Auteur Topic: [Aflevering 4] - 27 januari: Vooruitzicht  (gelezen 28050 keer)

Offline Jane

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • ik ben niet de mol, ik ben een konijn
Re: [Aflevering 4] - 27 januari: Vooruitzicht
« Reactie #100 Gepost op: 8-03-2018, 23:37:35 »
Lang geleden, maar toch weer eens een post van mijn kant en excuus als dit al genoemd is:

Ik wilde (vooral) het haar van Olcay vergelijken van vóór en ná opdracht 2 (Niets is wat het lijkt) om sporen van een eventuele vermomming te ontdekken. Het beste om dat te doen is tijdens de biecht, maar wat blijkt? Tijdens heel opdracht 1 (tunnelvisie) biecht Olcay niet. Als enige. Pas aan het eind van de tweede opdracht is zij in beeld. Is dat omdat er inderdaad een opvallend verschil was?

Overigens, uit de beelden van tijdens de opdrachten blijkt wel dat haar haar ten minste één keer opnieuw is gedaan tussen het einde van opdracht 1 en het moment dat zij in beeld komt bij opdracht 2.
de mol, of niet de mol, dat is de vraag

Offline cartitele

  • Forumlid
Re: [Aflevering 4] - 27 januari: Vooruitzicht
« Reactie #101 Gepost op: 9-03-2018, 08:22:39 »
Lang geleden, maar toch weer eens een post van mijn kant en excuus als dit al genoemd is:

Ik wilde (vooral) het haar van Olcay vergelijken van vóór en ná opdracht 2 (Niets is wat het lijkt) om sporen van een eventuele vermomming te ontdekken. Het beste om dat te doen is tijdens de biecht, maar wat blijkt? Tijdens heel opdracht 1 (tunnelvisie) biecht Olcay niet. Als enige. Pas aan het eind van de tweede opdracht is zij in beeld. Is dat omdat er inderdaad een opvallend verschil was?

Overigens, uit de beelden van tijdens de opdrachten blijkt wel dat haar haar ten minste één keer opnieuw is gedaan tussen het einde van opdracht 1 en het moment dat zij in beeld komt bij opdracht 2.

Heb ik ook naar zitten kijken Jane. Het is ook de enige dag dat Olcay haar haar in een staart heeft (en even tijdens het raften). De staart past prima onder een zwarte hoodie.  ;)


Offline Amethyst

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Aflevering 4] - 27 januari: Vooruitzicht
« Reactie #102 Gepost op: 9-03-2018, 08:41:55 »
^^ Bedankt!

Dat Olcay haar haar net op die dag voor het eerst in een staart had was mij ook al opgevallen als verdacht, dat ze als enige niet biechtte in de ochtendopdracht nog niet. Interessant.