Auteur Topic: [Nabespreking] Café De Mol  (gelezen 2177 keer)

Offline Hadewychisdemol

• Aanspreekpunt RealityWorld, Winnaar WIDM Online All-Stars
  • Actief Lid
  • Mol Online 2018
[Nabespreking] Café De Mol
« Gepost op: 5-03-2026, 12:50:23 »
In dit topic kan je alles kwijt over Café De Mol, gepresenteerd door Dennis Xhaët!  ::vergroot::
Een Gouden Kalf, staande ovaties en een optocht door een stad naar keuze.

Offline Mollem

• Forumlid
  • Hoi Els!
Re: [Nabespreking] Café De Mol
« Reactie #1 Gepost op: 22-03-2026, 23:03:22 »
Het heeft natuurlijk niks met het spel of dit forum te maken, maar vandaag moest ik spelen in Antwerpen, en heel even stond daar Dennis met z’n kleine kinderen te kijken; dat was leuk, en ik realiseerde me toen nog niet eens dat vanavond de eerste Cafe de Mol was; daar herinnerde hij me nota bene aan  :-X
Alle verhaaltjes van de kandidaten vond ik niet heel veel van te begrijpen, Maité had geen apart verhaal vond ik. Even afwachten wat voor dynamiek er gaat ontstaan binnen deze groep. Eerste beelden zien er hoopvol uit.

Offline D*N

• Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014, Winnaar Bestemming X Pool 2024
  • Actief Lid
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
« Reactie #2 Gepost op: 23-03-2026, 11:46:41 »
Goeie start weer! ::bravo:: Veel zin in het nieuwe seizoen, volgens mij weer een leuke groep mensen. Niemand waarvan ik al denk "ah dat is een klootzak!" ;D

Is de muzikale samenvatting er nog wel vraag ik mij af? Ze komen vaak toch op z'n minst even in beeld bij de opening vaak?

Toen Isabel begon met: "Misschien blijven we wel in België" moest ik trouwens gelijk even naar het scherm schreeuwen van NEEEE na het afgelopen seizoen van Bestemming X  :-X ::rofl::
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Pjotr1992

• Forumlid
« Reactie #3 Gepost op: 23-03-2026, 15:50:39 »
Ik miste wel 1 ding: Suprrcontent.

Offline Heinz

• Forumlid
  • Niet zeuren, Heinz!
« Reactie #4 Gepost op: 29-03-2026, 22:42:48 »

Zeker en vast. De meme-jongen is ook leuk maar op deze manier werkt het naar mijn idee nog niet goed.

Offline Soes

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
« Reactie #5 Gepost op: 29-03-2026, 22:54:24 »
Zeker en vast. De meme-jongen is ook leuk maar op deze manier werkt het naar mijn idee nog niet goed.
heerlijk kneuterig die twee met sokken op de bank  ::rofl:: Veel tijd om na te praten, fijn 😊
Ik mis ook supercontent en een beetje afwisseling denk ik?

Offline Pjotr1992

• Forumlid
« Reactie #6 Gepost op: 29-03-2026, 22:58:51 »

En dat praatje over de afvaller vond ik een stuk minder geslaagd dan het eindlied.

Offline Brtdm

• Forum Moderator
« Reactie #7 Gepost op: 30-03-2026, 02:21:52 »
Ik vond opzich die meme-kerel wel een prima vervanging voor Supercontent, al zal ik ze zeker missen. Maar dat eindpraatje met het spotje op de afvaller sloeg wel een beetje de plank mis.
Zijn daar eigenlijk al T-shirts van?

« Reactie #8 Gepost op: 30-03-2026, 20:07:19 »
Waarom zijn ze er niet bij ?

« Reactie #9 Gepost op: 30-03-2026, 20:12:05 »
Heel eerlijk ik wil alleen Café De Mol zien om theorieën horen. Alle personen die in de zetel zitten dit jaar, vind ik niet echt goed wat betreft dit.

Lancelot heeft meestal wel nog goede theorieën, maar zat er ook naast dit jaar.

Tunnelvisie vermijd je door met punten te werken (kandidaatspunten, molpunten, punten voor opmerkingen)..

Offline joligmolletje

• Winnaar WIDM Streaming Pool 2024
  • Forumlid
« Reactie #10 Gepost op: 30-03-2026, 22:47:15 »
Ik vond deze aflevering niet echt fantastisch. Ik miste inderdaad de theorieën, de memes zijn gewoon flauw (Supercontent was echt veel leuker) en ook de gasten vond ik niet super (Timon en Imane weten echt weinig zinvols te zeggen).

Online Arco Mol Fan

• Forumlid
« Reactie #11 Gepost op: 5-04-2026, 23:55:40 »
Heb je een nieuw onderdeel in Café De Mol, is hij vanavond afwezig. ???
ff off-topic: tijd om je sig aan te passen Arco...

Offline Brtdm

• Forum Moderator
« Reactie #12 Gepost op: 5-04-2026, 23:56:33 »
Ik heb ook geen idee of het bedoeld is als vast onderdeel.
En in dit geval ook wel een logische keuze met 3! afvallers op bezoek.

Offline Reflektor

• Forumlid
« Reactie #13 Gepost op: 6-04-2026, 00:10:24 »
48 minuten... straks kijken we langer naar Cafe de Mol dan naar een aflevering.

Ik vond het enkele seizoenen veel leuker met Gilles van Bouwel, veel leukere kroegsetting, 20 minuten praten over de aflevering en dan 5 minuten met de afvaller, perfect. Dit vind ik niks meer.
De leepste snor van het land

Offline wouterv

• Forumlid
« Reactie #14 Gepost op: 6-04-2026, 11:47:28 »
Ik ben ook niet weg van de analisten.

Ik mis een lieven, die veel zinnigs zei tov de mensen nu
klaar voor de strijd

Offline Poekie

• Forumlid
« Reactie #15 Gepost op: 6-04-2026, 11:56:12 »
Nee, ben er ook niet meer kapot van.
Jammer dat Supercontent er niet is dit jaar, moest altijd wel erg om ze lachen. De analisten zijn ook niet zo mijn ding eigenlijk, mis eigenlijk gewoon wat humor in het programma.

Offline Klaartje76

• Forumlid
« Reactie #16 Gepost op: 6-04-2026, 12:05:35 »
Ik vond de inbreng van oud-kandidaten Karolien (die liever Lien wordt genoemd) en Bernard wel geslaagd. Die twee vrouwen in de zetel brachten niet echt iets zinnigs te berde. Dat zijn BV’s, daar komen zo goed als nooit zinnige of steekhoudende bespiegelingen uit. Die ene BV-vrouw (rechts in de zetel) was me trouwens totaal onbekend.

Het was natuurlijk een uitzonderlijk lange aflevering: er waren maar liefst drie ‘afvallers’. Dat vraagt de nodige tijd en terecht. Volgende keer zal CdM een pak korter zijn.

Offline Brtdm

• Forum Moderator
« Reactie #17 Gepost op: 6-04-2026, 14:21:12 »
Ik vond opzich het contrast tussen Elodie en Bregje nog wel grappig. Bregje, die vrij chaotisch met de meest absurde theorieën aan kwam zetten. En Elodie, die vrij nuchter is en niet  echt bezig is met al die domme hints  (en vrij soepel de kurk uit de fles kreeg en met de totaal verkeerde techniek een flesje kon openen met haar molboekje). e

Maarja, de BV's zijn inderdaad niet bepaald het beste onderdeel van het programma.

Offline joligmolletje

• Winnaar WIDM Streaming Pool 2024
  • Forumlid
« Reactie #18 Gepost op: 6-04-2026, 14:40:58 »
Ik vond deze aflevering best te pruimen, ik vond de BVs meer inhoudelijk bezig dan vorige week. Sowieso waren er drie afscheidsinterviews wat interessant is om te zien. Ik miste die memes totaal niet, Supercontent mis ik wel.

Offline Pjotr1992

• Forumlid
« Reactie #19 Gepost op: 19-04-2026, 22:16:47 »
Nelleke van Trust Nobody als gast! ::bravo::