Nieuws Volg en like ons op Facebook!
Totaal aantal stemmen: 247
Het forum is goed op weg om het de eetste keer fout te hebben in Nederland. Nog een kleine twee weken om uit de Renéehyponose te geraken. Ik zal mijn plicht vervullen en jullie helpen.
Ik zat na aflevering 1 op Renée, ging twijfelen door die 700 euro in aflevering 2, had geen idee meer bij aflevering 3 en 4 maar keerde gelukkig op tijd weer terug bij: Renée (met dank aan Lo die de 700 euro wist weg te poetsen).
Ik duik maar weer de René tunnel in. Het kan toch haast niet anders? Ze zit op de beste mol posities.Ze is warig en vaag.Ze zit volledig op Charlotte omdat die door de montage heel verdacht wordt neergezet.
Gezien de verdenkingen kom je indd wel bij renee uit, jammer dat ze dan zo opvallend geacteerd molt. Niet mijn wensmol iig.
Rocky. Hoop ik! Anders opnieuw een teleurstellend seizoen.
Dus gewoon nuchter blijven. Uiteindelijk kijken we terug op een simpel jaartje eigenlijk.
Nou ja Molekule.
doorbraak was in de impasse
Ook dank aan MartinJ en Heinz herinner ik me, die oog hadden voor de officiele regels van de kasteelproef op de site, waardoor de 700 euro kon ontkracht worden en het een verhaal van 150 euro werd.
Wil iemand me deze nog eens uitleggen in Jip en Janneketaal?
Maar nogmaals, je ziet de opbouw naar de molactie wel duidelijk.
Niet ingelogd
Registreren
Wachtwoord vergeten?
Waarom registreren?
Ga naar:
Nu op de chat
RealityNet
Nu online
623 gasten en 2 vaste bezoekers