Dit topic was er nog niet
Wat is de beste positie voor de Mol? Deze theorie gaat erover waar de Mol het beste kan saboteren. De Mol zal zich zo vaak mogelijk in deze posities proberen te manoeuvreren. De grens tussen wat een 'positie' is en wat spelverloop is zijn soms een beetje vaag. Mijns inziens had de Mol in de eerste en de tweede opdracht een grote invloed op of hij de beide aanboden van Rik wilde krijgen, of daarvoor al een joker wilde kiezen, respectievelijk uit het spel wilde zijn. Dit zegt iets over de invloed en verantwoordelijkheid die een Mol op zich neemt, en noem ik daarom ook een 'positie'. Hier valt uiteraard over te twisten
Laat ik een aftrap doen:
Door een deur: Ik denk hier dat de Mol het liefst gretig op zijn eigen aanbod ingaat. Wanneer je het op het tweede aanbod laat aankomen sta je toch meer in de spotlights. Je hebt weliswaar meer kans om de andere twee te overtuigen, maar net zo goed kun je overrompeld worden door die twee en gaat het te veel opvallen om voor het geld te kiezen.
Vriend of vijand: De Mol wil zeker nog in het spel zijn wanneer Rik zijn aanbod doet. Was Joshua niet met zijn verzoenende 'unite' gekomen, dan had de Mol kunnen gaan stoken en mensen tegen elkaar op kunnen gaan zetten.
Moltainbiken: Hoe later, hoe beter. Hoe meer er vergeten kan worden wat relevant is en onthouden wat irrelevant is.
Met het risico dat het veel overlapt met de
Molpunten en de
Stemwijzer open ik toch ook maar een aparte poll voor de Molpositie. Deze resultaten kan ik dan ook weer meenemen in mijn Alles Combineren-taarten
Uiteraard mag je meerdere opties aankruisen