"De tweede aflevering gehaald: jeuuuj! Nieuwe opdrachten: jeuuuj! Een nieuwe categorie: jeuuuj! Categorie is creativiteit: oei.."
Dit is de weerspiegeling van mijn gedachten. Ik heb mijn hersenen moeten pijnigen om tot een idee te komen om jullie van brood en spelen te voorzien.
Lang geleden, wellicht ergens ten tijde van de Romeinen zo lang moet het ongeveer geleden zijn met een ruwe schatting, creëerde ik sporadisch iets met fotoshop. Dit waren nagenoeg altijd avatars, banners (niet zo van die heel smalle maar grote), wallpapers, icoontjes enzovoort. Zeer vaak van beroemde sporters uit alle mogelijke sportdisciplines.
Speciaal voor jullie te vermaken ga ik proberen deze oude hobby na al die jaren terug op te graven uit het Romeinse zand. Dit ga ik natuurlijk niet in het wilde weg doen. Indien je denkt "Goh ik zou eigenlijk toch wel een coole avatar kunnen gebruiken.", post dan hieronder je verzoekje.
Dit verzoekje mag vanalles zijn. Een avatar ken iedereen wel, maar dus ook een grote banner voor in je handtekening op dit forum behoort tot de mogelijkheden. Indien jullie zich hier niets kunnen bij voorstellen kan ik gerust wel even een voorbeeld geven hiervan.
Het makkelijkste is uiteraard indien dit een verzoek is betreffende een sporter, hier zijn namelijk erg veel stocks van te vinden om te gebruiken, maar indien gewenst kan het ook iets totaal anders zijn.
Ik ben even benieuwd als jullie naar de resultaten!
Gegroet, Winnetou