Ik heb een theorie over de afvallers en kan deze nergens vinden. Sorry als dit al eens genoemd is dan kan je dit bericht overslaan.
Maar ik keek de eerste uitzending van moltalk terug, die voor aanvang van het seizoen. De kandidaten werden hier in voorgesteld in een kring. Als je kijkt hoe die kring is opgebouwd staan aan de ene helft van de kring de kandidaten die reeds zijn afgevallen en aan de andere helft de kandidaten die nog in het spel zitten. Dit vond ik bijzonder.
In de afbeelding heb ik even neergezet hoe iedereen stond. Dan is de vraag kunnen we hieruit afleiden wie de volgende afvallers zijn, door te kijken wie tegenover de eerste 5 afvallers stonden. Als je ze tegenover elkaar zet krijg je:
- Remco t.o. Renée
- Eric t.o. Marije
- Florentijn t.o. Splinter
- Lakshmi t.o. Charlotte
- Joshua t.o. Rocky
Dan is het dus de vraag of ze de eerste afvaller tegenover de 6e afvaller zetten of tegenover de mol. Dat lijdt tot 2 rijtjes.
6e afvaller: Renée, 7e afvaller: Marije, Verliezend finalist: Splinter, Winnaar: Charlotte, Mol: Rocky
of
6e afvaller: Rocky, 7e afvaller: Charlotte, Verliezend finalist: Splinter, Winnaar: Marije, Mol: Renée