Denk dat Marije niet ontsnapte omdat Splinter de sleutelbos met twee sleutels weg gooide en daarna druk wilde zijn met opdrachten doen (en 500 euro wegmoffelen).
Vind haar ook gewoon niet anders dan anders. Ze is toch altijd luid aanwezig met haar hart op de tong?
Denk dat ze een kandidaat is met een pechdag, behalve dan dat Renée haar (mogelijk) gered heeft van de executie.
Dat denk ik ook. Volgens mij had ze inderdaad een hele beroerde dag. Ze leek ook wel wat emotioneler dan anders? Als ze de mol is (wat op zich briljant zou zijn) acteert ze dit uitmuntend, maar ik denk dat ze het oprecht moeilijk had. En dat ze deze aflevering van een rood scherm is gered door Renée.
Ik hoop het niet voor haar, maar ik vrees dat ze de volgende afvaller zal zijn. Ik vind haar trouwens ook wel wat dubbel in haar reactie: beweren dat ze altijd eerlijk is en voor geld gaat, maar ze was natuurlijk ook 1 vd 3 die 5000 euro uit de pot wilde halen in ruil voor voorkennis.
Voor mij nu toch echt een kandidate, inderdaad: aanwezig en met haar hart op de tong. Misschien wel wat té open, want waarom zou je vragenlijsten met een mede-kandidaat bespreken? De enige verklaring die ik daarvoor heb is dat ze enorm twijfelt over of ze op de juiste mol zit (dat ze zelf nog de mol kan zijn, geloof ik niet meer). Ik ben benieuwd wat er verder gaat gebeuren.