Auteur Topic: [kandidaat] Marije Knevel  (gelezen 47342 keer)

Offline FS

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat] Marije Knevel
« Reactie #220 Gepost op: 7-02-2021, 14:27:00 »
Zowel Marije als Charlotte draaide de gemiste foto van Joshua niet om bij fotogeniek. Marije riep zelfs dat linksboven altijd de beste gok is terwijl de gemiste foto in t midden hing op t bord van Lakshmi

Onmols en vette streep door haar.

Offline Femmmmmm

• Forumlid
« Reactie #221 Gepost op: 7-02-2021, 14:47:26 »
Gooi 'm hier ook even in!

Is het diemand opgevallen dat Marije zowel bij de schakelaar opdracht als bij de gevangenis iets niet kon lezen/zien? Ze was bij schakel opdracht moeilijk aan het knijpen met haar ogen om Splinter's nummer te zien en bij de gevangenis vroeg ze "heeft iemand een bril?'.

Ook bij de executie deed ze gek met haar ogen aan het begin, also ze het lastig vond om te zien. Deed ze dit ook in andere aflveringen of heeft ze echt een brilletje nodig? 😉

Offline Pierce_Brosnan

• Forumlid
  • Geslacht: Man
« Reactie #222 Gepost op: 7-02-2021, 15:34:43 »
Marijn flink verdacht gemaakt en baalde dat Rene niet koos om haar en Charlotte haar scherm te zien. De twee die zij het meest zou verdenken.

Zou dan juist denken weg met Charlotte of juist te weten komen dat Rene zelf naast zit. Maar aan de andere kant weten Splinter en Rocky dan ook meer. Want stel Charlotte zou groen hebben weet je nog niks of juist als zij de mol is weet Marijn weer meer.

Marijn naar huis volgende week.

Offline Tunneltelevisie

• Forumlid
  • Aan het einde van de tunnel... zien we de mol!
« Reactie #223 Gepost op: 7-02-2021, 16:33:04 »
Denk dat Marije niet ontsnapte omdat Splinter de sleutelbos met twee sleutels weg gooide en daarna druk wilde zijn met opdrachten doen (en 500 euro wegmoffelen).

Vind haar ook gewoon niet anders dan anders. Ze is toch altijd luid aanwezig met haar hart op de tong?

Denk dat ze een kandidaat is met een pechdag, behalve dan dat Renée haar (mogelijk) gered heeft van de executie.

Dat denk ik ook. Volgens mij had ze inderdaad een hele beroerde dag. Ze leek ook wel wat emotioneler dan anders? Als ze de mol is (wat op zich briljant zou zijn) acteert ze dit uitmuntend, maar ik denk dat ze het oprecht moeilijk had. En dat ze deze aflevering van een rood scherm is gered door Renée.

Ik hoop het niet voor haar, maar ik vrees dat ze de volgende afvaller zal zijn. Ik vind haar trouwens ook wel wat dubbel in haar reactie: beweren dat ze altijd eerlijk is en voor geld gaat, maar ze was natuurlijk ook 1 vd 3 die 5000 euro uit de pot wilde halen in ruil voor voorkennis.

Voor mij nu toch echt een kandidate, inderdaad: aanwezig en met haar hart op de tong. Misschien wel wat té open, want waarom zou je vragenlijsten met een mede-kandidaat bespreken? De enige verklaring die ik daarvoor heb is dat ze enorm twijfelt over of ze op de juiste mol zit (dat ze zelf nog de mol kan zijn, geloof ik niet meer). Ik ben benieuwd wat er verder gaat gebeuren.
Tunnels, tunnels en nog eens tunnels. ;-)

Offline Rozz75

• Forumlid
« Reactie #224 Gepost op: 7-02-2021, 17:10:24 »
Marijn flink verdacht gemaakt en baalde dat Rene niet koos om haar en Charlotte haar scherm te zien. De twee die zij het meest zou verdenken.

Zou dan juist denken weg met Charlotte of juist te weten komen dat Rene zelf naast zit. Maar aan de andere kant weten Splinter en Rocky dan ook meer. Want stel Charlotte zou groen hebben weet je nog niks of juist als zij de mol is weet Marijn weer meer.

Marijn naar huis volgende week.

Ehhmm ze heet marije!

Offline Run

• winnaar WIDM-pool 2017
  • Forumlid
« Reactie #225 Gepost op: 7-02-2021, 17:28:50 »
Is er wat laat achtergekomen om zelf verdacht te worden als strategie en doet dat nu, in een fase dat iedereen al een mol heeft.

Offline AstridM

• Forumlid
« Reactie #226 Gepost op: 7-02-2021, 17:43:34 »
Gooi 'm hier ook even in!

Is het diemand opgevallen dat Marije zowel bij de schakelaar opdracht als bij de gevangenis iets niet kon lezen/zien? Ze was bij schakel opdracht moeilijk aan het knijpen met haar ogen om Splinter's nummer te zien en bij de gevangenis vroeg ze "heeft iemand een bril?'.

Ook bij de executie deed ze gek met haar ogen aan het begin, also ze het lastig vond om te zien. Deed ze dit ook in andere aflveringen of heeft ze echt een brilletje nodig? 😉

Of ze draagt normaal lenzen, maar kon die nu om de een of andere reden niet in.

Offline Waardenburg

• Forumlid
« Reactie #227 Gepost op: 7-02-2021, 18:07:04 »
Ik kan haar nog steeds niet afstrepen. Bij de bus kan ze 250 pakken, maar kiest voor -350. Toch een serieus verschil van 600.

Offline Joss

• Forumlid
« Reactie #228 Gepost op: 7-02-2021, 22:32:54 »
Ik wil hier wel eens kijken. Hoe ziet deze tunnel eruit?

Ik vond Marije toch wel erg verdacht de laatste twee afleveringen...
Jij hebt zeker ook geen All Risk op je auto...

Offline Waardenburg

• Forumlid
« Reactie #229 Gepost op: 7-02-2021, 22:44:55 »
Op de fotogenie(k)-opdracht na zie ik haar niets aan de pot bijdragen en er zelfs uithalen als het kan.

Offline Jezet

• Forumlid
« Reactie #230 Gepost op: 7-02-2021, 22:56:08 »
Opdracht 6.1
Haalt geld uit de pot en stapt op het goede moment uit de bus, waardoor ze sowieso het einde niet zou halen en geen 250 verdient (Splinter ook)

Opdracht 6.2
Mede door haar mislukte ontsnappingspoging, geen geld verdiend. Goed gemold.
Een goede Mol zorgt dat een kandidaat uitstapt in 6.1, dat doe je niet zelf.

In 6.2 een Ron associatie, niet in staat zijn om je te bevrijden.

Maar alles bij elkaar wel erg veel geld uit de pot. Plus manipuleren, anderen de schuld geven, erg Mols.
Ik boycot Rusland & Russische producten!

Offline Waardenburg

• Forumlid
« Reactie #231 Gepost op: 7-02-2021, 23:11:27 »
Bij fotogenie(k) was ze klem gezet door de keuze van Splinter. Verder zie ik echt niet wat ze heeft bijgedragen aan de pot. Charlotte en Marije lijken elkaar te verdenken. Finalemateriaal allebeide.

Er valt op iedereen iets af te dingen als Mol. Bij Marije kan ik dat het beste beredeneren.

Offline Amethyst

• Forumlid
« Reactie #232 Gepost op: 7-02-2021, 23:32:47 »
Ik kan haar nog steeds niet afstrepen. Bij de bus kan ze 250 pakken, maar kiest voor -350. Toch een serieus verschil van 600.
Plus dat ze uitstapt bij de halte met dit bordje:

Tevens is de tekst "JIJ BLIJFT HIER" mogelijk een hint?
Want Marije de Mol gaat nooit naar huis

Offline Regis Filia

• Forumlid
« Reactie #233 Gepost op: 8-02-2021, 04:29:30 »
Voor mij nu toch echt een kandidate, inderdaad: aanwezig en met haar hart op de tong. Misschien wel wat té open, want waarom zou je vragenlijsten met een mede-kandidaat bespreken? De enige verklaring die ik daarvoor heb is dat ze enorm twijfelt over of ze op de juiste mol zit (dat ze zelf nog de mol kan zijn, geloof ik niet meer). Ik ben benieuwd wat er verder gaat gebeuren.
Ik vind het eigenlijk raar dat veel deelnemers niet willen zeggen wat ze op hun vragenlijst hebben ingevuld. Wat je lievelingseten is, zegt niks over of je de mol bent. Het zorgt er alleen voor dat mensen weten welk antwoord bij welke persoon hoort.
Brevis esse laboro, obscurus fio.

Offline bmol

• Forumlid
« Reactie #234 Gepost op: 8-02-2021, 04:53:18 »
Ik vind het eigenlijk raar dat veel deelnemers niet willen zeggen wat ze op hun vragenlijst hebben ingevuld. Wat je lievelingseten is, zegt niks over of je de mol bent. Het zorgt er alleen voor dat mensen weten welk antwoord bij welke persoon hoort.

Je geeft dus zelf het antwoord al ;)

On topic: Marije lijkt mij hier de onzekere kandidaat. Misschien dat ze daarom ook penningmeester wilde worden in de hoop dat ze daardoor in een belangrijke positie zou komen!
« Laatst bewerkt op: 8-02-2021, 05:04:31 door bmol »

Offline Regis Filia

• Forumlid
« Reactie #235 Gepost op: 8-02-2021, 05:01:17 »
Je geeft dus zelf het antwoord al ;)
Nee? Als de juiste mol weet, maar niet wat de schoenmaat/favoriete kleur/geboorteplaats/favoriete vakantiebestemming van die persoon is, kun je er alsnog uitliggen of in de finale verliezen omdat je het juiste antwoord op die vragen in de test niet weet. Het is dus juist in het voordeel van de kandidaten om de antwoorden van de anderen te weten.
Brevis esse laboro, obscurus fio.

Offline Leendert

• Forumlid
« Reactie #236 Gepost op: 8-02-2021, 09:34:11 »
Nee? Als de juiste mol weet, maar niet wat de schoenmaat/favoriete kleur/geboorteplaats/favoriete vakantiebestemming van die persoon is, kun je er alsnog uitliggen of in de finale verliezen omdat je het juiste antwoord op die vragen in de test niet weet. Het is dus juist in het voordeel van de kandidaten om de antwoorden van de anderen te weten.

Dat is inderdaad een voordeel. Maar als de rest weet welk antwoord bij jou hoort, weten ze dat ze dat antwoord ik ieder geval niet moeten kiezen als ze jou niet verdenken. Het helpt andere kandidaten dus als je die informatie prijsgeeft.

Offline Taupe077

• Forumlid
« Reactie #237 Gepost op: 8-02-2021, 10:26:49 »
Zowel Marije als Charlotte draaide de gemiste foto van Joshua niet om bij fotogeniek. Marije riep zelfs dat linksboven altijd de beste gok is terwijl de gemiste foto in t midden hing op t bord van Lakshmi

Onmols en vette streep door haar.
Euh? Zij is telepatisch? Of denk je dat ze op voorhand gezegd hebben dat Joshua één foto te weinig zou maken en dat die in het midden stond?
Dan kan de regie voorspellen en zouden ze wekelijks de lotto moeten spelen  ::rofl::

Offline Jezet

• Forumlid
« Reactie #238 Gepost op: 8-02-2021, 10:52:19 »
De kans dat Marije de mol is, is klein door de keuze in de executie.

Charlotte had met Marije als mol zeker geen rood scherm gekregen. Ook Renee zou met Charlotte en Marije als haar belangrijkste mollen ook meer vragen op Marije invullen. Dus Splinter of Rocky met rood scherm naar huis. Is niet gebeurt.

Alleen bij het Splinter-scenario, zou Marije de mol kunnen zijn. Renee kiest de minst verdachte persoon voor de test en vult de vragen in op die persoon en weet dat zij het rode scherm hierdoor krijgt. Maar waarom zou Renee dat als kandidaat willen? En waarom zou Renee met een rood scherm op zak niet kiezen voor Splinter met wie zij een band heeft (ze had iedereen kunnen kiezen). De biecht van Renee is duidelijk, geen Splinter-scenario.

Alleen als de biechten duidelijk anders zijn dan de test, dan zou Marije de mol kunnen zijn.

Maar als je kijkt naar het geld, dan is Marije de afgelopen afleveringen zeer verdacht.
Ik boycot Rusland & Russische producten!

Offline Waardenburg

• Forumlid
« Reactie #239 Gepost op: 8-02-2021, 12:47:43 »
Als Renee, zoals Splinter oppert, de test opzettelijk slecht heeft gemaakt dan zou iedereen doorgaan. Het staat me niet helder voor de geest of daar vooraf over overlegd kon worden. Als alle verdenkingen oprecht zijn, wat ze zelden zijn, dan zou je inderdaad verwachten dat Splinter of Rocky exit is als Marije de mol is.