Stel nu dat het Charlotisme geen wilde fantasie zou zijn, maar de waarheid. Dan haken casual kijkers zoals zij echt massaal af! Dat zou serieus honderdduizenden kijkers kunnen kosten. Die gaan dan op de zaterdagavond ergens anders naar kijken. En de geloofwaarigheid van Rik van de Westelaken als anchorman van het programma zou compleet door het putje gaan. Dus nee, ik denk niet dat men dit doet.
Ja, eens. Ook met de rest in deze post. Als de presentator niet de waarheid vertelt, gaat dat echt ten koste van de hele geloofwaardigheid van dit programma.
(waarbij ik trouwens onderscheid maak in 'bepaalde dingen niet vertellen' en 'onwaarheden vertellen'; dat eerste komt weleens voor, maar dat is prima, het moet nog wel spannend blijven)
Als de presentator ook nog gaat lopen liegen en bedriegen, dan is het einde zoek (Rik de mol, kan echt niet
). En Charlotte is toch echt bekend gemaakt door de presentator als verliezend finalist. Ik had haar graag als mol gezien
, maar nee: dat kan echt niet meer. Ondanks dat ik vorige week best diep in deze tunnel zat, dat eindigde helaas na het zien van afl. 9.
Gelukkig hebben we de gifjes nog in het Charlotte-topic.