemaal vol in beeld!
*we horen in de montage dat het muziekdoosje begint te spelen en Lakshmi vertelde dat het kistje met geld geen geluid maakt en de andere twee kistjes muziek maken. Dat zou betekenen dat Renee in dit kistje dus helemaal geen geld had gehaald...
Ik ga de tunnel niet in maar kom wel even kijken...