Wat mij bij Florentijn opviel is dat hij nergens verdacht werd neergezet, zoals bij anderen (Renée, Marije, Lakshmi, Rocky) wel het geval was. Bij de laseropdracht een paar heldhaftige dingen zien doen, in een boom klimmen om een schutter uit te schakelen (heeft hij dat ook echt gedaan?), en tot 2x toe anderen voor een schutter waarschuwen. Verder snel uitgeschakeld, mogelijk door de Mol volgens hem zelf. Wat niet het geval blijkt te zijn. Die laseropdracht heeft hij als Mol dan niet goed gepresteerd, maar dat hij in die boom klom blijft bij.
Het meest verdacht toch wel in de fietsopdracht. Ik lees hier dat hij zich op het eind teveel haastte voor een Mol, maar dat vond ik niet. Hij vraagt zelfs nog aan Remco of ze niet terug moesten. En van de aankomst zien we alleen de laatste 5 meter, daar kun je ook geen haast uit afleiden. En dan het gemak waarmee hij met zonnebril voorbij die bordjes reed (aan zijn kant van de weg!)! Als ze een bordje tegenkomen dat Marije wel de Mol wilde zijn, reageert hij nogal vreemd: 'Marije dus ook. Maar in het begin was alleen Lakshmi, hè'. ? Terwijl die eerste groep uit veel meer personen bestond. En bij het invullen van wel/niet zegt hij meteen "niet" bij Renée.
Als Florentijn de Mol is, en dat zou heel goed kunnen, is hij lekker ontspannen en lichtelijk chaotisch.