Dit was weer een prima leuke aflevering, met toffe opdrachten. Toffe locatie die laatste opdracht, en leuk dat het hele terrein gebruikt is. Zo kun je dus ook troeven verwerken in een opdracht. Sterker nog, kandidaten aanmoedigen om geld te pakken, dat kan dus ook.
De jokers mogen van mij inderdaad ook wel wat minder, alhoewel het me nu minder in de weg zat dan vorige week. Liever gewoon maximaal 1 of 2 totaal per opdracht. Zodat het geld niet helemáál bijzaak wordt...
Overigens, we moeten niet concluderen dat het rode scherm dus bij de andere 3 zat. Tot het tegendeel bewezen is beschouw ik dit gedoe met schermen wegspelen als doorgestoken kaart. Er is voor zover ik nog nooit een opdracht met schermen wegspelen geweest waarbij het rood bij de overgebleven schermen zat. Zolang dat niet gebeurt, is al dat gedoe nep, want statistisch wordt het steeds onwaarschijnlijker (we mogen die kans nu weer met 0,6 vermenigvuldigen).
Dus ik hoop niet dat het Renée - die volgens mij goed zit - op andere gedachten brengt
Ik zou het wel grappig vinden als zij dit spel gaat winnen. Voor mij is inmiddels wel duidelijk dat Marije de mol is. In de gevangenisopdracht (goede opdracht!) was dat wel erg duidelijk.
En als dat blijkt te kloppen, is dat eigenlijk wat mij betreft alwéér een "typische molkeuze".