Auteur Topic: WIDM Vodcast 2014  (gelezen 112585 keer)

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: WIDM Vodcast 2014
« Reactie #180 Gepost op: 9-03-2014, 21:34:44 »
Weer genoten van de vodcast. ::ok::

Offline Daedalus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie de Mol is?
Re: WIDM Vodcast 2014
« Reactie #181 Gepost op: 9-03-2014, 21:34:50 »
En weer zeg je dat Freek het minst verdacht is. Waar haal je die info vandaan? Want dat klopt niet, als je hier op de pool kijkt, is Tygo het minst verdacht. Freek staat tweede.
The British are not impressed.

Re: WIDM Vodcast 2014
« Reactie #182 Gepost op: 9-03-2014, 21:40:02 »
Leuke vodcast weer.

Maar volgens mij zit er een kleine denkfout in een hint dat richting Sofie of Susan gaat.

Bij het beantwoorden van de vragen ging het niet om wat er oorspronkelijk goed was, maar wat je ingevuld heb. Als je naar waarheid had gesproken kreeg je een filmpje te zien. Als je 2x de waarheid had gesproken had je waarschijnlijk 2 filmpjes mogen zien. Heeft volgens mij niks te maken of het dé waarheid is.

En weer zeg je dat Freek het minst verdacht is. Waar haal je die info vandaan? Want dat klopt niet, als je hier op de pool kijkt, is Tygo het minst verdacht. Freek staat tweede.

Wellicht gaat hij af op de app of avro site, waar Freek inderdaad het minst verdacht wordt. Of hij gaat af op het aantal hints dat hij in zijn mailbox krijgt, als er heel veel hints naar Susan worden gemeld en heel weinig naar Freek dan heb je daar het antwoord.

Offline RoyL

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Spelletje? It's a way of life!
Re: WIDM Vodcast 2014
« Reactie #183 Gepost op: 9-03-2014, 21:59:43 »
Geweldig weer! ::tandpastasmiley::

Offline Joss

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: WIDM Vodcast 2014
« Reactie #184 Gepost op: 9-03-2014, 22:59:11 »
Helemaal top!

Ik vind Joeri toch ook een beetje de spreekbuis van Wieisdemol.com aan Wieisdemol.nl. Zeg maar de molloten richting de "gewone" kijker. Dus van ons naar de gewone kijker.

En ik vind dat hij dat goed doet. Bedenk dat de "gewone" kijker helemaal Freek niet verdenkt. Om dan te gaan roepen dat Freek het wel is omdat de molloten (bijna de helft) dat denken vind ik niet de manier. Beetje prikkelen (rare vogel) vind ik hier veel slimmer!

Ik vind dat Joeri perfect aangeeft dat de kijker ook Freek nog niet weg mag strepen. En dat vertelt hij omdat hier een grote groep dat denkt, en niet omdat hij dat zelf denkt, hij verdenkt namelijk Susan (imho!)...

Jij hebt zeker ook geen All Risk op je auto...

Offline Jaapie

  • Forumlid
Re: WIDM Vodcast 2014
« Reactie #185 Gepost op: 9-03-2014, 23:30:48 »
Die hint rond 5 minuten, over die toekomstvragen van een paar afleveringen geleden, klopt naar mijn idee niet. Het ging erom dat ze aangaven wat ze in hun test ingevuld hebben. Niet wat nu daadwerkelijk het juiste antwoord is.

Offline Joss

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: WIDM Vodcast 2014
« Reactie #186 Gepost op: 9-03-2014, 23:46:05 »
Die hint rond 5 minuten vind ik super. Dat moet een baas zien die die hint heeft ontdekt!!

 ::hypocriet:: ::hypocriet:: ::hypocriet::

Maar toch jammer dat "mijn" (onze) hint daar totaal verkeerd uitgelegd wordt. Het is: productie kiest vragen die goed beantwoord zijn in de test... Niet het spel, waarbij je het goede antwoord moet geven. Dat doe je vanzelf als je de vraag naar waarheid beantwoord.

Dan krijg je: een vrouw, die afgeschoten werd, die liep bij Boeddha's en Snake. Ofwel Susan. Priesterhint baby!!!  ;)

Maar ik kan deze hint (of eigenlijk geen enkele hint) nooit overtuigend verdedigen. Niemand weet of ze dat gedaan hebben of niet. Kan best dat ze 4 goed beantwoorde vragen hebben genomen. Of willekeurig wat vragen hebben genomen. Prima, daarom noem ik het ook een hint.

Ik geloof er wel in.
Jij hebt zeker ook geen All Risk op je auto...

Offline Regis Filia

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: WIDM Vodcast 2014
« Reactie #187 Gepost op: 10-03-2014, 00:19:36 »
Leuke vodcast weer.
Arme Jan-Willem.  ::rofl::
Brevis esse laboro, obscurus fio.

Offline Mollenmania

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: WIDM Vodcast 2014
« Reactie #188 Gepost op: 10-03-2014, 12:14:38 »
Leuke vodcast weer.  ::ok::

En Freek het minst verdacht? Op de AVRO-site ja, niet onder de rasechte molloten denk ik zo ::zwaai::.

Offline G-root

  • Winnaar De Mol pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Poolwinnaar EK '12, Tour '19, Giro '20
Re: WIDM Vodcast 2014
« Reactie #189 Gepost op: 11-03-2014, 00:17:24 »
Maar volgens mij zit er een kleine denkfout in een hint dat richting Sofie of Susan gaat.

Bij het beantwoorden van de vragen ging het niet om wat er oorspronkelijk goed was, maar wat je ingevuld heb.

Ook de andere theorie van Oskar naar Sofie (niet in schijnwerper willen = radio = Sofie) rammelt, ze is heus ook vrij bekend van tv !

Die over Susan die Freek een envelop stuurt en daarna een vrijstelling gunt (wat zeer niet Mols is), is erg sterk  ::ok:: .
Spelletje ?! - It's a way of life !

Offline evelienh1986

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: WIDM Vodcast 2014
« Reactie #190 Gepost op: 11-03-2014, 19:28:04 »
Haha ik heb toch echt als eerste hier over Verlan Sans genoemd en over de drie in een voordeelpakketten, word ik niet eens bij naam genoemd

Offline jevica

  • Forumlid
Re: WIDM Vodcast 2014
« Reactie #191 Gepost op: 14-03-2014, 23:16:42 »
Joeri, mooi dat je die stills van Sofie en Tygo op de eerste boot naar het eiland erin had geplakt! Het waren mooie shots die even een ander beeld van die twee gaf.

Offline JvB

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: WIDM Vodcast 2014
« Reactie #192 Gepost op: 16-03-2014, 21:48:40 »
Het eind is in zicht en de naakte waarheid lijkt boven te komen drijven. De mol is een vrouw, haar voornaam heeft 5 letters en begint met een S. Maar... is het Sofie of Susan? In deze laatste reguliere vodcast kom je erachter of je in je tunnel kan blijven zitten, of toch moet switchen.


;D >>> Aflevering 9 <<<  ;D

Ook te ontvangen door je te abonneren op mijn kanaal op [YouTube.

Joeri
Bekijk elke week de WIDM Vodcast! Te vinden via www.WieIsDeMol.com/vodcast/.

Offline vlees

  • Forumlid
Re: WIDM Vodcast 2014
« Reactie #193 Gepost op: 16-03-2014, 22:26:36 »
Bedankt!

Offline Nîcky

  • Winnaar pool De Farm 2005
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie is de .... Mol???
Re: WIDM Vodcast 2014
« Reactie #194 Gepost op: 16-03-2014, 22:35:27 »
Echt mijn complimenten Joeri mooie vodcast maak je man week op week! ::bravo::

Offline Daedalus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie de Mol is?
Re: WIDM Vodcast 2014
« Reactie #195 Gepost op: 16-03-2014, 22:54:17 »
Ach, zit ik er op de valreep toch nog in dit jaar :)
The British are not impressed.

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: WIDM Vodcast 2014
« Reactie #196 Gepost op: 16-03-2014, 23:05:06 »
leuk weer Joeri :D
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline Jaapie

  • Forumlid
Re: WIDM Vodcast 2014
« Reactie #197 Gepost op: 16-03-2014, 23:11:12 »
Het spotten van JW door Sofie wordt steeds aangedragen als reden waarom zij de mol niet kan zijn. Echter: Er is door die actie geen eens geld verdiend, ook al beweerd iedereen dat... Alleen voor het spotten van Tygo in die opdracht is geld verdiend. Toch jammer dat er zo'n foutje in de vodcast is geslopen, die verder wel geweldig is. Het heeft er inderdaad alle schijn van dat Susan de mol is, aangezien er naar haar veel aanwijzingen zijn, en naar Sofie weinig.

Online wouterv

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: WIDM Vodcast 2014
« Reactie #198 Gepost op: 16-03-2014, 23:17:32 »
Ik denk niet dat er wordt bedoeld dat Sofie geld verdiend.
Ik denk eerder dat dit zeer kandidaats is, en eigenlijk niet nodig was.
klaar voor de strijd

Offline Jaapie

  • Forumlid
Re: WIDM Vodcast 2014
« Reactie #199 Gepost op: 16-03-2014, 23:28:13 »
Zoals al vaker gezegd: Als de mol eerst langs Freek en Susan liep, zou Sofie best ingeseind kunnen zijn door de productie dat Susan en Freek JW gemist hebben op een of andere manier. Door juist op zo'n moment haar best te doen (JW wel spotten) kun je de verdenking van je af houden, terwijl het geen geld oplevert. Het zou juist een prima afleidingsmanouvre kunnen zijn geweest door de mol.

Al blijf ik bij Susan als mol.