Auteur Topic: [kandidaat] Lancelot  (gelezen 17914 keer)

Offline foxhunter

  • Forumlid
  • Andiamo
Re: [kandidaat] Lancelot
« Reactie #20 Gepost op: 20-03-2023, 10:24:45 »
Lancelot lijkt een beetje wereldvreemd, maar eenmaal in de groep sluit hij gewoon aan en krijgt hij weer wat sympathieks, want hij doet lekker mee en lijkt zelfs te mollen.
In Cafe de mol was hij in de poll het meest verdacht met 25%, en daarna Ruben met 20%? Toch een bliksemafleider?

Offline Belgian Mol

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Lancelot
« Reactie #21 Gepost op: 20-03-2023, 10:40:25 »
Hoewel er zeker mols gedrag is, zijn sommige reacties echt impulsief en kandidaats. Neem bijvoorbeeld na het eerste dansje, hij is blij dat het gelukt is en wil niet dat iemand het verpest door nog iets te zeggen.

Ook blij dat ze een figuur als hem hebben geselecteerd. Dit gaat nog vuurwerk geven. Het moet niet allemaal woke en lief zijn.
« Laatst bewerkt op: 20-03-2023, 10:42:12 door Belgian Mol »

Online Mvnl

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Lancelot
« Reactie #22 Gepost op: 20-03-2023, 10:53:32 »
Ze casten altijd wel een beetje kleurrijke uitgesproken kandidaten (voor leuke tv maar ook als prima bliksemafleiders omdat die sowieso aandacht trekken/opvallende dingen doen) en dit vind ik er ook zo eentje.

Online D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum, Winnaar ER Pool 2014
  • Forum Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: [kandidaat] Lancelot
« Reactie #23 Gepost op: 20-03-2023, 13:40:55 »
Ja voor mij ook de enige kandidaat die ik onsympathiek vond overkomen. Verder ook niet heel verdacht. In de eerste opdracht te opvallend en ondoordacht voor een molactie en later bij Lieselot bevrijden anti-mols door voor het geld te willen gaan. Daarnaast zijn de meeste mollen toch vaak wel sympathieke figuren dus dat maakt zijn kans om de mol te zijn denk ik ook nog iets lager.
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline foxhunter

  • Forumlid
  • Andiamo
Re: [kandidaat] Lancelot
« Reactie #24 Gepost op: 21-03-2023, 10:26:50 »
Hoewel er zeker mols gedrag is, zijn sommige reacties echt impulsief en kandidaats. Neem bijvoorbeeld na het eerste dansje, hij is blij dat het gelukt is en wil niet dat iemand het verpest door nog iets te zeggen.

Ook blij dat ze een figuur als hem hebben geselecteerd. Dit gaat nog vuurwerk geven. Het moet niet allemaal woke en lief zijn.
Als mol weet je dat er drie dansjes zijn, en er maar een fout gemaakt hoeft te worden om 500 euro niet te verdienen. Dus doe je je stinkende best in de eerste ronde met het makkelijkste dansje en ben je er trots op dat het gelukt is, om te laten zien dat je goed bezig bent, om het daarna in de tweede ronde net fout te doen. Geld weg. En je zet een trend, je deed je best, maar het ging net fout, dus het is niet erg als de rest ook per ongeluk een foutje maakt.
Impulsief en kandidaats is in dit geval net zo goed uit te leggen als gepland en mols.
Heb je nog meer voorbeelden?

Offline Lo

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Lancelot
« Reactie #25 Gepost op: 21-03-2023, 15:20:16 »
niet allemaal woke en lief
Nou dat is hij toch wel zeker? Hij dramt erdoor Lieselotte te bevrijden (1.07.30). Dat levert bijna een verdrievoudiging van de pot op. Geen mol, te lief ::regenboog::
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline hagriddler

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • carpe f*cking diem !
Re: [kandidaat] Lancelot
« Reactie #26 Gepost op: 21-03-2023, 17:07:46 »
Twee Lotte's, da's voor mij genoeg hints dat Isidoor terug komt  ;) :-X
carpe f*cking diem !
莫尔·内森

Offline Mosquito

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • 'ziende blind'
Re: [kandidaat] Lancelot
« Reactie #27 Gepost op: 22-03-2023, 12:43:23 »
Hij rotzooit met rookmelder bij tijd opdracht, klepje batterij is open. Op een gegeven moment is de melder weg en zien we ze lopen met de zandloper..?
'Ook een fijne dag verder...’

Offline DeMol!

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie is de Mol 2015 - > Sri Lanka
Re: [kandidaat] Lancelot
« Reactie #28 Gepost op: 22-03-2023, 21:51:01 »
Ik heb me echt nog nooit zo oncomfortabel gevoeld rond een kandidaat, en dan heb ik het niet over welke online dingen dan ook. Onsympathiek, neerbuigend over mensen die daadwerkelijk trauma hebben meegemaakt door een rondje trauma olympics te spelen. Typisch gevalletje 'I turned out just fine' terwijl ie eigenlijk wat problemen heeft.

Ik hoop dat hij zorgt dat ik ongelijk heb, maar hij voelt als zo'n type man waar je als vrouw geen nee tegen mag zeggen en die iedereen één tintje donkerder het land uit stemt. Al mijn alarmbellen gingen af. Maar goed, dat had ik een aantal jaar geleden met Bart ook en die droogde echt nog leuk op.

In dat geval had je beter even kunnen wachten met je reactie, want je doet flink wat aannames... Terug naar mogelijke Molacties.

Offline Grenouille

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Keep Portland Weird
Re: [kandidaat] Lancelot
« Reactie #29 Gepost op: 22-03-2023, 22:12:17 »
Kennelijk mag je als kandidaat gewoon nare dingen zeggen zolang het maar niet mollerig is dus. Ah well, hoop dat t beter wordt. Vond m niet mollerig dus misschien is hij snsl exit dan.

Offline Brtdm

  • Global Moderator
  • *****
Re: [kandidaat] Lancelot
« Reactie #30 Gepost op: 22-03-2023, 22:13:16 »
Ik snap het gevoel wel. Laat ik het zo zeggen: ik zou zo'n type niet graag als werkgever hebben.
Maar vandaag de aflevering nog eens bekeken en ik vind hem al wel iets leuker. Denk dat hij puur in het spel wel een leuke toevoeging kan zijn.
Zijn daar eigenlijk al T-shirts van?

Offline Grenouille

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Keep Portland Weird
Re: [kandidaat] Lancelot
« Reactie #31 Gepost op: 22-03-2023, 22:15:33 »
Ik snap het gevoel wel. Laat ik het zo zeggen: ik zou zo'n type niet graag als werkgever hebben.
Maar vandaag de aflevering nog eens bekeken en ik vind hem al wel iets leuker. Denk dat hij puur in het spel wel een leuke toevoeging kan zijn.

Dat hoop ik oprecht, wellicht de opmerking over trauma in het editen uit zijn verband gerukt. Een rewatch redde het nog niet voor mij en vind het prima als het soms wat schuurt, maar op spelniveau en niet op kattigheid denk ik dan.

We gaan het zien.

Offline Mosquito

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • 'ziende blind'
Re: [kandidaat] Lancelot
« Reactie #32 Gepost op: 27-03-2023, 13:55:40 »
Lancelot benoemt bij de slaapzaal de filmtitel die getoond is in het begin van de aflevering.
'Ook een fijne dag verder...’

Offline Michmol

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ontdekking van Paaseiland 1722
Re: [kandidaat] Lancelot
« Reactie #33 Gepost op: 27-03-2023, 14:13:14 »
Lancelot benoemt bij de slaapzaal de filmtitel die getoond is in het begin van de aflevering.

Zeker, maar die associatie lag ook wel enorm voor de hand.
Woosie down?

Offline 22mol

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Lancelot
« Reactie #34 Gepost op: 28-03-2023, 03:54:30 »
Na de eerste opdracht worden ze toegesproken door GDC, er valt dan rechts achter de groep een lamp. De hele groep schrikt om behalve Lancelot, hij staat helemaal links en toont 0 reactie. Link naar de vallende lamp mollicitatie filmpjes?

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: [kandidaat] Lancelot
« Reactie #35 Gepost op: 28-03-2023, 08:12:15 »
Het lijkt zo ja. Mogelijk keek hij wel even om tijdens de knip maar misschien ook niet. Hij staat natuurlijk ook best ver van de lamp. Moest ie rechts gestaan hebben was het pas echt bijzonder.


Online D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum, Winnaar ER Pool 2014
  • Forum Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: [kandidaat] Lancelot
« Reactie #36 Gepost op: 28-03-2023, 14:32:33 »
En dan nog lijkt het mij eerder tegen hem spreken als mol. De mol weet dat dit gebeurt en zal dus juist wel een reactie willen tonen.
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline JP1999

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Friends?
Re: [kandidaat] Lancelot
« Reactie #37 Gepost op: 29-03-2023, 15:52:51 »
Ligt het aan mij of is Lancelot een beetje een chagrijnig typ? Komt niet enthousiast over. Hallo, je zit in het beste programma ter wereld!!! :P

Vind hem totaal geen type om de mol te zijn. Voorlopig afgestreept

Offline Luc

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Lancelot
« Reactie #38 Gepost op: 29-03-2023, 20:45:08 »
Lancelot is mijn hoofdverdachte geworden omdat hij vaak in de beste molposities zit (tijd inschatten, linedance, trein, de groep die met het schieten met de aardappelen begon). Al verdenk ik Ruben en Conny om dezelfde reden ook.

Offline Tunneltelevisie

  • Forumlid
  • Aan het einde van de tunnel... zien we de mol!
Re: [kandidaat] Lancelot
« Reactie #39 Gepost op: 29-03-2023, 22:13:47 »
Ligt het aan mij of is Lancelot een beetje een chagrijnig typ?

Ik krijg ook geen hoogte van hem. Maar volgens mij had hij een goede band met Samya? Ik dacht dat ze zei dat ze zoveel lol hadden gehad samen (of zoiets)? Lijkt erop dat er veel van hem is weggeknipt en misschien de chagrijnige dingen er wat meer in hebben gehouden.  ???
Voor mij ook geen hoofdverdachte. Maar tja, je weet het maar nooit natuurlijk.  ;)
Tunnels, tunnels en nog eens tunnels. ;-)