Auteur Topic: De vergulde zuignap  (gelezen 26250 keer)

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
De vergulde zuignap
« Gepost op: 24-01-2010, 20:32:06 »
Ja, allereerst dit: het is erg moeilijk om twee ''competities'' te houden over een theorie van de week, en dus een theorie van het seizoen. Dus ik stel het volgende voor:

Joeri heeft al enkele jaren in zijn podcast de theorie van de week, en die resulteert in de beste theorie van het betreffende seizoen.

Of het nu de beste of meest idiote theorie is, die de door mij bedachte (maar geïnspireerd op het ontwerp van Vriendlief, laten we even eerlijk zijn) ''Vergulde Zuignap'' moet krijgen, dat is aan jullie om te bepalen.

Ik zorg er wel voor dat die er komt op de fandag.

Wie geen idee heeft van hoe de trofee er ongeveer uit komt te zien, moet maar eens naar het ontwerp van Vriendlief kijken. En zich daar een drie-dimensionale voorstelling van maken.
« Laatst bewerkt op: 24-01-2010, 20:33:56 door Bodejos »

Offline vveerraak

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: De vergulde zuignap
« Reactie #1 Gepost op: 24-01-2010, 20:38:13 »
Goed idee Jos!!

Wel denk ik het volgende:
Gewoonlijk kiest Joeri zijn eigen theorie van het jaar. Maar als er dit jaar een trofee uitgereikt gaat worden, lijkt het me leuker als we op een theorie kunnen stemmen! Misschien kan er in goed overleg een shortlist samen worden gesteld van theorieën van de week + maffe theorieën en dan kunnen we daar een week over stemmen?
Tell me what your telescope says

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: De vergulde zuignap
« Reactie #2 Gepost op: 24-01-2010, 20:50:30 »
Goed idee Jos!!

Wel denk ik het volgende:
Gewoonlijk kiest Joeri zijn eigen theorie van het jaar. Maar als er dit jaar een trofee uitgereikt gaat worden, lijkt het me leuker als we op een theorie kunnen stemmen! Misschien kan er in goed overleg een shortlist samen worden gesteld van theorieën van de week + maffe theorieën en dan kunnen we daar een week over stemmen?
Daarom, ik laat alle opties open, en wil op de eerste plaats Joeri met zijn allang bestaande Theorie van de week/seizoen niet in de wielen rijden. Ik vond het introduceren van de ''mollotenmania'' een uitstekende gelegenheid om die theorie van de week/seizoen extra glans te geven.

Offline Rat

  • Forumlid
  • 罗本是卧底
Re: De vergulde zuignap
« Reactie #3 Gepost op: 24-01-2010, 21:44:00 »
 ;D Leuk idee!

Ik ben hier veel te competatief voor ingesteld... nu moet ik helemaal los gaan. Al ben ik bang dat ik nu al teveel achter loop op, vooral als reputaties van vorig jaar mee wordt gerekend.

Offline Puar

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ik weet wie de mol is! (na de volgende week)
Re: De vergulde zuignap
« Reactie #4 Gepost op: 24-01-2010, 21:48:00 »
Wij kunnen nooit winnen  :( De concurrentie is te groot...
Nouja ik vraag
Spoiler (klik om te tonen/verbergen)
wel om tips en trucs  ::vergroot::
Ps: wel de meest idiote theorie, niet de beste  :P
« Laatst bewerkt op: 24-01-2010, 21:49:53 door Puar »
Je kunt ze uitroken, je kunt ze opjagen en soms kan je er een vangen, maar ze komen altijd terug

Offline JvB

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: De vergulde zuignap
« Reactie #5 Gepost op: 24-01-2010, 21:52:24 »
Goed idee Jos!!

Wel denk ik het volgende:
Gewoonlijk kiest Joeri zijn eigen theorie van het jaar. Maar als er dit jaar een trofee uitgereikt gaat worden, lijkt het me leuker als we op een theorie kunnen stemmen! Misschien kan er in goed overleg een shortlist samen worden gesteld van theorieën van de week + maffe theorieën en dan kunnen we daar een week over stemmen?

Lijkt me ook super leuk! Winnaar hoeft dan ook niet per see Theorie van de Week te zijn geweest in mijn podcast hoor. Gewoon hier kanshebbers plaatsen denk ik?
Bekijk elke week de WIDM Vodcast! Te vinden via www.WieIsDeMol.com/vodcast/.

Offline Bakkertje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: De vergulde zuignap
« Reactie #6 Gepost op: 24-01-2010, 21:53:31 »
Ik heb het idee dat me spoiler is verwijderd ::trots::

Ik zou er maar trots op zijn ::ohno:: want als je alleen maar kunt beledigen en niets toe te voegen hebt aan een discussie dan rest ons moderators niets anders dan dergelijke posts te verwijderen! ::zwaai::

On topic: Leuk idee Jos ben benieuwd wie hem gaat winnen! :D
Altijd blijven lachen wat er ook gebeurd, al is het van de zenuwen!

Offline >>Tommie<<

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: De vergulde zuignap
« Reactie #7 Gepost op: 24-01-2010, 21:54:37 »
Ik zou er maar trots op zijn ::ohno:: want als je alleen maar kunt beledigen en niets toe te voegen hebt aan een discussie dan rest ons moderators niets anders dan dergelijke posts te verwijderen! ::zwaai::

Idd, hoop dat Jelsir iig niet 1 van de genomineerde wordt!
Vind zichzelf het leukst..
Every single day, Every word you say, Every game you play, Every night you stay,  I'll be watching you... DE MOL !

Offline >>Tommie<<

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: De vergulde zuignap
« Reactie #8 Gepost op: 24-01-2010, 22:00:40 »
En, ik had in die spoiler al gezegd dat ik niet eens genomineerd wil worden, omdat ik voor dit soort dingen niet genomineerd hoef te worden.

Nou ik zeg het maar even voordat mensen jou "vrolijke" spoiler niet hebben gelezen..

Veder leuke actie! Eigelijk zoiets als de ene actie waarbij Heinz werd uitgeroepen? Weet ff niet meer hoe die wedstrijd heette.
Every single day, Every word you say, Every game you play, Every night you stay,  I'll be watching you... DE MOL !

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: De vergulde zuignap
« Reactie #9 Gepost op: 24-01-2010, 22:06:39 »

zoiets als de ene actie waarbij Heinz werd uitgeroepen? Weet ff niet meer hoe die wedstrijd heette.
Beste mollenspeurder allertijden. Voor zover ik me herinner.

Offline >>Tommie<<

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: De vergulde zuignap
« Reactie #10 Gepost op: 24-01-2010, 22:08:36 »
Beste mollenspeurder allertijden. Voor zover ik me herinner.

Jep die bedoelde ik. ::ok::
Every single day, Every word you say, Every game you play, Every night you stay,  I'll be watching you... DE MOL !

Offline Molcrazy

  • Aanspreekpunt Actieve Leden
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Winnaar CSC II
Re: De vergulde zuignap
« Reactie #11 Gepost op: 25-01-2010, 12:18:11 »
Leuk idee Jos, succes ermee! ::ok::
2024: wie is de Mol?

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: De vergulde zuignap
« Reactie #12 Gepost op: 25-01-2010, 12:19:58 »
Wat ik er nog niet bij verteld heb, is dat de forummer die hem wint, zich kaal moet scheren.

Die nap blijft anders niet zitten........
« Laatst bewerkt op: 25-01-2010, 17:53:57 door Bodejos »

Offline juul4

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • proud to be a Molloot
Re: De vergulde zuignap
« Reactie #13 Gepost op: 25-01-2010, 15:02:47 »
Ik had een geweldige theorie!

maar gezien de laatst toegevoegde spelregel, hou ik em maar voor me   :-X
Twijfel is het begin van wijsheid

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: De vergulde zuignap
« Reactie #14 Gepost op: 25-01-2010, 15:05:28 »
nee hoor, je mag je haren gewoon houden hoor........

Offline Rat

  • Forumlid
  • 罗本是卧底
Re: De vergulde zuignap
« Reactie #15 Gepost op: 25-01-2010, 15:12:03 »
Wat ik er nog niet bij verteld heb, is dat de forummer die hem wint, zich kaal moet scheren.

Die nap blijkt anders niet zitten........
;D ::rofl:: Voortaan twee keer nadenken en tot tien tellen voordat ik een berichtje plaats.

Offline C.H.A.R.L.E.Y.

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: De vergulde zuignap
« Reactie #16 Gepost op: 25-01-2010, 17:50:02 »
Ik geef op: De grafsteen theorie.  ::hypocriet::
Stelletje molloten...

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: De vergulde zuignap
« Reactie #17 Gepost op: 5-03-2010, 18:43:01 »
Mensen, de tijd begint te dringen. Om niet de indruk te wekken dat ik vooringenomen ideeën heb over de winnaar ervan, vraag ik een stuk of 4 mensen mee te denken over de allermafste, best doordachte, diepgravendste theorie. 

Het moeten wel mensen zijn die op 27 maart in Hilversum zijn, heb geen zin om het kostbare kleinood weer mee naar huis te nemen, namelijk.

Oh, en Jelsir: denk nog eens heel goed na over wat je eerder zei over: ik wil hem niet, ik laat me niet voor gek zetten, enzo (dat was namelijk geenszins mijn bedoeling, tegenover niemand).


Reacties via PM graag. Dat geldt zowel voor theorieën als voor kandidaat-meedenkers.


Nu alleen nog het probleem tackelen dat nu opduikt: degenen die meedenken, weten voor de fandag al wie de uitverkorene is. Ik zou graag een manier willen vinden om ook hen mee te laten doen.

Offline Puar

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ik weet wie de mol is! (na de volgende week)
Re: De vergulde zuignap
« Reactie #18 Gepost op: 5-03-2010, 18:46:49 »
Nu alleen nog het probleem tackelen dat nu opduikt: degenen die meedenken, weten voor de fandag al wie de uitverkorene is. Ik zou graag een manier willen vinden om ook hen mee te laten doen.

Jij beslist toch wie de winnaar wordt? Met behulp van meedenkers kan je op wat namen komen maar jij bepaald uiteindelijk de winnaar toch? dus niemand anders hoeft dat te weten  ::vergroot::
Je kunt ze uitroken, je kunt ze opjagen en soms kan je er een vangen, maar ze komen altijd terug

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: De vergulde zuignap
« Reactie #19 Gepost op: 5-03-2010, 18:49:24 »
Ja, dat is waar. Dan is het misschien beter om via pm suggesties binnen  te krijgen.

Mensen mogen in dit geval zelf kiezen: 1, 2 of desnoods 3 theorieën. Dan hou ik de stand wel bij.


Maar meedenkers blijven uiteraard welkom.