Ik wil hier toch even iets over zeggen. De twist is niet uitgepakt zoals we hoopten (en voor anderen wel), dat levert uiteraard discussie op. Maar 1 verkeerde twist, of mindere opdracht, /aflevering vergalt dit seizoen nog niet toch? /Dat maakt Rick toch geen slechte regisseur of whatever.
Ik vind dat t.o.v de seizoenen 2014-2016 widm weer een goede weg is ingeslagen (m.u.v 2019). 2017,2018 en beide 2020's en ook dit seizoen een iets gelaagdere kant weer zijn op gegaan.
Wat betreft deze twist dan: 3 vrijstellingen vond ik veel zeker met een veiling erbij. Die kant van de uitwerking ervan vond ik ook minder. Maar het idee op papier vond ik zelf wel goed. Ook om die ene opdracht van het gesprekje met Rik in die andere in de trein te laten overlopen i.c.m de executie.
Aan de uitwerking van het idee zitten zeker dingen die beter kunnen. Die moeten ook genoemd worden, maar dat verpest dit verder prachtige seizoen toch niet?
Edit: ik heb dit natuurlijk even getypt voor Heinz bericht hierboven, maar daar sluit ik me denk ik bij aan