Poll

Wie is.... de mol 2011?

Patrick
50 (80.6%)
Art
12 (19.4%)

Totaal aantal stemmen: 62

Auteur Topic: Wie is.... de mol 2011?  (gelezen 177922 keer)

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014, Winnaar Bestemming X Pool 2024
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Wie is.... de mol 2011?
« Reactie #400 Gepost op: 25-02-2011, 22:02:43 »
Patrick of Soundos...
maarja Patrick moet bijna wel omdat hij Karin verdenkt en de rest op Patrick zit :P....
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Lo

  • Forumlid
Re: Wie is.... de mol 2011?
« Reactie #401 Gepost op: 27-02-2011, 11:12:45 »
Ik vind het wel typisch dat hoewel we hier al weken 80% inzetten op Patje qua posts niet Patrick maar voorheen (en nog steeds) Pepijn en nu Soundos veel meer pagina's bespreking hebben dan Patje. Karin wordt al helemaal niet besproken. Had Heinz dat niet een beetje bijgehouden? Kim verleden jaar tot afl. xxx ook weinig besproken? Maar niet tot afl. 9, wel?
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline Conejo

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Look at this face..
Re: Wie is.... de mol 2011?
« Reactie #402 Gepost op: 27-02-2011, 12:30:09 »
Patrick of Soundos...
maarja Patrick moet bijna wel omdat hij Karin verdenkt en de rest op Patrick zit :P....

In serie 8 zat iedereen ook op Patrick (Martens :P) in de halve finale, maar hij vloog er ook uit. Dus het kan dat ze gewoon de goede mol niet hebben.
WIDM-pool resultaten: '11-#321, '12-#133, '13-#53, '14-#9, '15-#144, '16-#30, '17-#212, '18-#48

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014, Winnaar Bestemming X Pool 2024
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Wie is.... de mol 2011?
« Reactie #403 Gepost op: 27-02-2011, 12:59:16 »
In serie 8 zat iedereen ook op Patrick (Martens :P) in de halve finale, maar hij vloog er ook uit. Dus het kan dat ze gewoon de goede mol niet hebben.
jah maar de kandidaten die op Karin en Art zaten zijn eruit gevlogen.
dus is het Patrick of soundos ::jaja::
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Conejo

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Look at this face..
Re: Wie is.... de mol 2011?
« Reactie #404 Gepost op: 27-02-2011, 13:09:52 »
jah maar de kandidaten die op Karin en Art zaten zijn eruit gevlogen.
dus is het Patrick of soundos ::jaja::

Maar het hoeft dus niet persé Patrick te zijn omdat "iedereen op Patrick zit".
WIDM-pool resultaten: '11-#321, '12-#133, '13-#53, '14-#9, '15-#144, '16-#30, '17-#212, '18-#48

Offline GeeDeeZet

  • Forumlid
Re: Wie is.... de mol 2011?
« Reactie #405 Gepost op: 28-02-2011, 00:56:04 »
Ik vind alle kandidaten die nu over zijn geen geweldige mollen. Hoopte met Pepijn of Anna op een subtiele mol, maar het zal dit jaar dus jammer genoeg een mol zijn die, naar mijn mening, vaak gebruik maakt van makkelijke streken...

Karin: Ik ben zoooo onhandig, oeps, kijk nou, doe ik weer iets fout. En ohohoh, wat heb ik een hoogtevrees zeg...
Patrick: Gooit het heel vaak op zijn fysieke ongemakken...
Art: Ik ga vanaf dag 1 zo ongelooflijk mollen, dat ik door iedereen gezien wordt als mol, en de regie brengt dat ook nog eens overduidelijk in beeld. En vervolgens zou het dan ook nog de mol zijn?! Lijkt mij wel heel onwaarschijnlijk...

Eigenlijk blijft dan alleen Soundos over, maar dat zou ik persoonlijk dan weer een hele vreemde mol vinden (heeft bij veel opdrachten toch geld gepakt, nu ook in aflevering 8; doet niet mee met de paardenopdracht (waarom doet een mol niet mee?) en zou dan met het noemen van 'executie' toch een enorm risico nemen?). Aan de andere kant laat ze nu een koker in het water vallen, en komt ze te laat aangerend op de vulkaan. Komt op mij gewoon over als een onhandige, maar wel grappige diva...

Dus... Art niet (te overduidelijk), Soundos niet (te onduidelijk)... Dus Patrick of Karin... Denk Patrick, alhoewel Karin deze laatste aflevering overduidelijk geld verspeelde (Frankenrijk  ::respect::)...
« Laatst bewerkt op: 28-02-2011, 01:17:34 door GeeDeeZet »

Offline "Off Topic"

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Eventus docebit
Manipulatie: Wie is.... de mol 2011?
« Reactie #406 Gepost op: 28-02-2011, 01:44:07 »
Het lijkt er inderdaad veel op dat de programmamakers met de zg Mollenbeelden aan het manipuleren zijn op dusdanig wijze dat de kijker op basis van logisch verstand en observatie geen goede afwegingen meer kan maken..... dit is niet  ::ohno:: fair want met manipulatie kun je alle kanten op..  ::jaja::


Offline Supernova

  • Forumlid
Re: Wie is.... de mol 2011?
« Reactie #407 Gepost op: 28-02-2011, 10:22:25 »
Ik vind alle kandidaten die nu over zijn geen geweldige mollen. Hoopte met Pepijn of Anna op een subtiele mol, maar het zal dit jaar dus jammer genoeg een mol zijn die, naar mijn mening, vaak gebruik maakt van makkelijke streken...

Hier sluit ik me geheel bij aan.  ::jaja::
Als Patrick de mol blijkt, nou ja. We've had worse, but we've certainly had better.. (En ik ben er zelf van overtuigd dat sommige van de andere kandidaten een betere mol hadden kunnen zijn in potentie maar ok, da's natuurlijk speculatief.  ;) )

Zal afl 11 afwachten maar gezien het gros ('Ik kan niet rekenen'  ::) ) van zn acties dat we wel te zien krijgen zie ik niet zo erg veel potentieel vrees ik. :-X
« Laatst bewerkt op: 28-02-2011, 10:24:44 door Supernova »
Love takes off masks that we fear we cannot live without and know we cannot live within. :)

Offline Lo

  • Forumlid
Re: Wie is.... de mol 2011?
« Reactie #408 Gepost op: 28-02-2011, 10:58:14 »
Als Patrick de mol blijkt, nou ja. We've had worse

Klopt, hij krijgt van mij nog wel een voldoende hoor: hij heeft keurig en gedurfd geld uit de pot gehouden. De rest zou zeker leuker zijn maar zouden een onvoldoende krijgen door al die poen, behalve Art dan maar dit was helaas al onmogelijk gemaakt door de regie.

En tja, dat sommigen van de andere kandidaten achteraf gezien een betere mol hadden kunnen zijn is inderdaad speculatief. Dan hadden ze niet de acties uitgehaald die ze nu als hulpmol wel uit hadden gehaald. Art had totaal anders in het spel gestaan bijv. en had die mooie acties die hij nu deed echt niet gemaakt.

Het is altijd makkelijk bedenken hoe je het als mol het beste kunt doen maar de uitvoering lijkt mij ook erg moeilijk.
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline Supernova

  • Forumlid
Re: Wie is.... de mol 2011?
« Reactie #409 Gepost op: 28-02-2011, 11:16:06 »
En tja, dat sommigen van de andere kandidaten achteraf gezien een betere mol hadden kunnen zijn is inderdaad speculatief. Dan hadden ze niet de acties uitgehaald die ze nu als hulpmol wel uit hadden gehaald.

Is zo, iemand als Art en bijv ook Anna had het zeker anders aangepakt, en in potentie hadden ze best goede mollen kunnen zijn. Van Pepijn ben ik geneigd te denken dat hij eenzelfde soort rol zou aan kunnen nemen, gewoon door karakteristieken die doorschenen tot nu toe. Maar blijft dus speculatie.

De reden dat ik dit denk heeft voornamelijk te maken met hoe Patrick met druk om lijkt te gaan. Hij schijnt daar (zoals ik het zie iig) slecht mee om te kunnen gaan. Schiet snel in willen proberen iets door te drukken, invloed te willen uitoefenen die hij van de groep moet krijgen maar niet van ze krijgt (dus frustraties), en uitersten (vlaggetjes spotten maar dan weer ineens Art bij een actie betrekken).

Als ik al een 'main contention' heb is het toch vooral dat hij zich iets beter had kunnen voorbereiden op bepaalde reacties van kandidaten en hoe ermee om te gaan. Dat zie je ook met name in de laatste aflevering, hij lijkt zich soms geen houding te weten te geven, en gaat dan stotteren of een wazig verhaal ophangen dat mi geen steek houdt.

Als er eerder druk op hem was gezet hadden we dit denk ik veel eerder al gezien.
Maar goed aan het einde komt er een molverhaal. Of ik dat verhaal zal kopen of niet - we zullen zien.  ;D
« Laatst bewerkt op: 1-03-2011, 15:29:00 door Supernova »
Love takes off masks that we fear we cannot live without and know we cannot live within. :)

Offline Avogadro

  • Forumlid
  • Iene miene mutte
Re: Wie is.... de mol 2011?
« Reactie #410 Gepost op: 1-03-2011, 14:04:19 »
Soundos!

Kom ik toch weer op terug. Nu ben ik toch weer voor Patrick.

Offline Lo

  • Forumlid
Re: Wie is.... de mol 2011?
« Reactie #411 Gepost op: 1-03-2011, 14:33:20 »
Oh nee he... zo houden we niemand meer over die een andere mol heeft  ::rofl:: :o :P ::zwaai::
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline Avogadro

  • Forumlid
  • Iene miene mutte
Re: Wie is.... de mol 2011?
« Reactie #412 Gepost op: 1-03-2011, 14:44:46 »
Oh nee he... zo houden we niemand meer over die een andere mol heeft

Als ik een gaatje zie probeer ik toch weer Soundos. Maar dat wordt wel steeds problematischer.

Offline "Off Topic"

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Eventus docebit
Re: Wie is.... de mol 2011?
« Reactie #413 Gepost op: 1-03-2011, 14:56:42 »
Als ik een gaatje zie probeer ik toch weer Soundos. Maar dat wordt wel steeds problematischer.
Soundos heeft echt nog wel ergens een gaatje ....... ;D
« Laatst bewerkt op: 1-03-2011, 22:06:10 door Sprien, Reden: onnodige opmaak verwijderd »

Offline Molow

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wie is.... de mol 2011?
« Reactie #414 Gepost op: 1-03-2011, 15:03:47 »
Uhm vind je het erg als ik daar even niet aan hoef te denken? ::rofl::
Het is lastig om uit een ingestorte tunnel te komen...

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: Wie is.... de mol 2011?
« Reactie #415 Gepost op: 1-03-2011, 22:02:16 »
Oh nee he... zo houden we niemand meer over die een andere mol heeft  ::rofl:: :o :P ::zwaai::
Ik heb inderdaad wel opvallend weinig medestanders nog over die voor Art als mol gaan...
Ich bin ein Bärliner!

Offline Erik Leppen

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Follow the molpunten
Re: Wie is.... de mol 2011?
« Reactie #416 Gepost op: 2-03-2011, 18:13:13 »
Ik heb inderdaad wel opvallend weinig medestanders nog over die voor Art als mol gaan...
Misschien is dat juist wel een goed teken ;)
Misschien ook niet... ;D

Ik denk dat Patrick het niet is. Het feit dat hij zomaar een joker aan Art geeft vind ik on-mols. En zijn idee om op het strand de cijfers van de code van de vuurtoren te schrijven vind ik eigenlijk wel verrekte geniaal. Maar dat is pas een argument als hij geen aandeel heeft gehad in het mislukken van het bepalen van de precieze locatie van de schat in die opdracht.

En nouja, Art en Soundos waren het toch al niet, daar hoeven we het niet meer over te hebben.

En Karin voegt behalve in de wandeling in aflevering 1 heel weinig toe aan de pot en zou het wat mij betreft dus prima kunnen zijn.
Maar ze gaan natuurlijk niet zeggen van, de mol is, eh, Klaas

Offline Lo

  • Forumlid
Re: Wie is.... de mol 2011?
« Reactie #417 Gepost op: 2-03-2011, 22:31:38 »
zijn idee om op het strand de cijfers van de code van de vuurtoren te schrijven vind ik eigenlijk wel verrekte geniaal

Ik vond hem dan weer wel erg over the top om daarna luidkeels de credits op te eisen. Hij riep daar praktisch "nee zie je nee ik ben echt de mol niet, echt niet, zie je, echt niet hoor"  ::pinokkio::
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline Lo

  • Forumlid
Re: Wie is.... de mol 2011?
« Reactie #418 Gepost op: 5-03-2011, 11:48:05 »
Moeten we dit nog serieus doen  ::rofl::?

Nah, voor de vorm dan.

Wie is.... de mol 2011?
Patrick    - 41 (56.9%)
Soundos    - 13 (18.1%)
Art    - 7 (9.7%)
Karin    - 11 (15.3%)
   
Totaal aantal stemmen: 72
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline G-root

  • Winnaar De Mol pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Poolwinnaar EK '12, Tour '19, Giro '20
Re: Wie is.... de mol 2011?
« Reactie #419 Gepost op: 5-03-2011, 11:59:23 »
Moeten we dit nog serieus doen  ::rofl::?

Ja, voor mijn taarten  :P .

Taarten die ik trouwens ook niet meer met zoveel enthousiasme maak, want ik weet net als bij deze Poll precies wie er bovenaan komt te staan  :P .
Spelletje ?! - It's a way of life !