@ Leendert Ik vind ook, dat als drie mensen een paard met Joshua associeren (of andersom), dat dat dan zeer waarschijnlijk wel logisch is. Waarom heb jij ze op oranje?
Omdat toen Charlotte en Marije het bord omdraaiden, ze niet heel erg enthousiast reageerden. Marije zei zelfs dat het misschien een verwijzing naar de mol was (wat vreemd is, aangezien Marije op basis van biecht en testvragen juist op Charlotte lijkt te zitten). Charlotte vond dat interessant, maar misschien bedoelde ze dat het interessant is dat Marije Joshua blijkbaar verdenkt.
Maar ik ben het eens dat als die aanwijzing zo consistent doorgegeven wordt, het ogenschijnlijk een logische aanwijzing is. Dus ik vind groen hier ook te verdedigen.
Edit: Joshua was het laatste bord, dus het maakte niet uit, want wat er ook zou gebeuren, het duo zou nog maar één bordje overhebben en dus geen keuze hebben. Ik neem aan dat de mol wel wist dat Joshua op het eind zou zijn. Dus de mol kon bij die foto lekker zijn best doen, want het maakte toch niet uit? (Ik weet niet direct op wie dit slaat. Eigenlijk lijken de paardenfoto’s nog het beste, beter dan Renee en Splinter iig.)