Ik vond het een best geslaagde aflevering, ondanks dat dit de aflevering zonder afvaller vind (en ik daar niet echt fan van ben)! De opdrachten zaten enorm goed in elkaar en de locaties daarvoor werden ook zeer goed uitgekozen!
Maar... als we toch naar het totale plaatje moeten kijken, ben ik vrij teleurgesteld over de hoeveelheid troeven. Het niet zien van je scherm is dan geen vrijstelling, maar is in principe wel gewoon een voordeel/troef. Ik heb het vorige aflevering ook gezegd: maximum 8 à 10 jokers en 1 à 2 vrijstellingen zijn perfect. Een troef moet je écht verdienen en moet speciaal zijn, niet iets wat je zomaar en heel vaak kan verkrijgen. Volgens mij hebben minstens de helft van de opdrachten tot nu toe een troef bevat en dat is voor mij gewoon teveel. Ik vind dat de nadruk moet gelegd worden op het vinden van de Mol, niet op het verdienen van troeven.
Verder ben ik echt onder de indruk van de meeste opdrachten tot nu toe, want die zitten voor mij echt veel beter in elkaar dan afgelopen seizoenen
Maar het gehele plaatje klopt voor mij gewoon niet zo helemaal.